Alsof je een kind was....quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:31 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Je looooooog tegen miiiiiiiijjjjjjjjjjjjjjij
Hoiquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:34 schreef NJ het volgende:
Centraal!
die rovers?quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:35 schreef clumsy_clown het volgende:
In Fata Morgana liggen me roots, je weet.
ja!quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:35 schreef Litso het volgende:
Doet de bierdopart het bij jullie nog?
Awww.. niet zo klef als de ovenfriet van vanavond..quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:36 schreef NJ het volgende:
Hoe klef.
godverdomme kankerhoerquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Alsof je een kind was....
Ehh.. hoezo alsof?
Ja.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:35 schreef Litso het volgende:
Doet de bierdopart het bij jullie nog?
quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:43 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
godverdomme kankerhoerik ben bijna 18 ja
FFies nog over die vorige post, ik geloof niet dat ik het erg vind "om die mensen die mij belachelijk maken" in het echt te zienquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Enniehoe. Ik wil minstens 4 keer in Droomvlucht. En Fata Morgana. In Fata Morgana liggen me roots, je weet.
Ik krijg een plaatje dat hotlinking niet mag, maar het kan aan mij liggenquote:
Ook na een CTRL-F5 nergens last van.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:47 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik krijg een plaatje dat hotlinking niet mag, maar het kan aan mij liggen
Wanneer ben je legaal jarig?quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:43 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
godverdomme kankerhoerik ben bijna 18 ja
Ok.. en er over doorzeuren helpt ook niet..quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:47 schreef zapsel het volgende:
[..]
FFies nog over die vorige post, ik geloof niet dat ik het erg vind "om die mensen die mij belachelijk maken" in het echt te zien, geeft mij de kans om te laten zien dat ik meer ben dan een afzeikbaar-object!
![]()
En fata morgana, heeft iemand nou eindelijk al die muntjes uit t water gevist?mij is het nog niet gelukt
![]()
Shit is er ooit gezegd dat je niet mag komen?quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:47 schreef zapsel het volgende:
[..]
FFies nog over die vorige post, ik geloof niet dat ik het erg vind "om die mensen die mij belachelijk maken" in het echt te zien, geeft mij de kans om te laten zien dat ik meer ben dan een afzeikbaar-object!
![]()
En fata morgana, heeft iemand nou eindelijk al die muntjes uit t water gevist?mij is het nog niet gelukt
![]()
ok!quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ok.. en er over doorzeuren helpt ook niet..
Post nou maar normaal mee.. en maak niet overal zo'n drama van.. en oh ja.. reageer niet overal zo serieus op.. iedereen hier zit maar wat te fucken.
Ik zit voor Slari een beetje te bugtesten vanaf het devforum dus het kan er mee te maken hebben dat cyberstalker (die het plaatje host) en Slarioux elkaar niet bepaald liggenquote:
ik kom gewoon!quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:52 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Shit is er ooit gezegd dat je niet mag komen?
Waarschijnlijk heeft Cyberstalker forum.fok.nl toestemming gegeven om te hotlinken.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:54 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik zit voor Slari een beetje te bugtesten vanaf het devforum dus het kan eraan liggen dat cyberstalker (die het plaatje host) en Slarioux elkaar niet bepaald liggen![]()
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:55 schreef NJ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft Cyberstalker forum.fok.nl toestemming gegeven om te hotlinken.
En jij zit nu op devforum.fok.nl..
En nee, die twee liggen elkaar niet zo.
Dat kan je zelf instellen bij Opties.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:57 schreef Janetje het volgende:
Oh ja.. waarom zijn bij mij eigenlijk alle omschrijvingen van de subfora verdwenen?
Dat is al sinds het veranderen van de subvolgordes zo...
Hmm.. nu ik hier toch een stel nerds heb..
Kan je aanpassen:quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:57 schreef Janetje het volgende:
Oh ja.. waarom zijn bij mij eigenlijk alle omschrijvingen van de subfora verdwenen?
Dat is al sinds het veranderen van de subvolgordes zo...
Hmm.. nu ik hier toch een stel nerds heb..
quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:57 schreef NJ het volgende:
[..]
Kan je aanpassen:
http://forum.fok.nl/fok/edit_prefs
Wat zijn jullie toch een poepies..quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:57 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat kan je zelf instellen bij Opties.
ik schijt er opquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn jullie toch een poepies..
Als een lekker wijf dat zegt is het positief!quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:02 schreef Litso het volgende:
Poepies.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:03 schreef NJ het volgende:
[..]
Als een lekker wijf dat zegt is het positief!
Ik was er blij mee!quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:03 schreef Janetje het volgende:
[..]Sorry.. ik zal het wel herformuleren...
Mijn users zijn gewoon braaf.quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:04 schreef NJ het volgende:
Je moet trouwens echt eens banaanvragen gaan doen Litso.
Er is met modden niets leuker dan een post te lezen van een kutuser die je hebt laten bannen, waarin hij huilt over die ban.
*quote nog eens over leest..quote:
Ik heb vandaag nog wel zó'n lief mailtje gestuurd naar@fok..quote:
En je denkt dat ik die te lezen krijg?quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog wel zó'n lief mailtje gestuurd naar@fok..
Heul niet.quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:07 schreef NJ het volgende:
Ben je nu aan het vissen Janetje?
Natuurlijk niet.. maar ik denk ik maak je nieuwsgierigquote:Op dinsdag 25 april 2006 01:08 schreef Litso het volgende:
[..]
En je denkt dat ik die te lezen krijg?
je KLB ban nogstees niet er af?quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:09 schreef petre86 het volgende:
[..]
je KLB ban nogstees niet er af?
weekban voor langer dan 10 dagen? zou dat een hint zijn?
trusten trouwens
Niet naar NJ@fok.nlquote:Op dinsdag 25 april 2006 01:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Fanmail.quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:13 schreef Litso het volgende:
Ik loog trouwens laatst NJ, als je die post al gelezen hebt. Ik heb wél een keer mail gehad op mijn fok adres. Met het bevel (niet eens een verzoek, van vraagtekens of enige vriendelijkheid was geen sprake) een topic weer open te gooien.
Zal ik de volgende keer eens proberen.quote:
Tof!quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zal ik de volgende keer eens proberen.
Als ik een ONZ ban heb..quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zal ik de volgende keer eens proberen.
Ik ben te lief. Ik heb even met mijn medemod overlegd en een mail teruggestuurd met de exacte reden dat het topic dicht was en zelfs een suggestie om toch te weten te komen waar hij naar zocht. Hij heeft me later nog bedankt.quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:15 schreef NJ het volgende:
[..]
Fanmail..
Ik leg dan altijd even uit wat een randdebiel de afzender van die mail is.
Ik wil tergend langzaam...quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:22 schreef Janetje het volgende:
Ik sterf snel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |