Wees eens optimistischquote:
En voor de technologie!quote:
Ieder voordeel heeft een nadeel!quote:Op maandag 24 april 2006 14:31 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En voor de technologie!
Iets minder goed voor mensenlevens, maar je kunt niet alles hebben he
Meer ruimte voor groen!quote:Op maandag 24 april 2006 14:31 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En voor de technologie!
Iets minder goed voor mensenlevens, maar je kunt niet alles hebben he
Waar zie jij een nadeel??quote:
lang leve de NOS!quote:Op maandag 24 april 2006 14:31 schreef -skippybal- het volgende:
Een goeie zomer op TV. Wk fußball, Tour de France, Oorlog, hopelijk nog wat aanslagen in boeiende landen![]()
des te beter!quote:Op maandag 24 april 2006 14:34 schreef Killaht het volgende:
Ik denk niet dat USA dat gaat doen, Iran is geen Irak! Iran geeft zich niet zo gauw gewonnen, dat lukt amerika niet in zn eentje zoiezo. Iran wordt dan een 2e vietnam!
Dat word wereld oorlog 3!
Het zijn oude beestjes, maar voor vernietigende lange-afstandsbombardementen voldoen ze nog uitstekend.quote:Op maandag 24 april 2006 14:43 schreef Gebleekte het volgende:
Gebruiken ze die b52's ook nog steeds?
nee, The Presidents of the USA treden dit jaar opquote:Op maandag 24 april 2006 14:43 schreef Gebleekte het volgende:
Maak me gek!!!quote:Op maandag 24 april 2006 14:34 schreef Killaht het volgende:
Ik denk niet dat USA dat gaat doen, Iran is geen Irak! Iran geeft zich niet zo gauw gewonnen, dat lukt amerika niet in zn eentje zoiezo. Iran wordt dan een 2e vietnam!
Dat word wereld oorlog 3!
quote:Op maandag 24 april 2006 14:43 schreef Gebleekte het volgende:
Hoezo dat?? In de avond voetbal kijken met bier, en dan door gaan met in de nacht oorlog kijken met bierquote:Op maandag 24 april 2006 17:34 schreef remlof het volgende:
Ik hoop wel dat ze effe wachten met aanvallen tot na het WK voetbal![]()
Zo ja zekerquote:Op maandag 24 april 2006 17:38 schreef Intrepidity het volgende:
Die vuurwerkshows in Irak waren me ook wat
Zolang nederland er zich maar niet mee gaat bemoeienquote:Op maandag 24 april 2006 18:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
Isn´t war the most beautifull thing on earth?![]()
![]()
![]()
schei uit, ook wij kunnen oorlog voerenquote:Op maandag 24 april 2006 18:27 schreef unstoppablemark het volgende:
[..]
Zolang nederland er zich maar niet mee gaat bemoeien![]()
WO 1 ook niet...wat een mooie periode was het, die eerst 45 jaar van de 20e eeuwquote:Op maandag 24 april 2006 18:28 schreef tho_Omas het volgende:
Optimistisch he?
Gelukkig heeft WO 2 nooit plaatsgevonden.
Inderdaad. Er was volop werk en de economie zat in de lift.quote:Op maandag 24 april 2006 18:30 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
WO 1 ook niet...wat een mooie periode was het, die eerst 45 jaar van de 20e eeuw
Ja echt welquote:Op maandag 24 april 2006 18:29 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
schei uit, ook wij kunnen oorlog voeren![]()
We gaan via België, Luxemburg, Liechtenstein en Monaco uiteindelijk Vaticaanstad veroverenquote:
Een al qaida zomertour voor maar 12 euro per persoon:quote:Op maandag 24 april 2006 14:31 schreef -skippybal- het volgende:
Een goeie zomer op TV. Wk fußball, Tour de France, Oorlog, hopelijk nog wat aanslagen in boeiende landen![]()
Het niet op de Tourquote:Op maandag 24 april 2006 21:32 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Een al qaida zomertour voor maar 12 euro per persoon:
Aanslag op het WK, Aanslag op de tour, aanslag op Den haag, Rotterdam, Lutjezandengeesterhoef, Parijs, Berlijn, Rome, Milaan, Athene, Lissabon, Barcelona, Sidney, Canberra, Timboektoe, Tokyo en daarna een spetterende nuke finale in alle grote steden van de USA![]()
Hoi AIVD![]()
Iran en dan direct door naar Pakistan en Indiaquote:Op maandag 24 april 2006 23:12 schreef Game_Error het volgende:
Tijd om dan maar meteen door te vechten in iran?
En dan als End Boss Chinaquote:Op maandag 24 april 2006 23:14 schreef Jegorex het volgende:
Als je dan toch al in Iran bent, waarom niet even doorlopen naar Noord Korea?
Die hebben amper strijdkrachtenquote:Op maandag 24 april 2006 23:24 schreef Game_Error het volgende:
Neej want de USA heeft japan als matties
wat heb je aan australie, 3 kangeroes?quote:Op maandag 24 april 2006 23:26 schreef DolerTPF het volgende:
[..]
Die hebben amper strijdkrachten![]()
Dan heeft de US of A meer aan Australieof Indonesie
![]()
Ruski, China en India, die worden vriendjes wat ik je zegt.![]()
Ik kan haast niet wachten.quote:Op maandag 24 april 2006 23:33 schreef Game_Error het volgende:laten we eerst maar eens beginnen met Iran
hej wanneer ze op jou familie richten vreet ik van die lekkere doritos texas, en een mac donald Cola xtra large erbij, yumquote:Op woensdag 26 april 2006 08:09 schreef Camplo het volgende:
Heb er zin in jah.
Plat met Iran potverdomme.
Weet nog goed 13 maart 2003 ofzo? Toen ze Irak aanvielen. Hele avond met chips en bier gezeten, en juichen bij elke knal. Wouden we uitgaan maar dat is er nooit meer van gekomen.
Met 5 man hele nacht CNN zitten kijken dat was echt wel bruut.
helder.quote:Op woensdag 26 april 2006 08:27 schreef PeZu het volgende:
oorlog? zie mijn signature
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |