Ze waren van plan met hem de Vuelta te winnen, dat lijkt me onmogelijk als hij ook nog de Tour erbij zal doen. Ik denk dat in de Tour Basso vooral hulp van Julich en Schleck zal krijgen.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:50 schreef Ambrosius het volgende:
Gaat Sastre alle grote rondes rijden?
Nou ja, het kan wel, zowel Giro, Tour als Vuelta in hetzelfde jaar.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:52 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ze waren van plan met hem de Vuelta te winnen, dat lijkt me onmogelijk als hij ook nog de Tour erbij zal doen. Ik denk dat in de Tour Basso vooral hulp van Julich en Schleck zal krijgen.
lijkt er wel opquote:Op maandag 1 mei 2006 12:50 schreef Ambrosius het volgende:
Gaat Sastre alle grote rondes rijden?
Sastre helper van Ivan in Giro/Tour kan en dan de Vuelta. Als hij verder geen koersen er tussendoor rijdt is dat geen probleem. Hij moet niet ook nog eens Dauphine of Zwitserland en weet ik wat nog meer er tussendoor gaan bijpakken. Julich rijdt btw ook Giro/Tourquote:Op maandag 1 mei 2006 12:58 schreef Snoep_Hondje_Hond het volgende:
[..]
Nou ja, het kan wel, zowel Giro, Tour als Vuelta in hetzelfde jaar.
Marino Lejaretta reed toen zelfs in alle drie top 10.
Maar als Sastre dat gaat doen verwacht ik geen podium van hem in de Vuelta.
Wat een ongelooflijke bikkel ben je dan als je ze alle drie uitrijdt.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:07 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Sastre helper van Ivan in Giro/Tour kan en dan de Vuelta. Als hij verder geen koersen er tussendoor rijdt is dat geen probleem. Hij moet niet ook nog eens Dauphine of Zwitserland en weet ik wat nog meer er tussendoor gaan bijpakken. Julich rijdt btw ook Giro/Tour
Wiens kloon ben jij?quote:Op maandag 1 mei 2006 13:14 schreef Snoep_Hondje_Hond het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke bikkel ben je dan als je ze alle drie uitrijdt.
pourquoi als ik vragen mag?quote:Op maandag 1 mei 2006 13:25 schreef Snoep_Hondje_Hond het volgende:
[..]
Van Leatherface.
nou ja, kloon. Meer een voortzetting.
Nieuwe internetprovider, dus nieuwe email.quote:
Je kunt toch gewoon je email veranderen in je profiel?quote:Op maandag 1 mei 2006 13:36 schreef Snoep_Hondje_Hond het volgende:
[..]
Nieuwe internetprovider, dus nieuwe email.
Omdat de email waarop 'Leatherface" was geregistreerd niet meer bestaat heb ik maar een nieuwe account gemaakt.
Whehe, dat dacht ik al!quote:Op maandag 1 mei 2006 13:25 schreef Snoep_Hondje_Hond het volgende:
[..]
Van Leatherface.
nou ja, kloon. Meer een voortzetting.
quote:Op maandag 1 mei 2006 13:37 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Whehe, dat dacht ik al!
Jammer, Leatherface was toch een soort van icoon in SPT. Vooral toen nog met de Jean Nelissen avatar.
Dat wist ik niet eensquote:Op maandag 1 mei 2006 13:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon je email veranderen in je profiel?
Alles op Tour nu.quote:
quote:Op maandag 1 mei 2006 13:48 schreef Leatherface het volgende:
Nou ja, back by popular demand.
Niet echt veel buitenlanders denk ik. Wim van Huffel misschien? Of mikt die op de tour?quote:Maar zo raakt het offtopic.
Verwachten jullie trouwens nog buitenlandse outsider / kanshebbers?
Misschien zal het toch vooal weer van Rujano moeten komen, alhoewel ze die nu zeker geen speelruimte meer zullen bieden.
Die is alleszins niet zo goed als vorig jaar. Toen reed hij in Romandië mee met de eerste twintig, nu gaat het veel moeilijker.quote:Op maandag 1 mei 2006 14:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
![]()
[..]
Niet echt veel buitenlanders denk ik. Wim van Huffel misschien? Of mikt die op de tour?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |