Zal goed voor ze zijnquote:
ququote:
Thanksquote:Op maandag 24 april 2006 23:10 schreef dolle_hond het volgende:
leuk
nou die rottige Q voorbij en je ziet mijn kontje weer
Na die post van d_h had ik daar geen verklaring meer voorquote:Op maandag 24 april 2006 23:12 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Thanks
Waarom denk je dat ik zoveel post?
Jij kijkt vast anders tegen d_h zijn kontje aan dan ikquote:Op maandag 24 april 2006 23:14 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Na die post van d_h had ik daar geen verklaring meer voor![]()
quote:
quote:
Okee, slotje nu!quote:Op maandag 24 april 2006 23:10 schreef dolle_hond het volgende:
leuk
nou die rottige Q voorbij en je ziet mijn kontje weer
Dat zou je wel regelen ja.quote:
Dank jequote:
Heejquote:Op maandag 24 april 2006 23:35 schreef Bengeltje het volgende:
proficiat twin.![]()
![]()
ookal heb ik het mooie moment gemist, was het een emotionele post?
wat was je 100.000e nou?quote:Op maandag 24 april 2006 23:38 schreef PrintScreen het volgende:
Heej
Tranen met tuiten hier natuurlijkmaar in en in gelukkig
Omg, en op wiens schouder heb je kunnen uithuilen?quote:Op maandag 24 april 2006 23:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat zou je wel regelen ja.
Luisteren ze niet meer naar je?
[..]
Dank je
[..]
Heej
Tranen met tuiten hier natuurlijkmaar in en in gelukkig
De hele straat was toegestroomd om dit fantastische moment met mij mee te beleven, schouders en zakdoeken genoeg dusquote:Op maandag 24 april 2006 23:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Omg, en op wiens schouder heb je kunnen uithuilen?
Ben trots op je hoor.
Kan ik "DE" kwaliteitspost ergens terug vinden? aha, je post net een linkje.
Oef, en het begon zo vriendelijk.quote:Op maandag 24 april 2006 23:45 schreef PrintScreen het volgende:
Zonder jou had ik nooit geweten hoe te spammen
Ga je nu boven ff een slotje regelen please?quote:Op maandag 24 april 2006 23:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oef, en het begon zo vriendelijk.![]()
Bengeltje.
Had ik al gedaan: [GC] Feedbacktopic.quote:Op maandag 24 april 2006 23:51 schreef PrintScreen het volgende:
Ga je nu boven ff een slotje regelen please?
Gelukkig, je had hulp bij het dragen van deze grote last.quote:Op maandag 24 april 2006 23:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
De hele straat was toegestroomd om dit fantastische moment met mij mee te beleven, schouders en zakdoeken genoeg dus
Zonder jou had ik nooit geweten hoe te spammen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |