Triest.quote:Mogelijk kuitbeenbreuk Overmars
DEVENTER - Marc Overmars heeft vrijdag naar alle waarschijnlijkheid zijn laatste voetbalwedstrijd als prof gespeeld.
afbeelding vergroten Marc Overmars. FOTO PRO SHOTS
De aanvaller van Go Ahead Eagles viel in de met 1-0 gewonnen thuiswedstrijd tegen TOP Oss in de slotfase in, maar raakte geblesseerd. Overmars heeft waarschijnlijk een breuk in zijn kuitbeen opgelopen.
Mocht Go Ahead Eagles zich volgende week vrijdag alsnog plaatsen voor de play-offs, dan moet Overmars die wedstrijden zo goed als zeker aan zich voorbij laten gaan. De oud-international zou na dit seizoen stoppen met betaald voetbal. (ANP)
wie?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:23 schreef DrDentz het volgende:
Wat een hond zeg, die tegenspeler. HET IS FUCKING MARC OVERMARS
Wel een professionele hond dan. Kom op zeg, het is geen zomeravondvoetbal. Ook Overmars mag schoppen krijgen, anders moet hij gaan dammen. Als je hem met extra respect gaat behandelen ben je echt een waardeloze sportman. En waarschijnlijk homofiel, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:23 schreef DrDentz het volgende:
Wat een hond zeg, die tegenspeler. HET IS FUCKING MARC OVERMARS
Helemaal mee eens. Allemaal de schuld van koekenbakker Ogararu.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:43 schreef RayMania het volgende:
Sneu afscheid, dat gunt niemand hem natuurlijk. Beetje jammer - achteraf - dat hij dit seizoen eraan heeft geplakt.
Zoals hij zelf zei voor RTL, zag hij zich als uitzendkracht. Soms ging hem dat best redelijk af en soms ook helemaal niet. Hij herhaalde dat zelfs twee keer. Dus dan heb je het antwoord denk ik.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:33 schreef Rikketik het volgende:
Ik vraag me af hoe hij zelf terugkijkt op het afgelopen seizoen. Zou hij hebben gebracht wat hij had willen brengen?
Vind ik eigenlijk niet. Het was wel gaaf om hem weer te zien en zijn club te zien helpen. En bij hem doet het bij mij echt totaal geen afbreuk aan wat hij eerder gepresteerd heeft.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:43 schreef RayMania het volgende:
Sneu afscheid, dat gunt niemand hem natuurlijk. Beetje jammer - achteraf - dat hij dit seizoen eraan heeft geplakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |