Veronica heeft me veel beloofd voor vanavond. Een aflevering vol zonde en verderf, en eindelijk zien we die labiele koe van haar sokkel af donderen. Wie weet, misschien roert Andries nog even in Rowena’s poepfabriek, en zoekt Liesbeth naar die bijzondere moedervlek in de vorm van Jezus in het borsthaar van Edwin, maar eigenlijk boeit niemand dat, niet dat ik het mensen kwalijk kan nemen, ik kan het ook niet opbrengen om iets van interesse op te wekken wat betreft Andries en Liesbeth, het koppel dat allebei teert op de persoonlijkheid van een dode foetus.
Bianca, kindje alsjeblieft, raap je gezicht bij elkaar, zet het in de goede volgorde, en verdwijn van mijn beeldscherm. Ik kan die schijnheilige meuk die er uit je mismaakte muil komt gedropen niet meer verdragen. Je kunt nog zo hard janken om de beelden die je gezien hebt, maar het doet je echt niet veel goed. Nu alles op internet te zien is, zowel uitwendig als inwendig, droog en sappig, is ieder beeld waarop jij zogenaamd gechoqueerd bent als een walgelijke lintworm die door mijn ingewanden zich een weg naar buiten probeert te kronkelen.
Cheyenne is overigens tien jaar jonger geworden, het arme kind is weer helemaal terug naar haar periode als onzekere bakvis.
Lisette, ik moet eerlijk toegeven dat ik het arme wicht zo goed als vergeten was, maar blijkbaar bestaat ze nog steeds. Ik vroeg me al bijna af wat Len deed op dat eiland.
“Laten we beginnen met Lisette, we gunnen je twee seconden beeld en geluid om je date te kiezen, als je ons maar plechtig belooft dat je terug kruipt onder die grote steen waar je het grootste gedeelte van het programma hebt doorgebracht.”
Len moet kleding aan. Mijn ogen branden iedere keer als ik dat figuur in minder dan een winterjas over het beeld zie paraderen. Het is een zielige nietsnut, een mislukking. Hij is niet irritant genoeg om echt een hekel aan te krijgen, maar hij is vervelend genoeg om je aan hem te storen. Een verarmde versie van Jan uit Temptation Island 1 en een soort van wannabe Wouter uit Temptation Island 4 of 3.
Onze bakvis begint ondertussen al te glibberen bij de aanrakingen van Gladde Rikkie. Het is te hopen dat Gladde Rikkie wel een gevulde balzak heeft, want dat is niet het geval bij Kevin. Gladde Rikkie en zijn Glimmende Voorhoofd maken indruk op Cheyenne.
De dames laten hun tieten zien, en Bjorn filosofeert over hoe het zou zijn om die korstige afgeknauwde rubberen gevallen van de Temptation dellen in zijn mond te hebben. Ik moest een beetje in mijn mond overgeven toen onze goede vriend dat de camera toe vertrouwde.
Andries laat tijdens de wedstrijd weer eens blijken hoe verschrikkelijk irritant hij wel niet is. Acteren kan de arme knul niet, iedere zin die hij over zijn lippen krijgt is het resultaat van een slecht scenario en een gebrek aan overtuiging. Acteren is overduidelijk een serieus vak, een vak en een talent dat Andries overduidelijk niet beheerst.
Harige Harry laat zien dat hij eigenlijk geen haar beter is dan Andries, met dat walgelijke gedweep van hem. Liesbeth beschikt niet over de intelligentie om in te zien dat het gewoon de standaard drab is die een man op een goedgelovige vrouw kan afsteken.
“Nee schatje, ik heb echt geen ballen meer, het is pudding, pap, een fijngemalen moesje, ik beloof het je.”
Ondertussen denkt Bianca dat Stefan echt naar haar luistert. Maar dat is niet bepaald een schok, Bianca denkt ook dat allerlei huishoudelijke voorwerpen naar haar luisteren, van een aantal is ze zelfs overtuigd dat ze terug praten. De diep filosofische gesprekken die Bianca met haar blender heeft zullen menigeen hier versteld doen staan.
Er is echt iets misgegaan tijdens de zwangerschap, ik weet het nu zeker. Haar moeder is van een trap gevallen, heeft een heel assortiment Bizon lijm gesnoven, heeft iedere experimentele drug geprobeerd die er te krijgen was in het tijdperk van de disco, ze heeft in ieder geval iets gedaan dat de ontwikkeling van dat zieke kind in haar baarmoeder zo n de weg heeft gezeten dat het nu nog een overduidelijk geval van mongoloīde hopeloosheid is.
EINDELIJK!
Het moment waar we al acht afleveringen op hebben gewacht. Eindelijk gaat het dan eens goed mis en valt die schijnheilige trol van haar manisch depressieve troontje! En ook Liesbeth gaat roemloos ten onder, maar Liesbeth zorgt niet voor boeiende televisie, dus terwijl zij in zee de roemrijke vleesridder aan het bereiden is, is alle aandacht op die misselijkmakende feeks gevestigd.
Nee wacht, helaas… we gaan eerst naar het kampvuur van de heren, uitstel van het onvermijdelijke.
Len krijgt milde beelden van Dinges te zien. Weer geen goede reden om los te gaan, denkt het schrale ventje bij zichzelf, en hij baalt, nu moet hij zijn handjes nog langer thuishouden. Wacht even, wat is dat bullshit verhaaltje dat hij afsteekt tegen de presentator? Ik hoop dat we vrienden kunnen worden? Mijn god, Len heeft een zieke geest, een verknipte zieke perverse geest! Ik kan slechts speculeren over de achterliggende gedachte achter dat verhaaltje, en het beloofd niets goeds, louter angstaanjagend sinistere motieven. Ik vertrouw die Len voor zover ik hem kan gooien.
Kevin krijgt milde beelden te zien van Gladde Rikkie en zijn Glimmende Voorhoofd, en hij zal er niet wakker van liggen, hij doet er nogal laconiek over, maar we verwachten ook niet anders van deze Man van Moraal.
Andries krijgt milde beelden te zien, of niet, maar wie boeit het nog? Ergens zal het me een glimlach en een goed gevoel geven als Andries bedrogen wordt, maar dat zal moeten wachten tot het volgende kampvuur, tot die tijd kan hij nog in heel wat visfabrieken pulken en porren.
Bjorn krijgt ook weer milde beelden te zien, het is wachten op het volgende kampvuur.
Die labiele mongoloīde verlepte troela moet weer eens haar diaree spuwen tijdens het feest. Ik heb bakstenen gezien met meer integriteit. Zelfs dat rare mongooltje dat hier op de hoek van de straat staat, met een touwtje in zijn hand en die zijn middelvinger opsteekt naar automobilisten, is nog minder irritant dan dat lamme lelijke loeder.
Over loeders gesproken, de greppeldellen klagen over het feit dat een man trouw is aan zijn vriendin. Wat denken die afgelebberde snollen? Ik weet echt niet wat er in hen omgaat. Het is jullie taak om jullie visfabriek door Kapitein Iglo te laten bezoeken, maar het is de taak van de heren om hun visstick netjes in hun broek te houden. Als een man jullie links laat liggen, dan wil dat zeggen dat hij succesvol is, dat hij doet wat hij moet doen.
Liesbeth en Edwin maken sushi in zee.
Mijn god, die beelden van die debiele tang die haar eierstokken laat onderzoeken door de frikandel van dr. Stefan zullen mijn nachtmerries tot in de eeuwigheid najagen. Walgelijk, werkelijk waar, dit is de meest gruwelijk misselijkmakende televisie die ik ooit heb mogen zien. Van alle zieke shit die er in de wereld te vinden is, is Bianca die losgaat op Stefan een van de meest angstaanjagende zaken.
Terwijl ik de smaak van braaksel uit mijn mond probeer te spoelen, zal Bianca het chloor uit haar uitgelebberde flamoes persen, en als ik morgen een frisse teug adem neem, dan zal ik denken aan de arme ziel die op dat eiland de volgende ochtend een duik heeft genomen in dat ziekelijke mengsel van sekreet en zaad.
Ik verheug me nu al op volgende week.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!