Lurken is vaak nog leuker dan postenquote:Op dinsdag 25 april 2006 01:38 schreef Tiemie het volgende:
Lurcken is zeker wel oke hoor. Maar ik fok! heel veel snachts en als de laatste reactie in bepaalde topics al uren daarvoor is gepost, vind ik 't ook zo raar om hem omhoog te schoppen.
Vooral bij ONZ-topics is dat een beetje vreemd
Ruim alweerquote:
Damn... ik post echt veelquote:Op dinsdag 25 april 2006 01:40 schreef remlof het volgende:
[..]
je bent er al weer 117 overheen! toch nog gefeliciteerd PS
frustratiequote:
Dank je bolivianquote:
Doe dat keer 5 en je bent erquote:Op dinsdag 25 april 2006 01:58 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik ben laatst over de 20.000 posts gegaan,.
Ik ben al constant aan t zoeken op allerlei dingenquote:Op dinsdag 25 april 2006 01:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die lijkt goed idd.
Ik heb er nog niet iets concreets al echt mee hoeven zoeken, maar dat komt vanzelf wel.
Wel 6 posts om precies te zijnquote:
Das best te overzienquote:
Postje of 1000 toch zeker welquote:Op dinsdag 25 april 2006 02:03 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb erg überlang op de 43K gezeten, dus ik mag toch wel effe blij zijn.![]()
Dank jequote:
dat zou ik kunnen jaquote:Op dinsdag 25 april 2006 03:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dank je
Kan je een gastslotje op dit topic gooien?
Wil je het ook plaatsen?quote:
Kanquote:
speciaal voor jou een gastslotjequote:Op dinsdag 25 april 2006 03:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wil je het ook plaatsen?
Als xebro een bericht in je fobo plaatst gaat het de verkeerde kant met je op.
Arcee had al een verzoek voor een slotje geplaatst, modjes van GC lijken alleen niet aanwezig te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |