zoals ik al zei; ik zeg niet dat AFC gaat winnen. Als iemand aan het begin van het seizoen had gezegd dat AFC de CL finale zou halen dan zou ik hem voor gek verklaard hebben. Realistisch ben ik wel.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zie helaas voor jou Arsenal de CL niet winnen.
ja die Nolan die is mij goed. Die moeten ze kopenquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:34 schreef Radegast het volgende:
Die bedragen die Engelse clubs betalen voor spelers, echt nutz die gasten.
En als je dan toch iemand wil halen als SCUM zijnde, zou ik eerder voor Kevin Nolan gaan dan voor Michael Carrick.
en afgelopen. Arsenal komt op 1 punt van de Sperz...en gaan er zondag overheen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:37 schreef fanneke het volgende:
Arsenal op 3-1 bij Man City
Ik zie alleen AFC de laatste wedstrijd winnen terwijl Spurs niet gaat winnen van WestHam ...quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik denk dat de SPurs de CL kwalificatie gewoon overleven en een leuke poule loten.
Ik zie helaas voor jou Arsenal de CL niet winnen.
Volgens mij hoorde ik McLaren een poosje geleden zeggen dat ze 8 wedstrijden moesten spelen in 20 dagen...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:46 schreef F1Bas het volgende:
Nog even over gisteren, de hoeveelste wedstrijd speelde Middlesbrough wel niet in 1 week tijd?
Eisen staat vrij natuurlijk...quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als de Dirk Scheringa van Olympique Lyon zonder blikken of blozen 28 miljoen Pond durft te vragen voor Mahamadou Diarra, dan moet Tottenham Hotspur ook minimaal 20 miljoen Pond eisen.
3 volgens mijquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:46 schreef F1Bas het volgende:
Nog even over gisteren, de hoeveelste wedstrijd speelde Middlesbrough wel niet in 1 week tijd?
We zullen het de laatste competitie dag of op 17 mei zien,quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:02 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik zie alleen AFC de laatste wedstrijd winnen terwijl Spurs niet gaat winnen van WestHam ...
Gebeurt dat niet winnen ze de CL.
Zeg dat Doc het gezegd heeft
Och, dat is nog beter dan andersom, dat je ervan uitgaat dat het zondag is en er dan achter komt dat alles al gespeeld is. Maar goed, nu kan je vanmiddag lekker van het weer genieten op het terras!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:09 schreef Doc het volgende:
Goed die opmerking over 'zondag': op een of andere manier dacht ik dat vandaag de laatste wedstrijden waren!
Nadeel is dat degenen die naar de bekerfinale gaan, de ontknoping niet live kunnen zienquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Och, dat is nog beter dan andersom, dat je ervan uitgaat dat het zondag is en er dan achter komt dat alles al gespeeld is. Maar goed, nu kan je vanmiddag lekker van het weer genieten op het terras!
kneusjequote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:59 schreef M0NTANA het volgende:
Hoop niet dat de Spurs zondag teveel feestvieren, wanneer zij de vierde plaats veiligstellen, want je zal zien dat Barça en Arsenal het op een akkoordje gooien, aangezien Barça toch al CL speelt volgend seizoen.
Same here. Aan de andere kant, morgen is slechts deel 1 van de beslissing, want de Spurs moeten Arsenal voorblijven. Op 17 mei vindt de echte beslissing (deel 2) plaats, morgen kunnen we als THFC-fan sowieso niet juichen, als Ajacied misschien wel.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:59 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Nadeel is dat degenen die naar de bekerfinale gaan, de ontknoping niet live kunnen zien![]()
Gloryhunter!quote:
Ondanks dat ik er niet van uit ga valt misschien morgen de definitieve beslissing alquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Same here. Aan de andere kant, morgen is slechts deel 1 van de beslissing, want de Spurs moeten Arsenal voorblijven. Op 17 mei vindt de echte beslissing (deel 2) plaats, morgen kunnen we als THFC-fan sowieso niet juichen, als Ajacied misschien wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |