Ik had dat ergens gehoord maar kan het digitaal niet vinden dus zal wel loos alarm zijn geweestquote:Op woensdag 3 mei 2006 19:13 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
heb je ergens gelezen dat hij niet van start zou gaan? Waarom zouden ze anders nog met zon sterk team deze giro rijden?
en machines kunnen niet lachenquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:03 schreef placebeau het volgende:
Het is geen man maar een machien.
sinds wanneer gaan we mijn fotos hier postenquote:
Herken je zelf die renners? Of kijk je achteraf naar de rugnummers?quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:11 schreef Bartoli het volgende:
ow ja die wat zo half gebukt staat achter Laiseka (die met de zwarte haren) is de broer van Joseba Beloki, Gorka Beloki.
Ja, dat bedoelde ik.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:44 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
en machines kunnen niet lachengeen emotie etc. vandaar
![]()
Ach hij was al een tijdje niet ziek/geblesseerd geweest, dus zat er wel aan te komenquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:15 schreef maril het volgende:
Sneu erg sneu voor hem,
Datum: 4-mei 14:40
Bram Schmitz moet de Giro d'Italia aan zich voorbij laten gaan. De Nederlandse renner van T-Mobile kampt met griep en is niet voldoende hersteld voor de proloog aanstaande zaterdag. De Duitse ploeg neemt de Tsjech Franti¨ek Rabon mee als zijn vervanger. Daarom blijven er zes Nederlandse deelnemers aan de Giro over.
Nederlandse deelnemers Giro d'Italia
Stef Clement (Bouygues Telecom)
Koen de Kort (Liberty Seguros)
Addy Engels (Quick-Step)
Remmert Wielinga (Quick-Step)
Theo Eltink (Rabobank)
Marc de Maar (Rabobank)
Die en oa ook nog een Voigt en misschien wel Wauters..quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:35 schreef sitting_elfling het volgende:
Wie schatten jullie komende zaterdag voor de overwinning?
Mn top3tje
verbrugghe
savoldelli
julich
och ja, en wat te denken van sprinters? of is de afstand te lang?quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:37 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Die en oa ook nog een Voigt en misschien wel Wauters..
Lijkt me wel te lang ja. Mcgee is er ook nog en wie weet wel figuren als Daniëlson, Rogers (en stiekem hoop ik Honcharquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:46 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
och ja, en wat te denken van sprinters? of is de afstand te lang?
herken 90% zelf. Ga me buiten Laiseka, Koldo Fernandez en David Lopez niet vragen hoe de rest van de Euskaltels eruit zien met hun naam erbij want dan moet ik erop gaan googlenquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:52 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Herken je zelf die renners? Of kijk je achteraf naar de rugnummers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral zijn ondergang in de roze trui was een van de pijnlijkste momenten ooit in de giro.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:20 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Doet die Aussie van Lotto, of Davitamon wat is het, nog mee of richt hij zich op de Tour?
Edit: Evans heet ie! Blijft een favo'tje van de Giro voor mij sinds zijn Roze trui.
Ik haal daar dit vanafquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:09 schreef Falco het volgende:
Tsjek ook de voorbeschouwing op FOK!sport: http://sport.fok.nl/wielrennen/nieuws/24015
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |