Martin Jol is echt zo'n goede Tony Soprano imitatiequote:Everyone saw what happened and I think I did really well to hold myself back. I really don't think he realises how strong I am. Otherwise he wouldn't approach me with headbutts and everything.
Jol hits back - or not as the case may be - after Wenger confronts him on the touchline - an incident the Dutchman did not miss.
We'll see! De Spurs hebben het nu volledig in eigen hand, dus de vierde plaats moet mogelijk zijn.quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:24 schreef Doc het volgende:
AFC speelt volgend jaar CL. Ik denk dat ze dat gaan doen via de 4e plek in de PL.
1) Ze hebben het niet volledig in eigenhand want ze zitten niet zelf in de halve finale van de CLquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
We'll see! De Spurs hebben het nu volledig in eigen hand, dus de vierde plaats moet mogelijk zijn.![]()
Als je ervan uitgaat dat AFC de CL wint, dan heb je gelijk. Maar tegen Villarreal zal AFC het nog zwaar krijgen, waarna in de finale zowel Barça als AC Milan een maatje te groot zijn.quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:51 schreef Doc het volgende:
[..]
1) Ze hebben het niet volledig in eigenhand want ze zitten niet zelf in de halve finale van de CL
2) Ze hebben sterkere tegenstanders dan AFC voor de boeg - THFC is minder ervaren in dit zoort dingen en ziek ik eerder choken dan AFC
Ik ga er niet vanuit dat AFC dat ding wint, maar dat is iets anders dan dat THFC het compleet in eigen hand heeft, omdat het best mogelijk is dat AFC dat ding wel gewoon kan winnen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als je ervan uitgaat dat AFC de CL wint, dan heb je gelijk. Maar tegen Villarreal zal AFC het nog zwaar krijgen, waarna in de finale zowel Barça als AC Milan een maatje te groot zijn.
We all live in a yellow submarine, yellow submarine, yellow submarine!
![]()
Net zoals Juve en Real dat op voorhand zouden zijn?quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:01 schreef M0NTANA het volgende:
, waarna in de finale zowel Barça als AC Milan een maatje te groot zijn.
quote:We all live in a yellow submarine, yellow submarine, yellow submarine!
![]()
Kut-Juan Roman Riquelme! Zit ik in de kantine waar ik de wedstrijd bekeek mijn fuckin' eenzame feestje te vieren toen Villarreal die strafschop kreeg, mist hij hem. Wat een flikker! Zal je zien dat de finale Barça tegen Arsenal wordt, twee kutclubs die van mij de CL niet hoeven te winnen. Maar goed, dan maar een keer voor Frenk & Henk, zoals de rest van NL.quote:
Laten we het hopen al zou 5e worden en de CL winnen een nog beter gevoel gevenquote:Op woensdag 26 april 2006 00:50 schreef Radegast het volgende:
Big Sam en Alan Pardew zorgen voor de 4e plek van Arsenal.![]()
Als jullie vijfde worden en de CL niet winnen, krijg je van mij een krat bier.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Laten we het hopen al zou 5e worden en de CL winnen een nog beter gevoel geven
Dat zou wel ultiem zuur zijn voor Spurs (kinkt aantrekkelijk!) maar ik hoop dat Barca de CL pakt dus...quote:Op woensdag 26 april 2006 00:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Laten we het hopen al zou 5e worden en de CL winnen een nog beter gevoel geven
Dat zou kut zijn maar deze staat welquote:Op woensdag 26 april 2006 00:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als jullie vijfde worden en de CL niet winnen, krijg je van mij een krat bier.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |