Denk je? Er zijn er geloof ik al een stuk of 10 vertrokken dit seizoen.quote:Op maandag 24 april 2006 15:16 schreef Nellid het volgende:
Niet te weinig.
Nu kunnen alle geruchten over nieuwe aankopen weer beginnen... Er gaan ook zat spelers vertrekken denk ik.
Dan moeten die spijlen wel heel ver uit elkaar gezeten hebben.quote:Op maandag 24 april 2006 13:41 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kon nog net door de spijlen van een hek wegkomen bij het Clara ziekenhuis. Paar minuten later knuppelde stillen alles, wat er daar uit probeerde te komen, weg.
ik vind toch echt dat de prioriteit bij nieuwe backs moet liggenquote:Op maandag 24 april 2006 15:20 schreef Nellid het volgende:
Maar het middenveld is echt het belangrijkste.
Nee, vind ik niet. Natuurlijk ook heel belangrijk maar je mist echt een type bosvelt (in zn goede jaren) en eigenlijk nog iets intelligenter. Iemand die iedereen op zn plek zet en er keihard voor gaat. Een soort Ghaly eigenlijk, maar dan volwassenquote:Op maandag 24 april 2006 15:28 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik vind toch echt dat de prioriteit bij nieuwe backs moet liggen
dan spelen de nrs. 1 t/m 4 voor de CL plaatsquote:Op maandag 24 april 2006 16:20 schreef Nellid het volgende:
.....dan gaat alleen de kampioen de CL in...
Ja precies en daarna moet je dan nog voorrondes spelen ookquote:Op maandag 24 april 2006 16:25 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
dan spelen de nrs. 1 t/m 4 voor de CL plaats
... op, joh.quote:Op maandag 24 april 2006 15:20 schreef Luni het volgende:
[..]
Dan moeten die spijlen wel heel ver uit elkaar gezeten hebben.![]()
Dus ze blijven. Hoeraquote:Op maandag 24 april 2006 16:48 schreef Cart_man het volgende:
[..]
... op, joh.
Kuijt vertrekt. Kalou ook.
Ik niet. De aanvoer vanuit het middenveld naar de aanval is veel te matig. Daarnaast moet er op het middenveld een bikkelaar, een leider staan, iemand die de ploeg op sleeptouw kan nemen.quote:Op maandag 24 april 2006 15:28 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik vind toch echt dat de prioriteit bij nieuwe backs moet liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |