De zomer is ook wel leuk.quote:Op maandag 24 april 2006 14:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Lente
Hooikoorts
Zomer
Korte rokjes
Om mezelf maar eens te quoten!quote:Op maandag 24 april 2006 23:04 schreef DaMart het volgende:
Vandaag fietste ik door de duinen naar mijn werk, en baalde dat ik niet de tijd had om even een uurtje stil te blijven staan onderweg, om te genieten van de betoverende atmosfeer. De vogels die vrolijk kwetterden, de heerlijk zoete geuren van de lentebloesems. De zon die aangenaam door de wolken heen prikte en de wind die voor de gelegenheid even was gaan liggen. Als je goed luisterde, dan kon je vogels en wellicht konijnen door het gras horen voortbewegen. In de verte tikte een specht op de schors van een boom. En ik kon de dennenappels aan de takken hoog boven mijn hoofd horen openspringen. Het was een prachtig moment. Was het maar altijd lente!
Ik zie nog altijd dezelfde biggen rondwandelenquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:39 schreef Oosthoek het volgende:
Mèn waar komen al die lekkere wijven toch vandaan in de lente?
Dit is bernardoquote:Op woensdag 26 april 2006 00:33 schreef Stienn het volgende:
De lekkerste is van de Poolen dat is geen van der Pool!
Inderdaad, gisteren avond nog een lekker witbiertje gehadquote:Op dinsdag 25 april 2006 10:29 schreef ehqo het volgende:
Het witbier lonkt.
Hier regent hetquote:Op woensdag 26 april 2006 10:46 schreef Intrepidity het volgende:
Hoera, het is bewolkt![]()
Maar wel een lekker lentebriesje en een redelijke temperatuur![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |