Van mij mag je blijven hoorquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:12 schreef Bupatih het volgende:
Ik weet toch dat het een grapje is. Van jullie allebei.
Want ik ben gewoon een gewild persoon.
'Arrogant? Arrogant? Ik noem het liever zelfkennis'quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gewild om hij het grof vuil te zetten, jij arrogant stuk vreten.
En ook als het niet mocht, was ik gebleven.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Van mij mag je blijven hoor![]()
Maar ik heb hier niets te vertellen
Hoe vind jij het wel lekker? Ik heb nog nooit zoete aardappels gehad, wil het zeker proberen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
* Isabeau heeft nog wel twee zoete aardappels liggen, gewoon gekookt zijn ze eigenlijk helemaal niet echt lekker....
Ja, sorryquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Meningen van mods zijn dusniet toegestaan, dat weet je, Isa.
Mij mag je altijd iets vertellen, hoor.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, sorry![]()
Je ziet wat ik bedoel, hè, Bupatih
Nou, het leek mij ook lekker en daarom heb ik ze gekocht. Maar gewoon gekookt is de structuur niet lekker en ze zijn gewoon wat te zoet. Ik las al dat ze er in amerika vooral aardappelpuree van maken (dus zoete en gewone door elkaar) en dan smaakt het denk ik al anders. Of Sweet Potatoe Piequote:Op dinsdag 25 april 2006 19:15 schreef wyccie het volgende:
Hoe vind jij het wel lekker? Ik heb nog nooit zoete aardappels gehad, wil het zeker proberen.
Ja, maar jij mag hier ook geen mening hebbenquote:
Het zijn niet mijn woorden, maar een user zegt ze dus dan zal het wel waar zijnquote:Op maandag 17 april 2006 10:14 schreef Ippon het volgende:
[..]
Ik vind het onbehoorlijk dat een mod haar persoonlijke mening deelt in een topic.
Ze doen hier heel veel met zoete aardappels vooral gebakken .. het is wel een beetje wennen maar opzich wel lekker.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, het leek mij ook lekker en daarom heb ik ze gekocht. Maar gewoon gekookt is de structuur niet lekker en ze zijn gewoon wat te zoet. Ik las al dat ze er in amerika vooral aardappelpuree van maken (dus zoete en gewone door elkaar) en dan smaakt het denk ik al anders. Of Sweet Potatoe Pie
Pfff, dat maak ik nog altijd zélf uit.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, maar jij mag hier ook geen mening hebben![]()
Ik had alleen sweet potatoe pie in the states gehad en dat was wel lekker. Maar gekookt...mwoah, neuh.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:20 schreef Bosbeetle het volgende:
Ze doen hier heel veel met zoete aardappels vooral gebakken .. het is wel een beetje wennen maar opzich wel lekker.
BupaTihTKquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pfff, dat maak ik nog altijd zélf uit.Ik hecht geen waarde aan de ideeën van een paar stomme TTK-users.
Ja, snel een haakje erachter edittenquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:23 schreef Bupatih het volgende:
Of maak Bupatatjes. [afbeelding]
(Net bedacht.)
Dan bupatief je toch op.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:24 schreef wyccie het volgende:
Die net bedachte grapjes van jullie zijn niet leuk![]()
Nu moest ik wel lachenquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan bupatief je toch op.
(Net bedacht)
Die is al veel ouder.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan bupatief je toch op.
(Net bedacht)
En waarschijnljik kwam die ook al eerder voor.quote:
Nee, bij jou was het echt de eerste keer.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die is al veel ouder.
[..]
En waarschijnljik kwam die ook al eerder voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |