Om vervolgens weer gelijk te spelen tegen Volendam. Karelse op non-actief. Paniek terug.quote:Op maandag 24 april 2006 20:04 schreef Bombardier het volgende:
Ze winnen gewoon met 3-0. Weg paniek.
Dat zou best eens kunnen ja. Maar vanavond ruime winst. Zonder twijfel.quote:Op maandag 24 april 2006 20:05 schreef Radegast het volgende:
[..]
Om vervolgens weer gelijk te spelen tegen Volendam. Karelse op non-actief. Paniek terug.![]()
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 24 april 2006 20:06 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Dat zou best eens kunnen ja. Maar vanavond ruime winst. Zonder twijfel.
Als het andersom was, had je dat niet gezegd.quote:Op maandag 24 april 2006 21:44 schreef Backdoorman het volgende:
oh jammer...t wordt een eerste divisie club zo wel erg moeilijk gemaakt te promoveren!!!
quote:Op maandag 24 april 2006 20:06 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Maar vanavond ruime winst. Zonder twijfel.
On-ge-loof-lijk. Serieus. Wat een kneuzen.quote:
En vergeet niet de wereldprestatie van de defensie niet. De killers van Top konden slechts 2 x het net vinden. Dan is de conclusie zeker gerechtvaardigd dat het schokeffect zowel aanvallend als verdedigend zijn vruchten heeft afgeworpen.quote:Op maandag 24 april 2006 21:59 schreef Stampie22 het volgende:
Lok ontslaan heeft inderdaad z'n vruchten afgeworpen. Twee keer scoren tegen de hechte TOP-defensie is een hele prestatie.
ik ging met 2-0 ff wat eten. zie ik dat het 2-2 is geworden. wel leuk als halve top supporter zijndequote:Op maandag 24 april 2006 22:13 schreef Zwoerd het volgende:
Ik ga met 2-0 douchen, zie ik dat het 2-2 is geworden, je zou maar NAC supporter zijn zeg.
Als het in oss 2-2 was geworden en in breda 0-0. Dan had je het tof gevonden dat uitdoelpunten-regel niet telt.quote:Op maandag 24 april 2006 21:51 schreef Backdoorman het volgende:
wat bedoel je met andersom??
haha, ja heb je eigenlijk wel gelijk in......quote:Op maandag 24 april 2006 22:31 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Als het in oss 2-2 was geworden en in breda 0-0. Dan had je het tof gevonden dat uitdoelpunten-regel niet telt.
*meeleeftquote:Op maandag 24 april 2006 23:04 schreef Thieske het volgende:
Eredivisie waardig stadion en supporters.
5e klasse amateurs waardige spelersgroep, organisatie en bestuur.
Naar geruchten is inmiddels NAC diricteur Mommers ook opgestapt om de boel nog maar eens stuurlozer te maken.
De club gaat kapot, maar wat doe ik er aan.
Verdomme....
Ben bang dat NAC het financieel niet gaat redden in de Gouden Gids.quote:Op maandag 24 april 2006 23:09 schreef outcast_within het volgende:
[..]
*meeleeftmss is deze schok wel juist nodig om alles op orde te krijgen?
en in de eerste divisie kun je weer vaker winnen, om vervolgens weer de vreugde te ervaren om terug in de eredivisie te komen
Maar het zijn idd vervelende tijden voor NAC supporters.
NEC tegen NAC... damn. nekt nec nac of knakt nac nec? daar moet je dan ook weer op wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |