Onzin, hij heeft jaren bij 'middenmoters' gewerkt waar hij echt niet zo'n geweldig loon heeft. Nu heeft hij toevallig bij een aantal topclubs een beetje kunnen cashen, mag het ook op zijn leeftijd?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:59 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk wel met geld te maken hebben. Co is een geldwolf
quote:Adriaanse analist bij de NOS
Uitgegeven: 21 augustus 2007 15:31
Laatst gewijzigd: 21 augustus 2007 15:32
HILVERSUM - Co Adriaanse treedt vanaf 1 september in dienst van de NOS als voetbalanalyticus. De voormalig coach van onder meer Ajax en AZ gaat analyses verzorgen rond wedstrijden in de Champions League, de UEFA Cup en het Europees kampioenschap voetbal.
Het EK in Zwitserland en Oostenrijk staat voor de zomer van 2008 op het programma. Adriaanse zal ook als deskundige te zien zijn in het programma Studio Voetbal.
Adriaanse zit momenteel zonder club. Vorig seizoen was hij werkzaam bij Metalurg Donetsk in Oekraïne. Mocht hij een interessante aanbieding krijgen om alsnog ergens als trainer aan de slag te kunnen, is hij volgens de NOS 'vrij om te gaan en te staan waar hij wil'.
Co komt er gewoon bij, wordt een drukke tafel. Wel een leuke zet van de NOS.quote:
Ja, en dat deed 'ie heel goed.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:06 schreef RayMania het volgende:
Leuk.
Analyseerde Co ook niet samen met Borst het EK van 2004?
Dat lijkt mij ook, tenzij HtC er tussentijds toch uitgeknikkerd wordt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:32 schreef Beschouw het volgende:
Een jaartje bij de Nos en dan naar Ajax
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:14 schreef paultjuhhh het volgende:
Van mij mag Youri weg, die voegt niets toe
quote:Adriaanse vindt in Qatar nieuwe uitdaging
27/8/2007 22:44
Na zijn vertrek uit Oekraïne heeft Co Adriaanse in Qatar een nieuwe uitdaging gevonden. De Amsterdamse trainer krijgt bij Al-Sadd te maken met een lastige erfenis.
Al-Sadd kende een ongekend succesvol seizoen onder leiding van Jorge Fossati, die met drie prijzen afscheid neemt van de Qatarese kampioen. De Uruguyaan gaat aan de slag als bondscoach van Qatar.
Adriaanse, die in Qatar voor één jaar tekent, zat sinds zijn vertrek bij Metallurg Donetsk zonder club. De Amsterdammer, die zelf opstapte bij de Oekraïense club, liet onder meer een aanbieding van Feyenoord en FC Utrecht lopen.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:59 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk wel met geld te maken hebben. Co is een geldwolf
Die heb je van mij uit 't Ajax topicquote:Op maandag 27 augustus 2007 23:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als ie het jaar daarop Mauro Zarate meeneemt naar Ajax vind ik het best
Als jij dat wil!quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:37 schreef Chivu het volgende:
[..]
Die heb je van mij uit 't Ajax topic
De droom van iedere coach, makkelijk de beste speler waar hij ooit mee gewerkt heeftquote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:39 schreef Zwansen het volgende:
Na 2 maanden is hij het Al-Sadd.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:39 schreef Zwansen het volgende:
Na 2 maanden is hij het Al-Sadd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |