Do2 is er ooit mee begonnenquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Potdimme is een goede, maar toch beschaafde krachtterm.
(Hier ooit gezien op FOK!, en nooit meer vergeten)
Goed, lekker weer enzo, weinig werk en veel gezelligheidquote:
Dan vind ik "Donor in huid en hoornvliezen" leuker.quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:28 schreef Bupatih het volgende:
Ik vind 'Donor in hart en nieren' best een leuke woordspeling.
Al zeg ik het zelf.
Ik ken hem als 'verdimme', maar het is inderdaad een fijn woord.quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ruggespraak (Onze Taal)quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:28 schreef Bupatih het volgende:
Ik vind 'Donor in hart en nieren' best een leuke woordspeling.
Al zeg ik het zelf.
Een beschaafde krachtterm.quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb die van mij zelf verzonnen, mag dat dan ook?quote:
Wat is er niet goed aan, Claudia?quote:
Ach, douchen en wat eten knap ik altijd wel wat van op. En verder heb ik gewoon een baaldag vandaag. Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Zozo, en het is zo'n lekker weer. Dan moet het wel heel erg zijn geweest.
Omdat opstaan met een zonnetje zo veel beter gaatquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:49 schreef DaMart het volgende:
Vanochtend begon de dag nog zo mooi, met zon en zo. Waarom is het nu bewolkt, nevelig, waaierig en koud?
Schijnen is een groot woord, maar de geur van vlees op de bbq maakt een hoop goedquote:
Ik heb geen BBQ, en het is geen BBQ weerquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Schijnen is een groot woord, maar de geur van vlees op de bbq maakt een hoop goed.
BBQ-en op een doordeweekse dinsdag?quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Schijnen is een groot woord, maar de geur van vlees op de bbq maakt een hoop goed.
Ik gok ook verkeerde sprookjequote:Op dinsdag 25 april 2006 18:43 schreef Tha_Erik het volgende:
"Oh, buurman, wat doet u nu?"
snij aardappel in hele dunne plakjes .. wat zout .. frituren .. chipsquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:44 schreef Claudia_x het volgende:
Weet iemand of je ook chips kunt maken door plakjes aardappel in een oven te doen? Zo ja, hoe?
Ik herken de quote ook nog.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:43 schreef Tha_Erik het volgende:
"Oh, buurman, wat doet u nu?"
Waarom?quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:49 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Ik herken de quote ook nog.
Ik schaam me.
Schaam je niet, omhels het.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:49 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Ik herken de quote ook nog.
Ik schaam me.
Slangemensquote:
Laatst zag ik dat de groenteboer ook zoete aardappels heeft. Wil ik graag een keertje klaarmaken. Bedankt dat je mij eraan hebt herinnerdquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:50 schreef Claudia_x het volgende:
Zou het ook met zoete aardappel kunnen?
* Isabeau heeft nog wel twee zoete aardappels liggen, gewoon gekookt zijn ze eigenlijk helemaal niet echt lekker....quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:08 schreef wyccie het volgende:
Laatst zag ik dat de groenteboer ook zoete aardappels heeft. Wil ik graag een keertje klaarmaken. Bedankt dat je mij eraan hebt herinnerd
Ik denk dat je daar ook chips van kunt maken, maar het lijkt me niet zo lekker; chips hoort toch wel een zoute smaak te hebben. En gewoon gekookte zoete aardappels lijken me het lekkerst.
Dat is lastig want wij willen je ook niet.quote:
Zo hé, jij durftquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:09 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Dat is lastig want wij willen je ook niet.
Gewild om hij het grof vuil te zetten, jij arrogant stuk vretenquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:12 schreef Bupatih het volgende:
Ik weet toch dat het een grapje is. Van jullie allebei.
Want ik ben gewoon een gewild persoon.
Van mij mag je blijven hoorquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:12 schreef Bupatih het volgende:
Ik weet toch dat het een grapje is. Van jullie allebei.
Want ik ben gewoon een gewild persoon.
'Arrogant? Arrogant? Ik noem het liever zelfkennis'quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gewild om hij het grof vuil te zetten, jij arrogant stuk vreten.
En ook als het niet mocht, was ik gebleven.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Van mij mag je blijven hoor![]()
Maar ik heb hier niets te vertellen
Hoe vind jij het wel lekker? Ik heb nog nooit zoete aardappels gehad, wil het zeker proberen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
* Isabeau heeft nog wel twee zoete aardappels liggen, gewoon gekookt zijn ze eigenlijk helemaal niet echt lekker....
Ja, sorryquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Meningen van mods zijn dusniet toegestaan, dat weet je, Isa.
Mij mag je altijd iets vertellen, hoor.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, sorry![]()
Je ziet wat ik bedoel, hè, Bupatih
Nou, het leek mij ook lekker en daarom heb ik ze gekocht. Maar gewoon gekookt is de structuur niet lekker en ze zijn gewoon wat te zoet. Ik las al dat ze er in amerika vooral aardappelpuree van maken (dus zoete en gewone door elkaar) en dan smaakt het denk ik al anders. Of Sweet Potatoe Piequote:Op dinsdag 25 april 2006 19:15 schreef wyccie het volgende:
Hoe vind jij het wel lekker? Ik heb nog nooit zoete aardappels gehad, wil het zeker proberen.
Ja, maar jij mag hier ook geen mening hebbenquote:
Het zijn niet mijn woorden, maar een user zegt ze dus dan zal het wel waar zijnquote:Op maandag 17 april 2006 10:14 schreef Ippon het volgende:
[..]
Ik vind het onbehoorlijk dat een mod haar persoonlijke mening deelt in een topic.
Ze doen hier heel veel met zoete aardappels vooral gebakken .. het is wel een beetje wennen maar opzich wel lekker.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, het leek mij ook lekker en daarom heb ik ze gekocht. Maar gewoon gekookt is de structuur niet lekker en ze zijn gewoon wat te zoet. Ik las al dat ze er in amerika vooral aardappelpuree van maken (dus zoete en gewone door elkaar) en dan smaakt het denk ik al anders. Of Sweet Potatoe Pie
Pfff, dat maak ik nog altijd zélf uit.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, maar jij mag hier ook geen mening hebben![]()
Ik had alleen sweet potatoe pie in the states gehad en dat was wel lekker. Maar gekookt...mwoah, neuh.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:20 schreef Bosbeetle het volgende:
Ze doen hier heel veel met zoete aardappels vooral gebakken .. het is wel een beetje wennen maar opzich wel lekker.
BupaTihTKquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pfff, dat maak ik nog altijd zélf uit.Ik hecht geen waarde aan de ideeën van een paar stomme TTK-users.
Ja, snel een haakje erachter edittenquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:23 schreef Bupatih het volgende:
Of maak Bupatatjes. [afbeelding]
(Net bedacht.)
Dan bupatief je toch op.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:24 schreef wyccie het volgende:
Die net bedachte grapjes van jullie zijn niet leuk![]()
Nu moest ik wel lachenquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan bupatief je toch op.
(Net bedacht)
Die is al veel ouder.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan bupatief je toch op.
(Net bedacht)
En waarschijnljik kwam die ook al eerder voor.quote:
Nee, bij jou was het echt de eerste keer.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die is al veel ouder.
[..]
En waarschijnljik kwam die ook al eerder voor.
Dames en heren, aanschouw: een groot woordkunstenaar is in ons midden opgestaan!quote:
Geef hem tijd, hij is nog jongquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:30 schreef LordVoldemort het volgende:
Dames en heren, aanschouw: een groot woordkunstenaar is in ons midden opgestaan!
Tofheid.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:32 schreef wyccie het volgende:
Ik heb gestemd op Andijvie.
Verklaar u nader?quote:Omdat je zo schattig bent, Bupa
Nou ja, gewoon. Je doet lief, grappig. En je bent een beetje erg maf.quote:
* Tha_Erik mompelt iets over mods en meningenquote:
Whihihihihi.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou ja, gewoon. Je doet lief, grappig. En je bent een beetje erg maf.
Je doet me een beetje denken aan Tokay, trouwens.
Je bènt jong en je krijgt tijdquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
* Tha_Erik mompelt iets over mods en meningen...
Mag jij wel je mening gevenquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:40 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik vind hem wel jong eigenlijk Isa...
Dat is goed.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:58 schreef Bupatih het volgende:
Oké.
Oh, sorry, Isabeau.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:59 schreef Isabeau het volgende:
Woorden, Bupatih vriend.
Dat klinkt beter!quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zullen we voortaan doen dat een post minimaal precies drie hele woorden moet bevatten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |