quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:13 schreef Tiemie het volgende:
Dat sowieso!
Toen kon ik het niet allemaal bijhouden enzoquote:Op dinsdag 25 april 2006 01:14 schreef Tiemie het volgende:
Toen ging alles een stukje sneller enzo..
Vroegâhquote:Op dinsdag 25 april 2006 01:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Toen kon ik het niet allemaal bijhouden enzo
Beetje achterhaaltquote:
Ja, jij zou de nieuwe topposter worden op Fok! Nu heb je maar net een kwart van Tong.quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:11 schreef Tiemie het volgende:
Als de NB er nog was geweest, had ik allang op 100k gezeten![]()
Ik zie je dan ook niet meer zovaak voorbij schuiven als vroegerquote:Op dinsdag 25 april 2006 01:21 schreef Tiemie het volgende:
Achja, ik sta nog steeds in de top100..
Maar jou haal ik nooit meer in..
Dat zeg ik.quote:
Dat zei Tiemiequote:
Ja, nadat ik net een heel jaar niet gepost had. Kun je nagaan hoe hoog 't me zat.quote:
Mja nogal jaquote:Op dinsdag 25 april 2006 01:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik zie je dan ook niet meer zovaak voorbij schuiven als vroeger
Ander leven gekregen ondertussen?
Neen!!! jij gaat niet dood! niet voordat je boven de 1000K zitquote:Ach... misschien ga ik straks dood en lukt het je alsnog
quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, nadat ik net een heel jaar niet gepost had. Kun je nagaan hoe hoog 't me zat.
Ik ook... nog meer tijdquote:Op dinsdag 25 april 2006 01:25 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Mja nogal ja![]()
[..]
Neen!!! jij gaat niet dood! niet voordat je boven de 1000K zit.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, nadat ik net een heel jaar niet gepost had. Kun je nagaan hoe hoog 't me zat.
Nee heb het een tijdje heel druk gehad met stage/school/etc en nu moet ik iedere dag werken.quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:31 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ook... nog meer tijd
Kan de teller dat wel aan?![]()
De maarschappij heeft beslag op je gelegdquote:Op dinsdag 25 april 2006 01:32 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Nee heb het een tijdje heel druk gehad met stage/school/etc en nu moet ik iedere dag werken.
Maar dan nog lurk ik genoeg op Fok! hoor.![]()
Enne...Dat mag ik toch hopen.
je bent er al weer 117 overheen! toch nog gefeliciteerd PSquote:Op dinsdag 25 april 2006 01:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
De maarschappij heeft beslag op je gelegd
Lurken kan leuk zijn... doe het zelf ook over het hele forum.
tong zal de eerste zijn die het aan zal tonen
Die lijkt goed idd.quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:27 schreef Tiemie het volgende:
offtopic: wowwwwww wat is die search geil zeg.
Wat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |