WK in gevaar?quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:13 schreef fanneke het volgende:
rooneymet brancard van het veld. ziet er niet goed uit
![]()
Ziet er zeker niet goed uit.quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:13 schreef fanneke het volgende:
rooneymet brancard van het veld. ziet er niet goed uit
![]()
zoals het eruit zag wel ja.quote:
nee hoorquote:
De commentator zei ook "He's as tough as old boots", dus het zal wel fink mis zijn.quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:15 schreef fanneke het volgende:
zoals het eruit zag wel ja.
ze gingen zeer zorgvuldig met zijn voet om.
Ik wil de beste spelers zien en daar hoort hij ook bij.quote:
quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wil de beste spelers zien en daar hoort hij ook bij.
mijn god, wat een wereldprestatie...quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:27 schreef mcyodogg het volgende:
YESSS!!!
CHELSEA CHAMPIONS OF ENGLAND![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Gaan we nu ineens arrogant doen, omdat Arsenal toevallig een CL-finale speelt?quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:32 schreef fanneke het volgende:
[..]
mijn god, wat een wereldprestatie...![]()
de prestatie van Arsenal in de CL staat hier vollledig buiten.quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:37 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Gaan we nu ineens arrogant doen, omdat Arsenal toevallig een CL-finale speelt?
Staat hier compleet los van, Chelsea heeft andermaal laten zien veruit de beste van Engeland te zijn, en dat is iets om best trots om te zijn. En uiteraard hulde aan Mourinho die het toch weer flikt.
Daar gaan we weer met het geld...Chelsea had een inhaalslag te maken tov de top. Een grote club waren ze al, ze hadden alleen dat laatste zetje nog nodig. En het is natuurlijk niet zo dat ze meteen de wereldtoppers gekocht hebben. Ze hebben veel jong talent aangekocht die onder Mourinho verder zijn gegroeid. En verder moet je die bedragen ook wel met een korreltje zout nemen. Als Chelsea bij een speler aanklopt wordt de desbetreffende speler ineens twee keer zo duur.quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:42 schreef fanneke het volgende:
[..]
de prestatie van Arsenal in de CL staat hier vollledig buiten.
Als zo'n 'louche' rus er in 3 jaar tijd 500 miljoen pond in steekt is het natuurlijk niet moeilijk om kampioen te worden. Zou een schande zijn als ze het niet zouden zijn geworden.
quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:47 schreef mcyodogg het volgende:
[quote]Daar gaan we weer met het geld...Chelsea had een inhaalslag te maken tov de top. Een grote club waren ze al, ze hadden alleen dat laatste zetje nog nodig.
Noem eens een speler die zich onder mourinho verder heeft ontwikkeld??? ... Hij haalt juist het 'speelse voetbal' uit een speler en maakt er eenheidsworsten van.quote:En het is natuurlijk niet zo dat ze meteen de wereldtoppers gekocht hebben. Ze hebben veel jong talent aangekocht die onder Mourinho verder zijn gegroeid.
nou misschien was het maar 475 miljoen pond ipv 500quote:En verder moet je die bedragen ook wel met een korreltje zout nemen. Als Chelsea bij een speler aanklopt wordt de desbetreffende speler ineens twee keer zo duur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |