Zou kunnen, ik was er toen nog niet echtquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja VV was toen dicht gegooid geloof ik.
VV is wel vaker dicht gegooidquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:20 schreef qu63 het volgende:
VV was toch later dicht gegooid?
Dank je mazaruquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:20 schreef mazaru het volgende:
Beetje laat, maar gefeliciteerd Printscreen!
quote:
VV is wel drie keer dicht gegooid, dacht ik.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:20 schreef qu63 het volgende:
VV was toch later dicht gegooid?
In mijn tijd 2 keer iigquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
VV is wel drie keer dicht gegooid, dacht ik.
Mooi even aantal.quote:
Alles voor jou Arceequote:
Voor mij hadden ze VV niet hoeven sluiten, hoor.quote:
Daar komt ie nu mee aanquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Voor mij hadden ze VV niet hoeven sluiten, hoor.
Alsof de crew had geluisterd.quote:
Goed puntquote:
Die hadden het waarschijnlijk te druk met het opstarten van de uit meer dan 100 deeltjes tellende @@@-reeks tijdens de reeksenstop.quote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die hadden het waarschijnlijk te druk met het opstarten van de uit meer dan 100 deeltjes tellende @@@-reeks tijdens de reeksenstop.
PS.. laat het lekker rusten.. tis maar een forum.. gooi internet eens voor een week plat en stort je op sporten, lekker ergens andersquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:49 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Verschil tussen de users en de crew is er uiteraard niet.
De users hun reeksen dicht en de crew hun reeks open laten
Ik maak me daar allang niet meer druk over hoorquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:51 schreef petre86 het volgende:
[..]
PS.. laat het lekker rusten.. tis maar een forum.. gooi internet eens voor een week plat en stort je op sporten, lekker ergens anders
lucht op
trusten R.![]()
quote:
quote:
Slaap lekker ququote:
nog lang geen 100.000 keerquote:Op dinsdag 25 april 2006 01:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je me nu al geen
?
[..]
Slaap lekker qusweet dreams
quote:
Vroegâh was alles beterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |