want ?quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Geen zeepjes meer laten vallen dus...
Weet jij alles van he met Glennyboiquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:03 schreef Keltie het volgende:
[..]
"Miep Miep"!
En je kont vol met zaad
Zo jammer dat je je fotoboek heb aangepastquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:18 schreef Jasza het volgende:
[..]
Weet jij alles van he met Glennyboi
Of de rest van de eredivisie aan de verdediging van ajax?quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:59 schreef Elfletterig het volgende:
Geweldig dat er nog zulke voetballers bestaan. Ik was ook bij de afscheidswedstrijd van Jaap Stam en daar viel me inderdaad al op hoe gemakkelijk Overmars de Ajax-verdediging nog voorbij liep.
Ik denk dat Go Ahead Eagles dit seizoen nog wel eens heel veel plezier zou kunnen beleven aan Overmars.
Het lijkt me vooral een publiciteitsstunt inderdaad.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:31 schreef methodmich het volgende:
Wel een fijne stunt natuurlijk, die de (seizoen)kaartverkoop bij de Eagles vast ook goed zal doen.
Ik hoop inderdaad niet dat Marc zich, in al zijn enthousiasme, vergist. De Jupiler League is een fysiek vrij zware competitie, met vaak veel één tegen één duels over het hele veld. Bovendien zullen tegenstanders zich tegen een dergelijk icoon als Overmars toch erg graag willen bewijzen, met alle gevolgen van dien.
Sarcastisch bedoeld? Of ik mis het.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het lijkt me vooral een publiciteitsstunt inderdaad.
Aanhoudend blessureleed.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Waarom is Overmars er eigenlijk zo vroeg mee gestopt destijds?
blessureleed.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Waarom is Overmars er eigenlijk zo vroeg mee gestopt destijds?
Hem kennende zal hij hiervoor niet betaald krijgen, daarvoor is hij te nauw betrokken bij de club.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:06 schreef RayMania het volgende:
Zou hij eigenlijk betaald krijgen?
Toen hij in 2004 stopte, had hij nog een contract bij Barcelona, maar hij wilde toen zijn contract niet uitdienen, omdat hij toch niet zou spelen. Dus zeg maar de omgekeerde weg als Bogarde. Of zoiets.
Dat meende ik al, en 4 jaar later is hij opeens topfit?quote:
Blijft enorm zonde.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |