Wat is er beter vlgs jou tov andere tennisspelen?quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
De beste tennis game aller tijden(Dat was tenminste Virtua Tennis World Tour voor de PSP
)
Hoezo deze game ga ik zwaar doodspelen
Besturing ownt en de career mode is fantastisch. Daarbij heeft de game een perfecte opbouw van moeilijkheidsgraad.quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat is er beter vlgs jou tov andere tennisspelen?
Moet ik in de gaten houden dus, thanks..quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:48 schreef Morthill het volgende:
[..]
Besturing ownt en de career mode is fantastisch. Daarbij heeft de game een perfecte opbouw van moeilijkheidsgraad.
http://games.fok.nl/userreview.php?urid=6271
Dat gaat hem wordenquote:Op dinsdag 25 april 2006 10:53 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Virtua Tennis 3™ is due for release on the Sony® PlayStation 3, Microsoft Xbox 360™ in Spring 2007. For screenshots and artwork, please visit the SEGA FTP site at: http://segapr.segaamerica.com.
het lijkt me heeeeeel sterk als dit werktquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:16 schreef Mystikvm het volgende:
Even een vraagje.
Ik ga hoogstwaarschijnlijk met mijn broertje een 360 kopen voor hem, deze week. Kan ik samen met hem online gamen etc. etc. Nu vroeg ik mij af, als ik bij mijn ouders thuis inlog met mijn account, dan kan ik de Arcade games die ik heb aangeschaft op mijn console nogmaals downloaden op de zijne? Dat is toch hartstikke fraudegevoelig?
Dus werkt dit, of niet? Zou hem wat geld schelen.
Dat denk ik ook. Maar je kan natuurlijk nooit 2 keer ingelogd zijn, dus in de praktijk werkt dit niet.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:37 schreef devv05 het volgende:
Zal Microsoft vast niet over nagedacht hebben, dan zou met 1 account heel de wereld alles kunnen downloaden
Al je transacties worden op gamertag niveau opgeslagen op de live serverquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar je kan natuurlijk nooit 2 keer ingelogd zijn, dus in de praktijk werkt dit niet.
Maar wat nu als mijn HDD buiten de garantie stukgaat? Dan moet ik een nieuwe kopen en alles weer opnieuw kunnen downloaden zonder weer te betalen....Hoe werkt dat dan?
er wordt gekeken onder welke gamertag je bent ingelogd en dan kan je gewoon opnieuw je gekochte content gratis downloadenquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar je kan natuurlijk nooit 2 keer ingelogd zijn, dus in de praktijk werkt dit niet.
Maar wat nu als mijn HDD buiten de garantie stukgaat? Dan moet ik een nieuwe kopen en alles weer opnieuw kunnen downloaden zonder weer te betalen....Hoe werkt dat dan?
Werkt volgens mij ook niet. Je download het op gamertag x en als je het dan met gamertag y op dezelfde xbox wil spelen lijkt het me dat de Live arcade games er dan niet tussen staanquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:36 schreef kepler het volgende:
[..]
het lijkt me heeeeeel sterk als dit werkt
Je kunt het denk ik wel downloaden met jouw gamertag, maar dan kan hij het vervolgens mij zijn gamertag niet spelen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:16 schreef Mystikvm het volgende:
Even een vraagje.
Ik ga hoogstwaarschijnlijk met mijn broertje een 360 kopen voor hem, deze week. Kan ik samen met hem online gamen etc. etc. Nu vroeg ik mij af, als ik bij mijn ouders thuis inlog met mijn account, dan kan ik de Arcade games die ik heb aangeschaft op mijn console nogmaals downloaden op de zijne? Dat is toch hartstikke fraudegevoelig?
Dus werkt dit, of niet? Zou hem wat geld schelen.
quote:"We just got word from MS that NO ONE will be allowed to stream the MS conference live this year. However, we will be taping the conference and will start streaming our feed to Insiders as close to the end of the conference as possible.
Just wanted to give you a heads-up in case you were wondering.
Tal
IGN "
Kan wel.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:49 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Je kunt het denk ik wel downloaden met jouw gamertag, maar dan kan hij het vervolgens mij zijn gamertag niet spelen.
Wat Tain zegt, dus
Nee hoor, want mijn vriendin kan onder haar tag ook Bejeweled spelen, die ik toch echt zelf gekocht heb.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:49 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Je kunt het denk ik wel downloaden met jouw gamertag, maar dan kan hij het vervolgens mij zijn gamertag niet spelen.
Wat Tain zegt, dus
misschien dat dat alleen werkt op 1 Xbox zelfquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee hoor, want mijn vriendin kan onder haar tag ook Bejeweled spelen, die ik toch echt zelf gekocht heb.
Dus ik kan hieruit opmaken dat het wel gaat werken....Even proberen dan later deze week
Wat als je Xbox stuk is dan en je hebt een nieuwe?quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:03 schreef kepler het volgende:
[..]
misschien dat dat alleen werkt op 1 Xbox zelf
dat iedereen (elke gamertag) op die Xbox arcade games kunt spelen, maar op de manier die jij wil zal dat vast niet lukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |