quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Zal wel langdurig geblesseerd raken.
Hij heeft al jaren geen wedstrijd meer op niveau gespeeld. En als snelle buitenspeler ben je toch kwetsbaar. Zeker in de Jupiler League waar heel fysiek gespeeld wordt.quote:
Jan Heintze voetbalde op zn 40e nog 11 wedstrijden voor PSVquote:Op maandag 11 augustus 2008 01:20 schreef tong80 het volgende:
Milla speelde op zijn 42ste op een WK.
Stanley Mathews nam op zijn 53ste afscheid.
Litmanen heeft op zijn 37ste een nieuw contract getekend bij Lahti.
Een broekie dus eigenlijk
Laten we maar niet hopen dat we allemaal net zo enthousiast zijn als jij bentquote:Op maandag 11 augustus 2008 01:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij heeft al jaren geen wedstrijd meer op niveau gespeeld. En als snelle buitenspeler ben je toch kwetsbaar. Zeker in de Jupiler League waar heel fysiek gespeeld wordt.
En waarom is iedereen eigenlijk zo lyrisch? Omdat hij het aardig deed in een feestwedstrijdje?
Laten we maar niet hopen dat we allemaal net zo slecht ergens inhoudelijk op in gaat als jij doetquote:Op maandag 11 augustus 2008 01:33 schreef toma het volgende:
Laten we maar niet hopen dat we allemaal net zo enthousiast zijn als jij bent
Die is natuurlijk zeer groot, hij is niet voor niets vroegtijdig met voetballen gestopt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:38 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Laten we maar niet hopen dat we allemaal net zo slecht ergens inhoudelijk op in gaat als jij doet
En ik gun het Overmars best (niet teveel, daarvoor zit hij bij de verkeerde club). Was vroeger zelfs een van mn favoriete spelers. Maar ik verwacht er niet te veel van. En acht de kans op blessures zeer aanwezig.
Zie het als een Fritz Korbach effect!quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij kan zeker een goede invloed op de groep hebben. Al is hij natuurlijk niet bepaald een leiderstype in het veld. En heb je op zijn positie natuurlijk weinig overzicht over het veld, wat de aansturing natuurlijk niet bevorderd.
Toma zou daar een pic van moeten maken, Sjaak met helm op op z'n brommer achter Overmars aan.quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:53 schreef sjimz het volgende:
Ik hoop maar dat Sjaak z'n brommer hem kan bijhouden!
Mijn gedachte. Dit seizoen maar eens GAE in de gaten houden.quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:14 schreef Bruce117 het volgende:
Opmerkelijk, maar leuk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |