Alsof dat je ooit heeft tegengehouden.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:37 schreef yvonne het volgende:
Kut, dan ben ik nog niet beter en moet ik gaan rellen als je weer terug bent
Het Feedback loket is geopend van ma t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:26 schreef Jaguarized het volgende:
Kan [Reisverslag] Australie: Sydney + Canberra worden toegevoegd aan het rijtje reisverslagen?
Ze staan al in de centrale landen en stedenlijstquote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
misschien is het handig ivm de vindbaarheid [centraal] toe te voegen vóór de topictitel van het centrale indonesie topic deel 3 (net als bij deel1 en 2) Indonesië (deel 3)
Gehele offtopic geneuzel verwijderd.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:52 schreef popolon het volgende:
Bruine doos krijgt enkele reis Indonesië
Graag even die reacties van die joker verwijderen.
bvd
Thnx dudequote:
Daar heb je helemaal gelijk in. Ik gooi het topic wel open, zodat jij mooi die vraag kan stellen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:32 schreef static het volgende:
Waarom moet deze dicht? Paspoort Verenigde Staten
Ook al is het voor de TS misschien opgelost, het zou voor anderen ook interessant kunnen zijn waar die info vandaan komt en wat de regel precies is.
Het algemene topic voor de VS is Rondreizen door de USA. daar kun je vragen over en ervaringen met de rest van de staten kwijt.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:03 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Kan de VS niet wat uitgebreider in de "Landen, streken en steden"-topic? Of je naar Florida, Californië of New York gaat is wel een verschil. Misschien kan het per staat of per "regio" van staten?
In Europa staan alle landen erbij, maar in de VS kan je alleen uit enkele staten kiezen.
Ach, het gaat om producten die goedkoper zijn en niet specifiek over wat er allemaal in NY te doen valt. Kan wat mij betreft wel open blijven.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:46 schreef Hillz het volgende:
Hallo,
volgens mij kan Vakantie in the USA; wat is daar echt een stuk voordeliger? dicht, aangezien er een NY reeks loopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |