je moet naar het aantal supporters kijken in de tabel... en dan het aantal woordvoerders nemen dat bij het dikgedrukte zwarte nummer staat.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:24 schreef Daemon19 het volgende:
Ben ik nou zo'n idioot offe.. ik begrijp er niet zoveel van, maar ja..
Ik zit in de 8e, en heb nu 37k aan sponsergeld, hoeveel woordvoerders kan ik dan beste hebben volgens die tabellen?
Cijfertjes is volgens mij sponsorgeld * 1000 (of in 'k) na 7 weken als je constant die hoeveelheid woordvoerders aanhoudt.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:33 schreef FritsFluitketel het volgende:
Joralf leuke link, alleen snap ik dr geen donder van
[..]
Waar staan die cijfertjes voor? Gemiddeld bijgekomen supporters oid in die eerste 7 weken? Of iets anders?
Dan zou ik dus het beste af zijn met 5 woordvoerders, maar hoe betrouwbaar is het en waar is het precies op gebaseerd? Heb nu 10 woordvoerders, dus eigenlijk haal ik niet het maximale rendement uit m'n woordvoerders én kan ik 7,5k per week besparen
tabel voor de VIII staat er niet bijquote:Op woensdag 26 april 2006 16:24 schreef Daemon19 het volgende:
Ben ik nou zo'n idioot offe.. ik begrijp er niet zoveel van, maar ja..
Ik zit in de 8e, en heb nu 37k aan sponsergeld, hoeveel woordvoerders kan ik dan beste hebben volgens die tabellen?
Gekocht voor 930k. Lijkt me een leuke prijs gezien zijn passen en specialiteit. Snel of koppen was leuker geweest, maar die kon ik niet vinden. En de tijd drong nogal... Mooi op tijd voor de bekerwedstrijd dusquote:Heribert Eckrodt (66011430)
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een goed leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 4 820
Loon: 3 456 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: The Yanks
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: zwak
Heb een eigen server voor de gelegenheid... als we met onze Call of Duty-clan TM spelen... normaal zit ik gewoon op de Fok! server hoorquote:Op woensdag 26 april 2006 16:52 schreef Oldbie het volgende:
Het is druk op HT....bijna 60000 online....het is ook een beetje sloom![]()
[offtopic]He maniack....heb jij een eigen server op TM?? en waarom heb ik geen wachtwoord??[/offtopic]
Oh, oke danquote:Op woensdag 26 april 2006 16:54 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Heb een eigen server voor de gelegenheid... als we met onze Call of Duty-clan TM spelen... normaal zit ik gewoon op de Fok! server hoor
quote:Op woensdag 26 april 2006 16:49 schreef Yankee_One het volgende:
Mijn uitmuntende spits
[..]
Gekocht voor 930k. Lijkt me een leuke prijs gezien zijn passen en specialiteit. Snel of koppen was leuker geweest, maar die kon ik niet vinden. En de tijd drong nogal... Mooi op tijd voor de bekerwedstrijd dus
Volgende geplande aankoop is een winger.
Alleen moet ik nu nog gaan shoppen naar een nieuwe LT trainee
@ Foetre leuke spelers!!! Die redelijke gasten zullen met een week of 0-2 uiterlijk zijn gestegen.
dat dacht ik dus ookquote:
ik ben het vergetenquote:Op woensdag 26 april 2006 17:20 schreef maniack28 het volgende:
Vergeet je penaltynemers niet in te stellen! (als je dat nog niet vergeten bent)
Ik weiger.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:20 schreef maniack28 het volgende:
Vergeet je penaltynemers niet in te stellen! (als je dat nog niet vergeten bent)
je wilt wel winnen, je verdient het alleen nietquote:Op woensdag 26 april 2006 17:23 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik weiger.
Als ik die nodig heb, wil ik niet eens winnen.
quote:Op woensdag 26 april 2006 17:24 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
je wilt wel winnen, je verdient het alleen niet
quote:Virgílio Monteiro van Sys kreeg geel toen hij de bal wegtrapte na het fluitsignaal van de arbiter.
Spelbederf! BOEEEEE!quote:
Eentje uit VII (net als ik) maar hij is wel een stukkie sterker dan ik. Ik heb mijn tactiek proberen aan te passen maar ik had weinig vertrouwen. Zeker na mijn slechte reeks eind voirig seizoen......wedstrijd duurt nog lang.....quote:Op woensdag 26 april 2006 17:26 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
nice
wat voor tegenstander heb je?
quote:Desolators-speler Hendrie Ritzen zette met een fraaie schaarbeweging Virgílio Monteiro te kijk en maakte het niet minder spectaculair af met een ziedend schot: 1 - 0.
Ik nu ookquote:Na 32 minuten moest Virgílio Monteiro worden gewisseld. Hij leek een fikse knieblessure te hebben na een botsing met een tegenstander. Mariano van Gerner kwam binnen de lijnen als zijn vervanger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |