abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37282107
AJAX
pi_37282648
wat een laffe actie weer
Haleloeja
pi_37282979
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 15:17 schreef Nega het volgende:
In welk vak zitten degene die morgen naar Ajax-Groningen gaan? Ik zit 426.
425
  dinsdag 25 april 2006 @ 16:33:31 #79
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_37283262
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 16:25 schreef Jasza het volgende:

[..]

425
omdat jaszaaa het zo graag wilde, hebk maar kaartje voor 425 gekocht
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_37283434
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 16:33 schreef ericajax het volgende:

[..]

omdat jaszaaa het zo graag wilde, hebk maar kaartje voor 425 gekocht
Ik dacht is leuker voor je maargoed
pi_37283740
* Black-Death voelt spanning naar boven komen
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_37284038
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 16:50 schreef Black-Death het volgende:
* Black-Death voelt spanning naar boven komen
.
quote:
Van Geel: 'Boukhari heeft ons verrast'
Dinsdag 25 april, door SV, Amsterdam, 16.31u GMT+01.00, ANP

Technisch directeur Martin van Geel heeft laten doorschemeren dat Nourdin Boukhari op korte termijn een contractaanbieding van Ajax kan verwachten. 'Hij heeft ons verrast', was zijn verklaring.

Het is vooralsnog onbekend of Boukhari in gaat op de aanbieding. 'We wisten al dat hij goed kon voetballen. Hij is mentaal echter ook heel sterk gebleken. Daarom willen we hem toch graag voor Ajax behouden', aldus Van Geel.
  dinsdag 25 april 2006 @ 17:00:14 #83
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_37284061
Nou ja, IK vind het niet zo erg dat hij blijft .

Nuttige speler voor de breedte .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_37284070
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 17:00 schreef HeatWave het volgende:

Idd
pi_37284083
quote:
'Ajax aast nadrukkelijk op Pocognoli'

Ajax heeft zijn zinnen gezet op Sebastien Pocognoli. De Amsterdamse tv-zender AT5 zegt uit betrouwbare bron te hebben vernomen dat de club de achttienjarige verdediger van RC Genk zo snel mogelijk wil inlijven. Een gerucht van dezelfde strekking gaat op verscheidene websites al langer rond.

Jeugdinternational Pocognoli is van oorsprong een linkermiddenvelder, maar speelde de laatste tijd bij Genk op de linksbackpositie. In België heeft hij nog een contract tot medio 2008. AZ deed in de winterstop al een poging om Pocognoli over te nemen, maar zag dat op niets uitlopen. De Alkmaarders zouden nu ook weer in de markt zijn, zo weet onder meer Elf te melden.

Eerder maakte Ajax zelf al bekend zeer geïnteresseerd te zijn in Steven Defour van RC Genk. Verwacht wordt dat de overgang van de door veel clubs begeerde middenvelder op korte termijn wordt afgerond.
pi_37284112
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 15:34 schreef aldostuta het volgende:
Morgen present in 411.

En Delft ligt vrij dicht bij Den Haag.....
Delftse inwoners zijn grotendeels Feyenoorders.
Ik niet trouwens
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  dinsdag 25 april 2006 @ 17:02:20 #87
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_37284129
429 hier .
pi_37284170
quote:
25/4/2006 - Overvolle ziekenboeg; seizoen voorbij voor enkele spelers
(Gepost door JZ)

BRON: www.ajax.nl

Op het wekelijkse perspraatje liet Danny Blind voor aanvang van de wedstrijd tegen FC Groningen weten dat enkele spelers dit seizoen niet meer in actie zullen komen. Hedwiges Maduro, Mauro Rosales en Zdenek Grygera zijn de komende tijd uit de roulatie. Vooral voor Grygera, waarvan nog onbekend is of hij deze zomer vertrekt, is het teleurstellend dat het seizoen zo heeft moeten eindigen.
Ajax Netwerk
Het herstel van de veelgeplaagde Edgar Manucharyan verloopt voorspoedig. Ten slotte prijkt achter de naam van Hatem Trabelsi nog een vraagteken.
Ajax Netwerk
Wesley Sneijder is voldoende hersteld om zijn rentree te maken in het duel met Groningen. Het ligt in de lijn der verwachtingen dat hij een deel van de wedstrijd zal meespelen door blessureproblemen op het middenveld.
Ajax Netwerk.

Maduro, Rosales...
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  dinsdag 25 april 2006 @ 17:03:58 #89
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_37284173
Morgen lekker naar Ajax-Groningen in vak 428
pi_37284219
Sneijder inzetbaar tegen Groningen; seizoen afgelopen voor enkele Ajacieden

Amsterdam, 25 april 2006
Trainer Danny Blind kan in het play-offduel tegen FC Groningen weer een beroep doen op Wesley Sneijder. De middenvelder kampte lang met een hamstringblessure, maar traint inmiddels weer op volle kracht met de groep mee. ,,Wesley zou een gedeelte van de wedstrijd mee kunnen spelen'', liet Blind dinsdagmiddag weten tijdens zijn onderhoud met de pers. ,,Sneijder zit in elk geval bij de achttien spelers voor Groningen.''

Voor Zdenek Grygera is het seizoen voorbij. De geblesseerde Tsjech is niet op tijd fit voor de Bekerfinale op 7 mei tegen PSV. Ook voor Mauro Rosales en Hedwiges Maduro - beide geblesseerd geraakt in het tweeluik met Feyenoord - zit het voetbaljaar er zo goed als zeker op. Tenslotte prijkt ook achter de naam van Hatem Trabelsi een vraagteken. Het herstel van Edgar Manucharyan verloopt wel voorspoedig. Steven Pienaar zit in de twee duels met de Groningers een schorsing uit. De uitsluiting is het resultaat van de rode kaart die de Zuid-Afrikaan ontving voor de onnodige overtreding op Feyenoorder Dirk Kuyt. ,,Pienaar had ik tegen Groningen heel graag willen gebruiken'', sprak Blind. ,,Vooral nu Maduro op het middenveld is weggevallen.''
In de twee play-offwedstrijden tegen FC Groningen kunnen de Ajacieden plaatsing afdwingen voor de voorrondes van de Champions League. Blind heeft het uitduel dat de Groningers afgelopen zondag speelden tegen AZ inmiddels gezien. Ondanks de 2-1 nederlaag in Alkmaar plaatste de ploeg van trainer Ron Jans zich toch voor de play-off-finale. ,,FC Groningen heeft de eerste helft zeker meegespeeld tegen AZ. De eerste helft golfde de wedstrijd behoorlijk op en neer.'' Blind zag in de opnames bevestigd van wat hij al wist. ,,Strijd is duidelijk een kwaliteit van Groningen. Wij moeten de strijd aangaan, waar we deze aan kunnen gaan. Tegelijkertijd moeten we hem ontlopen, waar de strijd kunnen ontlopen.''

Door de blessure van Rosales ontbreekt het de trainer voorlopig aan een echte rechtsbuiten. Hoe die positie wordt ingevuld, wilde de Ajax-coach niet zeggen. Blind: ,,Ik ben in elk geval niet van plan mijn hele elftal door elkaar te husselen.''

Een ander thema dat werd besproken, waren Blinds emoties na Feyenoord - Ajax. De uitbundige toejuichingen vanuit het Ajax-vak in de Kuip bezorgde de oud-speler betraande ogen. Televisiecamera’s legden het bijzondere een-tweetje tussen de Ajax-supporters en de hoofdtrainer fraai vast. ,,Het zegt iets over hoe ik ben, vertelt iets over mijn karakter. Met mijn positie heeft het helemaal niets te maken. Echt niks. Het zijn de emoties en de blijdschap van de mensen als feiten op zich, die me veel doen. Niet de omstandigheden.''

Dat de Ajacieden de Groningers eerst ontvangen, in plaats van de oorspronkelijk vastgestelde uitwedstrijd waarmee Ajax zou mogen starten, is niet in het voordeel van de Amsterdammers. ,,Het kan een nadeel zijn'', aldus Blind. ,,In de tweede wedstrijd weet je beter waar je aan toe bent. Het kan ook altijd nog verlengen worden; dan ben je thuis in het voordeel. Verder vind ik het gek dat we gelijktijdig met de halve finale van de Champions League spelen. Maar misschien zijn daar redenen voor die ik niet ken.''
pi_37284247
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 17:03 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Ajax Netwerk.

Maduro, Rosales...
Woensdag:

Steek
Boakye, Heitinga, Vermaelen, Emanuelson
Galásek, Sneijder, Boukhari
Rosenberg, Huntelaar, Mitea
  dinsdag 25 april 2006 @ 17:06:15 #92
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_37284260
Klote blessures, echt abnormaal altijd...
Get woke, go broke!
pi_37284340
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 17:05 schreef Nashje het volgende:

[..]

Woensdag:

Steek
Ik betwijfel of Sneijder in de basis kan starten
quote:
,,Wesley zou een gedeelte van de wedstrijd mee kunnen spelen'', liet Blind dinsdagmiddag weten tijdens zijn onderhoud met de pers.
Niet gehele wedstrijd in elk geval...
pi_37284353
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 17:05 schreef Nashje het volgende:

[..]

Woensdag:

Steek
Dat zal het wel gaan worden (m.u.v. Sneijder), Mitea speelde zondag best gevaarlijk
pi_37284361
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 17:00 schreef HeatWave het volgende:

Goede beslissing!! Boukhari was wmb in beide wedstrijden tegen Fnoord een van de besten van het veld. Dus misschien niet eens voor de breedte
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  dinsdag 25 april 2006 @ 17:09:37 #96
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_37284378
Mitea, ik hoop ECHT dat hij fit blijft nu en het kan laten zien....
Get woke, go broke!
  dinsdag 25 april 2006 @ 17:10:27 #97
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_37284411
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 17:09 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Goede beslissing!! Boukhari was wmb in beide wedstrijden tegen Fnoord een van de besten van het veld. Dus misschien niet eens voor de breedte
Tja, als het RBC is ofzo dan speelt hij als een krant vaak. Hij heeft echt teveel motivatie nodig om te presteren vaak .
Get woke, go broke!
pi_37284482
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 17:08 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Ik betwijfel of Sneijder in de basis kan starten
[..]

Niet gehele wedstrijd in elk geval...
Ik denk dat het middenveld zo start:
Galásek, Lindenbergh, Boukhari
pi_37284487
Steek;
Hatem, Heit, Vermaelen, Urby;
Galasek, Charisteas,Boukhari;
Babel, Huntelaar, Rosenberg.
pi_37284505
Ik denk dan eerder dat hij Olaf links zet en Boukhari op 10.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')