In verhouding gaat het naar beneden bedoelt hij waarschijnlijkquote:
kijk, een credit card hebben we in ieder geval. nu nog iemand die tijd over heeft om het allemaal te regelenquote:Op woensdag 26 april 2006 17:37 schreef Ontopic het volgende:
Zoals eerder vemeld, ik heb een Credit Card.
Alleen ik heb geen zin in al dat gedoe er omheen.
Ik denk niet dat hij zijn credit-card ter beschikking stelt....quote:Op woensdag 26 april 2006 21:14 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
kijk, een credit card hebben we in ieder geval. nu nog iemand die tijd over heeft om het allemaal te regelen![]()
ja inderdaad, daarom is het ook zo handig om via een inkoopactie die kleding aan te schaffen, dan kun je de kosten verdelen.quote:Op donderdag 27 april 2006 01:38 schreef halleekes het volgende:
die verzendkosten zijn echt belachelijk hoog......
Hoeveel tijd zat er tussen je mailtje van Abercrombie dat het wordt verscheept en je daadwerkelijk de spullen hebt ontvangen? Ik hoop nl. dat mijn bestelde spullen nog voor koninginnedag binnen zijn.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:15 schreef noekje het volgende:
Ik heb mijn spullen binnen en het past allemaal!
Ik had ook nog een jasje gekocht via ebay en toevallig kreeg ik die vandaag ook binnen. Zal zo even een foto maken!
Ik beweeg en mijn camera is brak..
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben er blij mee! Zelfs de slippers passen.
Wow... das erg snel. Dan heeft de douane d'r zeker niet al te veel aan getrokken...quote:Op donderdag 27 april 2006 16:31 schreef noekje het volgende:
Gisterochtend kreeg ik een mailtje dat het verstuurd was en vanmiddag in huis.
Ik hoop het niet. Het is nog afwachten of ik een rekening nagestuurd krijg. Gisteravond was het iig in Parijs en vanmorgen in Amersfoort.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:38 schreef pseudovlaming het volgende:
[..]
Wow... das erg snel. Dan heeft de douane d'r zeker niet al te veel aan getrokken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |