Hmm je speakers voor doen het kut omdat je tegen de sub aanschopt... zitten alle aansluitingen op die sub en zijn die rot dan?quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mn frontspeakers die bij mn PC set horen gaan zo zoetjes aan kapotEerst linksvoor, nu ook rechtsvoor die af en toe wegvalt. Het ergste is ook dat het mn eigen schuld is omdat ik regelmatig tegen mn subwoofer aanschop die onder mn buro staat
![]()
Dat hebben we hier in huis standaard op voorraadquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:17 schreef mordradead het volgende:
Je kunt dat geld beter investeren in bier.
Restepckquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat hebben we hier in huis standaard op voorraad
Woa waar kom jij ineens vandaan??!quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:05 schreef Khadgar het volgende:
Door het schoppen breken de aders in de kabels, of de contactpunten op de print in de subwoofer. Eitje om te fixen Roy, zelfs voor zo'n a-technische L&R dude als jij.
Volgens mij is dat zo'n stiekeme meelezer.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Woa waar kom jij ineens vandaan??!
Je hebt het een keer over iets dat kapot gaat en hij meldt zich meteen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:05 schreef Khadgar het volgende:
Door het schoppen breken de aders in de kabels, of de contactpunten op de print in de subwoofer. Eitje om te fixen Roy, zelfs voor zo'n a-technische L&R dude als jij.
Neeee. Had ik nu niet verwacht. Net als Lost kan het imo beter een miniserie zijn. Ze zullen blijven doorgaan tot de serie kut word en de kijkers afhaken.. Dit is zo zonde.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:04 schreef Gamedemon het volgende:
Die nieuwe prisonbreak
Ze gaan die serie rekken ben ik bang
Ze moeten stoppen op hun hoogtepunt.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:06 schreef BMH het volgende:
[..]
Neeee. Had ik nu niet verwacht. Net als Lost kan het imo beter een miniserie zijn. Ze zullen blijven doorgaan tot de serie kut word en de kijkers afhaken.. Dit is zo zonde.
Ik had het niet eens door in het beginquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:07 schreef Gamedemon het volgende:
http://youtube.com/watch?v=1k4_tS8VTtA
Waar doet dat mij aan denken?quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:13 schreef MMaRsu het volgende:
Wingardium leviosa
de nacht is dus wel ff heel wat mooier he, ooit naar de sterren gekekenquote:
ahhhquote:Op woensdag 26 april 2006 10:29 schreef MMaRsu het volgende:
GOEDEMORGEN HEEL FOK!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
deze positieve post is maar hier geplaatst omdat ik gebanned ben in WOW![]()
waarom ben je gebannedquote:Op woensdag 26 april 2006 10:29 schreef MMaRsu het volgende:
GOEDEMORGEN HEEL FOK!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
deze positieve post is maar hier geplaatst omdat ik gebanned ben in WOW![]()
Vanwege overdreven veel gebruik van smileys. Misschien moet hij hier ook maar gebanned worden.quote:
Hoi lanikoekjequote:Op woensdag 26 april 2006 10:34 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Vanwege overdreven veel gebruik van smileys. Misschien moet hij hier ook maar gebanned worden.
![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 10:35 schreef MMaRsu het volgende:
Ik had met Roi enkele supertopics gemaakt!
Te positief was niet de bedoeling volgens de modjes.
Het brood en drinken is op!
Wat is er toch mis met
En van Roi
Kabouters
MMaRsu
Ik zou jou eens een ban gevenquote:Op woensdag 26 april 2006 10:34 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Vanwege overdreven veel gebruik van smileys. Misschien moet hij hier ook maar gebanned worden.
![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 10:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik zou jou eens een ban geven![]()
oh .. wacht![]()
Sowieso, WoWquote:
Ik heb er net per ongeluk een post gemaaktquote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 11:27 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb er net per ongeluk een post gemaakt
Roy!!!!!11 Ga jij namens Fok!Games naar de E3?quote:Op woensdag 26 april 2006 11:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sowieso, WoW
Anyway, een heel goeie morgen allemaal![]()
Het was in een Bob Rossquote:Op woensdag 26 april 2006 11:48 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Teen.. ik had wel beter van je verwacht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |