Ik hoop het je morgen te kunnen vertellenquote:Op donderdag 27 april 2006 15:58 schreef Double_B het volgende:
[afbeelding]
Iemand toevallig enig idee hoe deze short valt? Op de knie? boven de knie?
Ja, die 6 mensen die mee doen kom je dagelijks tegenquote:Op donderdag 27 april 2006 17:23 schreef Proper_fucked het volgende:
Ondertussen heb je wel 6 cc's nodig ofzo.. En straks loopt heel nederland weer in A&F, denk je exclusieve kleding te kopen
![]()
Ik denk niet dat dat snel gebeurt.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:23 schreef Proper_fucked het volgende:
Ondertussen heb je wel 6 cc's nodig ofzo.. En straks loopt heel nederland weer in A&F, denk je exclusieve kleding te kopen
![]()
Ik had ook een heel klein doosje. Ik had 4 artikelen met een waarde van $224,- Tot ik geen acceptgiro in de bus heb, blijf ik lekker in de waan dat ik alles al afbetaald heb. Ik zie het wel.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:52 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Ja ik zit ook nog op een acceptgiro van FedEx the wachten, ik had 8 artikelen besteld voor een totaalbedrag van $326. Het zat in een niet al te grote doos, en blijkbaar betaal je dan ook minder invoerrechten bij kleine bestellingen.
Lol niet bij een IA-bestlling toevallig? Dan had je er mooi wat geld mee kunnen verdienen.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:28 schreef pseudovlaming het volgende:
Mjah.. soms heb je t geluk dat t gewoon doorgevoerd wordt zonder dat er ook maar enige vorm van belasting geheven wordt.
Een keer gehad dat ik ook een pakket binnen 3 of 4 dagen al in huis had, zonder ook maar iets aan de deur te hoeven betalen (TPG is betalen aan de deur en niet met acceptgiro). Zulke dingen mogen ze best vaker doen![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 18:38 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Lol niet bij een IA-bestlling toevallig? Dan had je er mooi wat geld mee kunnen verdienen.
Hmmz ik heb 't in een giftbox laten verzenden. Normaal worden er op cadeau's toch geen beslasting geheven of is dit een fabeltje? Maar hoeveel belasting wordt er normaal betaald over een zending uit Amerika? Gewoon 19% van het totale bedrag wat je besteld hebt?quote:Op donderdag 27 april 2006 18:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik had ook een heel klein doosje. Ik had 4 artikelen met een waarde van $224,- Tot ik geen acceptgiro in de bus heb, blijf ik lekker in de waan dat ik alles al afbetaald heb. Ik zie het wel.
Opmerking was ironisch bedoelt.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:00 schreef noekje het volgende:
Ik ken maar één vrouw in Nederland die Abercrombie kent. Een andere vrouw kent het ook omdat ze in Amerika woont.
Ach ja, ik koop iets omdat ik het mooi vind en niet omdat het zgn pseudo interessant exclusief is.
Daarbij de prijzen zijn er ook niet naar om echt exclusief te zijn. Daarom is het in Amerika ook een gewoon merk. Als je exclusief wil, moet je toch echt je kleding zelf gaan ontwerpen en zeker niet gaan verkopen.
19 procent btw en vervolgens 12 procent invoerrechten...1,19*1,12=1,33...33 procent van het eindbedrag dus...quote:Op donderdag 27 april 2006 19:07 schreef Phraze het volgende:
[..]
Hmmz ik heb 't in een giftbox laten verzenden. Normaal worden er op cadeau's toch geen beslasting geheven of is dit een fabeltje? Maar hoeveel belasting wordt er normaal betaald over een zending uit Amerika? Gewoon 19% van het totale bedrag wat je besteld hebt?
Whehe kan 't altijd proberen he!quote:Op donderdag 27 april 2006 19:13 schreef kikoooooo het volgende:
via ebay lukt dat wel eens idd. Dan moet de verkoper er 'gift' opzetten... giftbox is imho niets anders dan een mooie doos, gaat je dus vast niet lukken
Damn! Dat worden dan dure polo'tjes!quote:Op donderdag 27 april 2006 19:14 schreef Molluck het volgende:
[..]
19 procent btw en vervolgens 12 procent invoerrechten...1,19*1,12=1,33...33 procent van het eindbedrag dus...
Oooooh, zeg dat dan.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:13 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Opmerking was ironisch bedoelt.
Maar t is gewoon hele mooie kleding(meeste) en vind het eigenlijk kut dat het zo exclusief is, had liever wat winkels gehad in NL..
[mod-mode]quote:Op donderdag 27 april 2006 19:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Oooooh, zeg dat dan.![]()
Nog even een btw. Als niemand voor mij een IA gaat doen dan ben ik er dus pas weer rond 7 Mei. Vanaf dan ga ik ook aanmeldingen bekijken. Het is nu een beetje chaotisch, zo verspreid over 2 topics waarin het niet eens zeker was of ik het ging doen. Ik weet niet eens wie zich bij wie heeft aangemeld. 7/8 Mei geef ik wel een seintje over hoe of wat en waarom. Oké?
Dat wou ik nou net zeggen, staat je erg goed!quote:Op donderdag 27 april 2006 20:50 schreef noekje het volgende:
Goed idee om dan idd een nieuw topic te openen daarvoor!
Nog een voorwaarde, je moet wel zeggen dat mijn nieuwe aanwinsten leuk zijn!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |