abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37300494
quote:
Op woensdag 26 april 2006 00:49 schreef Jajong het volgende:

[..]

Die wil ik er wel weer bij .
Absoluut. Liever Kiki dan Boukhari.
  woensdag 26 april 2006 @ 01:06:21 #152
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37300770
10,70 euro voor FCG-uit is mooi meegenomen, nu nog hopen dat ik woensdagmiddag (en donderdagochtend) vrij kan regelen op korte termijn.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_37300796
Musampa hoef ik niet zo nodig.
  woensdag 26 april 2006 @ 01:15:06 #154
144587 vinnie06
Dapp're strijder
pi_37300904
voor iedereen in 425 : ik ben die gene met een ajax sjaal

Grunn zonder trekker weer naar huus
pi_37301058
Er was een vraag of er een lijstje kon worden gemaakt, wie er present zijn woensdag tegen groningen en in welk vak! [[Ajax-Groningen]], Welk vak zitten de Fok!ers ?
wanneer je niet weet wat je wil weten..
weet je het niet!
pi_37301150
Musampa doet het best goed bij Man City hoor. Die zou ik graag bij Ajax terug zien.

Moet je wel snel zijn, voor je 't weet is dat geniepige az je voor.
  woensdag 26 april 2006 @ 02:02:16 #157
144587 vinnie06
Dapp're strijder
pi_37301409
snap nog steeds niet waarom kiki en nordin zo snel zijn weggegaan. hadden nog even kunne rijpen in ajax, maar opeens uit het niet waren ze weg.
pi_37301536
Die gingen allebei in '97 weg. Die 2 zijn eigenlijk nog helemaal niet oud. Kiki is 28 en Nordin is 29.
pi_37301677
quote:
Op woensdag 26 april 2006 01:15 schreef vinnie06 het volgende:
voor iedereen in 425 : ik ben die gene met een ajax sjaal

Grunn zonder trekker weer naar huus
Je kan mij vinden in 425 door te zoeken naar iemand met een thuisshirt met Maduro achterop
  woensdag 26 april 2006 @ 07:28:02 #160
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_37302313
Blind wordt ontslagen aldus de Telegraaf.
De papieren telegraaf dan, heel stuk op de voorpagina..
  woensdag 26 april 2006 @ 07:39:06 #161
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_37302373
quote:
Op woensdag 26 april 2006 07:28 schreef TimmyAsd het volgende:
Blind wordt ontslagen aldus de Telegraaf.
De papieren telegraaf dan, heel stuk op de voorpagina..
Van de Telegraaf site:
Danny Blind moet weg van Ajax
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Danny Blind vertrekt na dit seizoen bij Ajax. De clubleiding heeft gekozen voor een drastische koerswijziging en breekt opnieuw voortijdig met een hoofdtrainer.

De vier voorgangers van Blind, Morten Olsen, Jan Wouters, Co Adriaanse en Ronald Koeman, dienden eveneens hun contract niet uit. De clubleiding wilde gisteravond laat nog niet officieel reageren op het aanstaande vertrek van Blind, die vorig jaar maart werd aangesteld. Het was de bedoeling om het nieuws stil te houden tot na de twee duels in de play-offs tegen FC Groningen en de bekerfinale tegen PSV op 7 mei.

Blind heeft inmiddels echter genoeg signalen opgevangen om te weten hoe laat het is, zo bleek gisteren. Voor het eerst sprak hij zijn ergernis uit over het feit dat de directie hem niet wenst te steunen. "Dat zou een hoop onrust wegnemen", aldus de coach. "Maar ze doen het niet."

Aangezien Blind zelf zijn staf heeft samengesteld, weten ook Gerard van der Lem, Ruud Krol en Fred Grim - stuk voor stuk pure Ajacieden - wat er gaat gebeuren. Op de achtergrond werkt Ajax al zorgvuldig aan de nabije toekomst.
Opvolgers

Belangrijke kandidaten zijn Frank Rijkaard en Henk ten Cate, die bij Barcelona veel succes oogsten. Beide Amsterdammers zijn bezig aan hun derde seizoen en zullen de top bereikt hebben indien Barcelona de Champions League zou winnen. Het duo staat uiteraard ook boven aan de lijst bij Johan Cruyff, die door de huidige directie wordt ingezet als adviseur.

Danny Blind dient Ajax al ruim twintig jaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door dantes_inferno86 op 26-04-2006 07:43:57 (typo) ]
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
  woensdag 26 april 2006 @ 07:40:39 #162
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_37302407
Nee, Danny moet blijven!!!!!!!!!!!
  woensdag 26 april 2006 @ 07:49:19 #164
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_37302441
Goede timing.
  woensdag 26 april 2006 @ 07:51:06 #165
147174 soccerbrain
blauw zwart groen geel
pi_37302451
van basten wordt trainer....daarom hangt er een sluierdeken overheen
brugge-ado
  woensdag 26 april 2006 @ 08:25:16 #166
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_37302770
quote:
De kogel is door de kerk: Danny Blind vertrekt na dit seizoen bij Ajax. Volgens De Telegraaf heeft de clubleiding van de Amsterdammers gekozen voor een drastische koerswijziging en zal Ajax opnieuw voortijdig breken met een hoofdtrainer. De vier voorgangers van Blind, Morten Olsen, Jan Wouters, Co Adriaanse en Ronald Koeman, dienden eveneens hun contract niet uit.

De leiding van Ajax wilde dinsdagavond laat nog niet officieel reageren op het aanstaande vertrek van Blind, die vorig jaar maart werd aangesteld. "Wij hebben besloten niet inhoudelijk te reageren op arbeidscontracten en dat blijft zo. Ook als de trainer zegt daar behoefte aan te hebben", aldus technisch directeur Martin van Geel. Het was de bedoeling van Ajax om het nieuws stil te houden tot na de twee duels in de play-offs tegen FC Groningen en de bekerfinale tegen PSV op 7 mei. Ook de trainer zelf wilde gisteravond laat nog niet inhoudelijk op het afscheid reageren. "We staan voor een belangrijke wedstrijd en bij mij gaat het altijd om de club", aldus de Zeeuw.

Blind heeft inmiddels echter genoeg signalen opgevangen om te weten dat hij volgend seizoen niet de hoofdcoach van Ajax zal zijn. Voor het eerst sprak hij dinsdag zijn ergernis uit over het feit dat de directie hem niet wenst te steunen. Nimmer lieten de directeuren in dit turbulente seizoen iets los over de nabije toekomst, terwijl dat zeker in deze merkwaardige en plotseling succesvolle eindfase wenselijk was.

Volgens De Telegraaf is de mededeling van hogerhand slechts een kwestie van tijd. Aangezien Blind zelf zijn staf heeft samengesteld, weten volgens De Telegraaf ook Gerard van der Lem, Ruud Krol en Fred Grim wat er staat te gebeuren. Op de achtergrond werkt Ajax al zorgvuldig aan de nabije toekomst.

Alle recente ontwikkelingen binnen de club duiden inmiddels op het vroegtijdige vertrek van Blind en zijn staf. Ajax wil een andere koers gaan varen na een seizoen waarin de tegenstellingen levensgroot zijn. Blind won met zijn ploeg de Johan Cruijff Schaal, staat in de bekerfinale en kan over de rug van FC Groningen alsnog de Champions League bereiken. Daarentegen woog de figurantenrol in de competitie schijnbaar te zwaar.

Vanavond zit Blind in de play-offwedstrijd tegen Groningen voor het laatst in De Arena bij Ajax op de bank. De coach heeft nog wel het vertrouwen van de aanhang en van de spelersgroep, zodat het een contrastrijke avond kan worden.

Belangrijke kandidaten om Blind op te volgen zijn Frank Rijkaard en Henk ten Cate, die bij Barcelona veel succes oogsten. Beide Amsterdammers zijn bezig aan hun derde seizoen en zullen de top bereikt hebben indien Barcelona de Champions League zou winnen. Het duo staat uiteraard ook bovenaan de lijst bij Johan Cruijff, die door de huidige directie wordt ingezet als adviseur.
Goeie zaak. .
Ook kan kan Ajax nog wel *iets* van dit seizoen maken, je moet je niet blind ( . ) staren op resultaat.. Het voetbal was zo ver onder de maat, dat is gewoon onacceptabel.
En het was geen dipje, maar het hele seizoen was ronduit kut.
Denk alleen niet dat ze een eventuele transfer van Ten Cate en/of Rijkaard voor de CL finale bekend gemaakt zal worden. Ervan uitgaande dat ze die halen..
-
  woensdag 26 april 2006 @ 08:27:13 #167
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_37302787
quote:
Op woensdag 26 april 2006 07:51 schreef soccerbrain het volgende:
van basten wordt trainer....daarom hangt er een sluierdeken overheen
En daarnaast nog bondscoach?
Dat kan niet.. En hij blijft wel tot het EK coach, denk ik. Dat is de doelstelling van de KNVB toch ook? Resultaat op het EK van 2008?
-
  woensdag 26 april 2006 @ 08:31:21 #168
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37302825
Beter dat DB vertrekt, maar hoop wel dat hij voor Ajax behouden blijft, het is namelijk een échte Ajacied.

Als opvolger zou ik graag Louis van Gaal naar Amsterdam zien terugkeren en anders Martin Jol, Henk ten Cate, Co Adriaanse of Johan Neeskens (in die volgorde). Niet wéér zo'n onervaren beinner, dus géén Marco van Basten of Frank Rijkaard.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 26 april 2006 @ 08:33:28 #169
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_37302846
quote:
Op woensdag 26 april 2006 08:31 schreef M0NTANA het volgende:
Niet wéér zo'n onervaren beinner, dus géén Marco van Basten of Frank Rijkaard.
En dan wel Neeskens noemen? Hoe lang is hij hoofdtrainer geweest?
Rijkaard onervaren noemen slaat echt nergens op.. Bondscoach geweest, bij Sparta gezeten en inmiddels bezig aan z'n 3de (succesvolle) seizoen in la Liga.
-
  woensdag 26 april 2006 @ 08:42:58 #170
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_37302942
Slechte zaak voor de club dat dit nu al voor de dubbele (cruciale) confrontatie met Groningen en de bekerfinale naar buiten komt.

Maar vind het van de andere kant wel weer des ajax.

Ik geloof trouwens nooit dat FR en HtC samen naar ajax zullen komen
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  woensdag 26 april 2006 @ 08:44:05 #171
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37302951
Ervaring doe je ook op als assistent, daarbij is levenservaring ook belangrijk. Johan Neeskens maakte deel uit van het gouden Ajax in de jaren '70 en zal daardoor door veel jongeren worden gerespecteerd. Marco van Basten, Frank Rijkaard, Ruud Gullit, Danny Blind, Jan Wouters, Ronald en Erwin Koeman missen nog de juiste ervaring, staan wel boven de groep, maar niet voldoende.

Daarbij vind ik de prestaties van Frank Rijkaard niet zo bijzonder als de rest van NL vindt: bij Oranje had hij in 2000 te maken met de beste generatie op haar hoogtepunt, bij Sparta ging hij af en nu bij Barça heeft hij veel aan Henk ten Cate en de briljante spelersgroep te danken. San Marco (als trainer/coach) ben ik al helemaal geen fan, die mag alleen komen als hij nog twee á drie seizoenen zijn (eeuwige?) geluk kan garanderen.
  woensdag 26 april 2006 @ 08:44:13 #172
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_37302953
quote:
Op woensdag 26 april 2006 08:42 schreef PyTh het volgende:
Slechte zaak voor de club dat dit nu al voor de dubbele (cruciale) confrontatie met Groningen en de bekerfinale naar buiten komt.

Maar vind het van de andere kant wel weer des ajax.

Ik geloof trouwens nooit dat FR en HtC samen naar ajax zullen komen
Ik ook niet.
Ik denk alleen Henk. .
Maar zoals ik al zei, voor 17 mei wordt dat never nooit niet bekend gemaakt.
-
  woensdag 26 april 2006 @ 08:53:02 #173
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_37303069
Ah.. telegraafnieuws. Erg betrouwbaar..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  woensdag 26 april 2006 @ 08:54:33 #174
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_37303090
quote:
Op woensdag 26 april 2006 08:53 schreef Cheiron het volgende:
Ah.. telegraafnieuws. Erg betrouwbaar..
Ja, inderdaad. .
Maar het zou niet heel gek zijn.. Ik vraag me af hoe snel het ontkend wordt.
-
  woensdag 26 april 2006 @ 09:01:06 #175
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_37303176
Blind dus weg

of............
stupidity has become as common as common sense was before
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: