Telegraaf wel.quote:Op woensdag 26 april 2006 09:01 schreef PyTh het volgende:
Kan me niet voorstellen dat de Telegraaf dit nieuws brengt terwijl het niet zo is.
Ik zou er wel mee kunnen leven, maar er zijn betere kandidaten.quote:Op woensdag 26 april 2006 09:11 schreef PyTh het volgende:
Hoe denken de ajacieden hier trouwens over een eventuele terugkeer van Louis naar de Arena?
Doen ze wel vaker hoor. Het ziet er namelijk al een tijdje naar uit dattie weggaat, en gokken ze erop datie echt gaat. Hebben ze weer een leuk verhaaltje.quote:Op woensdag 26 april 2006 09:01 schreef PyTh het volgende:
Kan me niet voorstellen dat de Telegraaf dit nieuws brengt terwijl het niet zo is.
Positief, een man met hart voor de club en een bewezen trainer/coach. Samen met DB als assistent (helaas onhaalbaar) precies de goede man voor dit zwalkende Ajax, Louis van Gaal is in staat om hetzelfde kunstje te flikken als Guus Hiddink met PSV. Ajax moet de komende jaren weer meerdere landstitels behalen, zoals het hoort.quote:Op woensdag 26 april 2006 09:11 schreef PyTh het volgende:
Hoe denken de ajacieden hier trouwens over een eventuele terugkeer van Louis naar de Arena?
quote:Op woensdag 26 april 2006 07:49 schreef Kang-He het volgende:
Goede timing.
Wie vind jij betere kandidaten eigenlijk?quote:Op woensdag 26 april 2006 09:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik zou er wel mee kunnen leven, maar er zijn betere kandidaten.
Maar Louis komt niet.
NSB'ers ze zouden uit amsterdam gezet moeten wordenquote:Op woensdag 26 april 2006 09:24 schreef devv05 het volgende:
Is maar een gerucht hoor. Erg toevallig dat de Telegraaf niet voorafgaand aan de playoffsfinale zo groot op de voorpagina zet. Je zou er bijna wat van gaan denken.
Al gaat ie natuurlijk na dit seizoen wel weg.
Inderdaad. Vroeger was het nog een pro-Ajax krant, maar tegenwoordig...quote:Op woensdag 26 april 2006 09:29 schreef Chadi het volgende:
[..]
NSB'ers ze zouden uit amsterdam gezet moeten worden
Voetbalzone.nl wel, om 7.58 uur vanmorgen.quote:Op woensdag 26 april 2006 09:45 schreef Mangoworks2002 het volgende:
valt wel op dat zelfs de VZ en V-bal het nog niet melden.
Van mij hoeft het niet. Hij is een goede trainer maar zijn persoonlijkheid vind ik maar niets.quote:Op woensdag 26 april 2006 09:11 schreef PyTh het volgende:
quote:Evaluatie technische staf Ajax na afloop seizoen
AFC Ajax evalueert zijn technische staf na afloop van het seizoen. Voor dat moment doet Ajax daarover geen uitspraken. Ajax betreurt de huidige speculaties in de media die niet in het belang zijn van de club.
Al die 15 jarigen zitten nog op school johquote:Op woensdag 26 april 2006 09:45 schreef Mangoworks2002 het volgende:
valt wel op dat zelfs de VZ en V-bal het nog niet melden.
hebben ze dan het 1e uur niet vrij danquote:Op woensdag 26 april 2006 10:00 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Al die 15 jarigen zitten nog op school joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |