Dat verschilt geloof ik per school, ik krijg er wel een op schoolquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:20 schreef martjin het volgende:
Ik neem aan dat je btw daar een bosatlas krijgt?![]()
Ik krijg d'r ook een van schoolquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:23 schreef alors het volgende:
[..]
Dat verschilt geloof ik per school, ik krijg er wel een op schoolIk weet niet of dat overal zo is..
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:53 schreef Floeperdepoep het volgende:
Wij moeten er zelf voor zorgen.
Moesten 'em vorige week vrijdag al inleveren en kan er nu dus ook niet mee oefenen![]()
Jammer dat we niet iets van een teller in word en powerpoint kunnen zettenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:31 schreef crossover het volgende:
Mooi! Deze dingen worden volgensmij echt heel Nederland doorgestuurd via fok
Verder klikke dan dat je neus lang is...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:41 schreef Pr0-n00b het volgende:
Waarom staat op www.watmoetikleren.nl dan dat we dit moeten leren :
Domein A Vaardigheden en werkwijzen
Domein B Migratie en vervoer
Domein C Politiek en ruimte
Domein D Natuur en milieu
Domein E Regionale beeldvorming
Domein F Eigen regio
:S
Dat gaat over de hele afgelopen 2 jaar, waar CSE bijstaat is alleen voor het Centraal Examen dus.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:41 schreef Pr0-n00b het volgende:
Waarom staat op www.watmoetikleren.nl dan dat we dit moeten leren :
Domein A Vaardigheden en werkwijzen
Domein B Migratie en vervoer
Domein C Politiek en ruimte
Domein D Natuur en milieu
Domein E Regionale beeldvorming
Domein F Eigen regio
:S
Heb ik wel gedaan, maar in mijn PTA staat volgens mij weer wat anders dan dat er op die website staat. Gewoon vage teringzooi.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:40 schreef JusNieuwegein het volgende:
[..]
Verder klikke dan dat je neus lang is...
Mja, maar je PTA wordt door je school gemaakt, en wie maken de examens? Ik zou dus uitgaan van www.watmoetikleren.nlquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:37 schreef Pr0-n00b het volgende:
[..]
Heb ik wel gedaan, maar in mijn PTA staat volgens mij weer wat anders dan dat er op die website staat. Gewoon vage teringzooi.
Ik kom ook uit Nieuwegeinquote:Op zondag 28 mei 2006 12:21 schreef JusNieuwegein het volgende:
[..]
Mja, maar je PTA wordt door je school gemaakt, en wie maken de examens? Ik zou dus uitgaan van www.watmoetikleren.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |