Kolobnev is wel de meest mislukte transfer van Rabo in jaren. Die had de kwaliteit om een erg goede renner voor wedstrijden als de Waalse Pijl en LBL te worden, maar om 1 of andere reden vonden ze bij Rabobank dat hij voor klassementen moest gaan.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:07 schreef Jeroen_M het volgende:
Ben trouwens benieuwd naar Kolobnev, dat mag er nu toch ook wel een beetje uit gaan komen.
Profielen zijn eindelijk allemaal beschikbaar.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:34 schreef Bartoli het volgende:
[..]
vraag je eerst maar eens af of er uberhaupt wel een sprint komt![]()
quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:11 schreef mbn het volgende:
Cunego heeft overigens de beklimming van de Plan de Corones afgelopen week verkend en heeft hem gewoon helemaal kunnen fietsen. Wel geeft hij aan dat hij hoopt dat het niet regent en dat als je eenmaal je voeten aan de grond moet zetten, je heel veel tijd gaat verliezen. Hij reed met een versnelling van 34 x 29 .
Ja, maar vroeger gingen ze ook niet lange steile klimmen van 24 % op. Een stukje onverharde weg moet wel kunnen, mits die niet al te slecht is), maar overdrijven is ook een vak. En daar is de Giro nu wel zo'n beetje bij aanbeland.quote:Op maandag 1 mei 2006 11:32 schreef Ericr het volgende:
Vind het wel mooi dat er zoveel steile klimmen in zitten, ouderwets spektakel. Natuurlijk is het zwaar, maar in vroegere tijden gingen ze op iedere berg zo'n beetje op een grindpad omhoog. En die gasten reden voor een appel en een ei tig uur per dag. Laat ze maar zwoegen die profs van nu, meesten worden toch goed betaald.
Dat bedoel ik maar: als de profs dergelijk verzetten moeten gaan gebruiken (als recreant kom je daar waarschijnlijk niet eens meer boven).quote:
Die plaatjes die ik van de Kronplatz heb gezien, zijn toch wel wat heftiger dan de Finestre zou ik zeggen.quote:Op maandag 1 mei 2006 11:41 schreef Ericr het volgende:
[afbeelding]
Stelvio
[afbeelding]
Finestre
Dat is toch het echte werk. Bergen van dit jaar zoals de Gavia en Kronplatz zijn vergelijkbaar met de Stelvio en Finestre.
Bedoel je die foto's van de Kronplatz waar die kerel met van die wandelstokken staat?? Daar gaan ze echt niet op (hoop ikquote:Op maandag 1 mei 2006 11:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die plaatjes die ik van de Kronplatz heb gezien, zijn toch wel wat heftiger dan de Finestre zou ik zeggen.
Stelvio, Gavia en zo da's allemaal prima te doen.
ik kwam er trouwens laatst achter dat er een cyclosportieve over de Mortirolo gaat, de Gran Fondo Marco Pantani. Eerst de Gavia, dan de Mortirolo (beide van de zware kant) en finish op nog een berg.
Tijdens mijn vakantie sprak ik iemand die het daar over had. Hij vertelde dat op de Mortirolo velen (ook goeden, dus die hoog eindigen in dat soort dingen) van de fiets af moesten. Lijkt me op zich wel wat om die eens te doen.
Dat mag ik hopen ja, want dat gaat niet echt lukken met het peloton (de bus bedoel ik).quote:Op maandag 1 mei 2006 11:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Bedoel je die foto's van de Kronplatz waar die kerel met van die wandelstokken staat?? Daar gaan ze echt niet op (hoop ik)
En ik ben ook wel eens de Mortirolo opgefietst, hoefde niet af te stappen, maar was wel de zwaarste uit m'n leven![]()
De Gavia is ook een normale berg (maar wel een stuk zwaarder dan de Alpe).quote:Op maandag 1 mei 2006 11:51 schreef Zwansen het volgende:
Wat een onzin eigenlijk zulke bergen. Wat is er mis met een 'normale berg' als Alp d'Huez of een Ventoux.
Ik hoop altijd nog een keer de Angliru te doenquote:Op maandag 1 mei 2006 12:03 schreef Wombcat het volgende:
Engelsen die ik met de Ronde van Sardinië heb gesproken hadden het over een klim van 33% bij hun in de buurt. Die was weliswaar niet zo lang (maar wel ondoenbaar volgens hen, en eentje was een goede klimmer, want hij eindigde 10e in de klimtijdrit).
Leukquote:Op maandag 1 mei 2006 12:19 schreef -skippybal- het volgende:
Ik hoor net trouwens dat Mark Uyterhoeven zowieso de eerste week van de Giro commentaar geeft![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |