Dagelijksquote:Op maandag 29 mei 2006 22:38 schreef Drifter__ het volgende:
Jij gaat later nog in die lijst kijken ?![]()
Iddquote:Op maandag 29 mei 2006 22:56 schreef Myers het volgende:
Kheb nu alles geleerd, snap het meeste wel, veel landschapkenmerken ben ik weer na 5 minuten vergeten omdat het 1 grote saaie baggerzooi is, maar hopelijk heb ik genoeg kennis voor een 5,5. Het examen zal toch wel uit bijna alleen maar ingewikkelde atlas-vragen bestaan, ik hoop maar dat die niet al te moeilijk worden.
Ik heb er zelf wel één, maar moet een van school gebruiken, en daar hebben ze vet veel van die gare 51e, met allemaal losse statistiek dingen. Ik hoop maar dat ik een 52 op mn tafel heb liggen, die brengen geluk..quote:Op maandag 29 mei 2006 23:02 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Idd![]()
Je moet handig met een Atlas zijn, gelukkig heb ik er eentje zodat ik kan oefenen
Dan vertrek je wel heel laatquote:Op dinsdag 30 mei 2006 07:57 schreef Slaapkopjes het volgende:
Blegh, geen zin en ik ga nog iets te laat komen ook...
*bid voor makkelijke atlas vragen*
Succes!!
Over die vraag ga ik ook klagenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:33 schreef cappp het volgende:
WTF?! Hoe moet ik opeens de waterkringloop kennen, die staat niet in het boek man! (Ik ken hem wel daar niet van) Heb ik ook alle landschappen zitten stampen, wordt er bijna niets over gevraagd![]()
Ik ga over heel het examen klagen, dit had niks meer met leren te maken...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:40 schreef C.est-malheureux het volgende:
[..]
Over die vraag ga ik ook klagen.
Zoals ik al zei, als ik dat hele boek niet in mijn handen gehad had dit jaar, dan had ik het nu beter gemaakt. Ik heb net een klacht naar het LAKS gestuurd over het gehele examen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:45 schreef martjin het volgende:
Wat een tyfustoets. De formulering van de vragen is superslecht (laatste vraag snapte ik geen flikker van wat ze nou eigenlijk wilde weten) en termen waar ik nog nooit van had gehoord. Bovendien had ik mezelf een hoop tijd kunnen besparen door dat boek niet zo goed te leren
Ja inderdaad, ik heb nog niemand uit mijn jaar horen zeggen dat die het een makkelijke toets vond.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:48 schreef IshQ het volgende:
Wát een GARE toets, werkelijk IEDEREEN klaagt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |