Stoer hequote:
Ik heb hier zat Chinese kaartenquote:Op dinsdag 25 april 2006 03:02 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ik wil ook een kaart uit China!
[optimistisch] Als ik er zelf maar genoeg verstuur, zal er bij de ontvangen kaarten straks vast wel een uit China zijn!
quote:Op dinsdag 25 april 2006 03:03 schreef Allan24 het volgende:
Ik moet morgen gewoon werken!
[optimistisch] Ik hoef wel pas om 9 uur te beginnen!
Ik ben helaas vrij morgenquote:Op dinsdag 25 april 2006 03:03 schreef Allan24 het volgende:
Ik moet morgen gewoon werken!
[optimistisch] Ik hoef wel pas om 9 uur te beginnen!
OOh, doen, ik hoef geen Goes kaart, ik wil een Chinese kaart. Hoe komt het dat jij zoveel met China te maken hebt?quote:Op dinsdag 25 april 2006 03:04 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik heb hier zat Chinese kaartenik kan er best een van de Muur of de Verboden Stad sturen
alleen zitten er wel NL postzegels op
Maar!!! Optimistisch als we zijn![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 03:05 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik ben helaas vrij morgenzou er een moord voor doen om vroeg
mijn lieve bedje te verlaten
![]()
Pas naar China op vakantie geweestquote:Op dinsdag 25 april 2006 03:06 schreef boskov het volgende:
[..]
OOh, doen, ik hoef geen Goes kaart, ik wil een Chinese kaart. Hoe komt het dat jij zoveel met China te maken hebt?
whehehe. Ook in Wuhan? Want dat ga ik checken hequote:Op dinsdag 25 april 2006 03:06 schreef Allan24 het volgende:
In China is het nu al 9 uurdaar zijn ze al aan het werk [afbeelding]
Dan is het 10 uur, dus 9 uur in Wuhanquote:Op dinsdag 25 april 2006 03:08 schreef Vava het volgende:
9 uur al? Toen ik er was was het 7 uur later in Beijing dan in Amsterdam, dat was wel in de winter
Jaquote:
Geen zomertijd dusquote:
Daardoor ligt het nu wel een uur dichterbij dan in de winter, 14.gifquote:Op dinsdag 25 april 2006 03:13 schreef Vava het volgende:
[..]
Geen zomertijd dus
Da's niet zo optimistisch![]()
Wel! Zo ver zijn mijn lessen nog niet gegaanquote:
Oja!quote:Op dinsdag 25 april 2006 03:14 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Daardoor ligt het nu wel een uur dichterbij dan in de winter, 14.gif![]()
Nog even wakker blijven en wij zitten ook aan die tijdquote:Op dinsdag 25 april 2006 03:17 schreef boskov het volgende:
De zon komt daar op om 5.23. Wat een mooie tijd om fris aan je dag te beginnen
+1 Optimistischquote:Op dinsdag 25 april 2006 03:17 schreef boskov het volgende:
De zon komt daar op om 5.23. Wat een mooie tijd om fris aan je dag te beginnen
Het is nog beter om gewoon al wakker te zijn om 5.23quote:Op dinsdag 25 april 2006 03:18 schreef Vava het volgende:
[..]
Nog even wakker blijven en wij zitten ook aan die tijd![]()
![]()
Dat moet toch geweldig zijn, wakker worden op 5.23![]()
![]()
Ik moet er momenteel niet aan denkenquote:Op dinsdag 25 april 2006 03:18 schreef Vava het volgende:
[..]
Nog even wakker blijven en wij zitten ook aan die tijd![]()
![]()
Dat moet toch geweldig zijn, wakker worden op 5.23![]()
![]()
Neem een voorbeeld aan onze Oosterburen, en gewoon om 5.23 eruit!quote:Op dinsdag 25 april 2006 03:20 schreef Allan24 het volgende:
Ik ga echt slapen, anders want dan ben ik morgen niet goed uitgerust!
2 uur en 2 minuten. Normaal zou je zeggen twee uur, maar die twee minuten extra voegen zoveel toe aan je slaapquote:Op dinsdag 25 april 2006 03:20 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ik moet er momenteel niet aan denken
Nee, gewoon nog steeds wakker te zijnquote:Op dinsdag 25 april 2006 03:20 schreef boskov het volgende:
[..]
Het is nog beter om gewoon al wakker te zijn om 5.23![]()
Drie minuten zijn fijn... die kunnen net het verschil maken tussen een rotdag en een topdagquote:Op dinsdag 25 april 2006 03:21 schreef boskov het volgende:
[..]
2 uur en 3 minuten. Normaal zou je zeggen twee uur, maar die drie minuten extra voegen zoveel toe aan je slaap
quote:Op dinsdag 25 april 2006 03:21 schreef boskov het volgende:
[..]
2 uur en 2 minuten. Normaal zou je zeggen twee uur, maar die twee minuten extra voegen zoveel toe aan je slaap
Ja maar jij bent morgen vrij!quote:
Kijk! Jij kan echt genieten van het leven, ik merk het al!quote:Op dinsdag 25 april 2006 03:22 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Drie minuten zijn fijn... die kunnen net het verschil maken tussen een rotdag en een topdag
Pooldag is oké!quote:Op dinsdag 25 april 2006 03:22 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent morgen vrij!
Trouwens - in de zomer is het in Finland soms 24 uur per dag licht!
Het knopje van je wekker indrukken met de gedachte dat je nog 3 minuten kunt blijven liggenquote:Op dinsdag 25 april 2006 03:22 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Drie minuten zijn fijn... die kunnen net het verschil maken tussen een rotdag en een topdag
psst: Ik postte het om 3.21, ik heb het dus naar 2 minuten moeten edittenquote:Op dinsdag 25 april 2006 03:23 schreef Vava het volgende:
[..]
Het knopje van je wekker indrukken met de gedachte dat je nog 3 minuten kunt blijven liggen![]()
![]()
Ehm jaquote:Op dinsdag 25 april 2006 03:22 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent morgen vrij!
Trouwens - in de zomer is het in Finland soms 24 uur per dag licht!
Ik zie hem vanzelf wel verschijnen in de brievenbus hierquote:Op dinsdag 25 april 2006 03:23 schreef boskov het volgende:
Btw, Allan, je kaartje is al op de postEn Vava, die van jou niet, omdat ik geen kaartjes meer had vanmorgen
quote:There are nine million bicycles in Beijing
quote:There are many Finnish people on Postcrossing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |