ik ga 'm morgen even checken.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:39 schreef mrcool het volgende:
Slam!Zou het bijna kermismuziek gaan noemen...
Wat? Je kent hem nog niet?quote:
waarschijnlijk als ik 'm hoor dan heb ik 'm al eerder gehoord, maar wie weet. ben laatste tijd meer into techno dan dnb.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:45 schreef mrcool het volgende:
[..]
Wat? Je kent hem nog niet?
[afbeelding]
wel een vette artwork btw...
Shame on u!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:49 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
ben laatste tijd meer into techno dan dnb.
Zie je..het lag niet aan mijquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:39 schreef mrcool het volgende:
Slam!Zou het bijna kermismuziek gaan noemen...
Ja was wel gezellig, alleen nog steeds veel te rustig door het weer en dat stomme kutrookverbodquote:
Drumfunkquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
maar toen ik eindelijk meer vond van k was het nauwlijks drum & bass maar vage japans of chinese muziek
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:15 schreef Tranceptor het volgende:
Ik luister eigenlijk nog maar weinig naar d&b, straf me!![]()
Geregeld!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:26 schreef Christine het volgende:
[..]
spam enzo.
edit je post ff, ik haal 'm zo weg.
Zo, jou heb ik lang niet meer gezien hier!quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:45 schreef Theeboon het volgende:
Holy shit dudes! Ik wacht nog altijd op This Too Shall Pass en Arctic Foundations... Kut-on-line-CD-winkels.
Enneh, zet mij es op de kaart joh. Ik zit in Zeist
Raar hiphip intro ? ik vind em anders rete vet klinkenquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:24 schreef Tranceptor het volgende:
Pendulum- Slam is een cool nummer
Het heeft alleen zo'n raar 'hiphop-achtige' intro.
Ik moet 'm nog steeds halenquote:Op donderdag 22 juni 2006 08:17 schreef Theeboon het volgende:
Dat Breakage album is idd tot nu toe 't beste van 2006!
Losing Track op vol volume en ogen dicht, dan is het echt de ultieme space-plaatquote:Op donderdag 22 juni 2006 08:30 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ik moet 'm nog steeds halen
Ik vind Never Ending van Amit ook heel vet maar goed daar moet je echt van houden. En de SKC LP belooft ook wat.
Ik heb hem 3 juni bij de Revenge (oude Metro) in Utreg gehaald. Geloof dat ze er toen nog aardig wat hadden liggen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:54 schreef Rock-shocker het volgende:
Ja maar hij is nu al overal backorder (vinylversie dan, cd weet ik niet, maar daar doe ik niet aan).
Wees dan een vent en maak een echte liefhebber er blij mee voor een paar euro en verkoop het niet door voor 30-40x dat bedragquote:Op zondag 25 juni 2006 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik heb er trouwens een euro voor neergelegd, lag ergens in een bak
Dylan runt tegenwoordig het Freak Recordings label, maar ik moet zeggen dat z'n latere producties me weinig doen. Beetje te hard en alles behalve subtiel.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
heeft iemand ooit gehoord van dylan? een artiest uit groot britannie geloof ik. onder het label "droppin' science"
ik heb er een LP van gevonden voor een euro en ik ben er achter gekomen dattie best wat waard is
Droppin' Sciencequote:Op zondag 25 juni 2006 19:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
heeft iemand ooit gehoord van dylan? een artiest uit groot britannie geloof ik. onder het label "droppin' science"
ik heb er een LP van gevonden voor een euro en ik ben er achter gekomen dattie best wat waard is
ik heb hem alleen voor 25x het bedrag gezien op ebay, maar ik ben niet van plan hem te verkopenquote:Op maandag 26 juni 2006 02:25 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Wees dan een vent en maak een echte liefhebber er blij mee voor een paar euro en verkoop het niet door voor 30-40x dat bedrag
Ik hoef het zelf niet te hebben maar het idee lijkt mij duidelijk
Hier zijn toch wel goeie releases uit voortgekomen!quote:Op maandag 26 juni 2006 14:27 schreef Theeboon het volgende:
[..]
Dylan runt tegenwoordig het Freak Recordings label,
D-Kay is te goed.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:09 schreef mrcool het volgende:
[..]
Hier zijn toch wel goeie releases uit voortgekomen!
Be There 4 U!quote:
sl'squote:Op donderdag 27 juli 2006 21:06 schreef H4ze het volgende:
Wtf, dit topic is echt aan het doodbloeden he![]()
Nieuwe decks --> SL1210 MK2's![]()
Wat is het verschil toch groot met m'n vorige (reloop rp4000's)![]()
Geld teveel?quote:
Congrats! Ja ik moet zeggen dat ik buiten Break & Enter een beetje DnB moe aan het worden ben, maar dat ben ik eens in de zoveel maanden eens een keer, dus komt wel weer goedquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:06 schreef H4ze het volgende:
Wtf, dit topic is echt aan het doodbloeden he![]()
Nieuwe decks --> SL1210 MK2's![]()
Uiteraard, maar dat is ook appels met peren vergelijken!quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:06 schreef H4ze het volgende:
Nou, 1 van m'n reloops is dus 2 weken terug doorgebrand :p Die deed naderhand niets meer. Maar ik was sowieso al van plan om nieuwe decks aan te schaffen. Zat nog te twijfelen tussen superOEMs of Technics, maar ik ben toch voor het 'vertrouwde' gegaanquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:15 schreef mrcool het volgende:
[..]
Geld teveel?Heb je ook een andere mixer?
Was ook dnb moe, maar tis een kwestie van goed afwisselen met andere muziekstijlen. Ik luister ook nog steeds gigantisch veel hiphop en ik ben ook van plan om daar het komende jaar meer mee te doen op de decks. En zo nu en dan gewoon flink wat lekkere (minimal)technoquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:37 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Congrats! Ja ik moet zeggen dat ik buiten Break & Enter een beetje DnB moe aan het worden ben, maar dat ben ik eens in de zoveel maanden eens een keer, dus komt wel weer goed
Rijdt er nou een truck van PRSPCT dan wel Elementz mee met de FFWD?
Nee niet B&E op zich, die komt de 23ste september. Op die Reactiv vs B&E heb ik een b2b setje gedaan met Reggie. Dat was amenratels massivequote:Hebben jullie 't eerste feestje van B&E al gehad? Zo ja, hoe ging je set?
Mja ik zag je nog staan, kon alleen niet bij je komen door de druktequote:
Druk was het zeker in de India gisteravond!quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja ik zag je nog staan, kon alleen niet bij je komen door de drukte
Dat is mooi klote dan!quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:23 schreef marcek het volgende:
geen drumnbass voor mij op lowlands![]()
geen vrije dag vandaag , dus gisteren weer terug gegaan
Nee idd man, wat fucking druk was het daar binnen! Hij beukte er wel lekker op los die Bong-Ra! Heb ook maar ff buiten staan luisteren!quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:03 schreef Sjoewe het volgende:
De X-ray.Fucking hell ik dacht even lekker los op Bong-Ra, was ik niet de enige met dat plan
Daar had ik niet zo veel zin in!quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:31 schreef Sjoewe het volgende:
Mja maar daarvoor moest je eerst jezelf door 400 opeengepakte ongeinteresseerden heen persen
Ik ook niet. Ik was geloof ik bij Tiga die avond.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |