Alsof dat je ooit heeft tegengehouden.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:37 schreef yvonne het volgende:
Kut, dan ben ik nog niet beter en moet ik gaan rellen als je weer terug bent

Het Feedback loket is geopend van ma t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:26 schreef Jaguarized het volgende:
Kan [Reisverslag] Australie: Sydney + Canberra worden toegevoegd aan het rijtje reisverslagen?

Ze staan al in de centrale landen en stedenlijstquote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
misschien is het handig ivm de vindbaarheid [centraal] toe te voegen vóór de topictitel van het centrale indonesie topic deel 3 (net als bij deel1 en 2) Indonesië (deel 3)

Gehele offtopic geneuzel verwijderd.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:52 schreef popolon het volgende:
Bruine doos krijgt enkele reis Indonesië
Graag even die reacties van die joker verwijderen.
bvd

Thnx dudequote:

Daar heb je helemaal gelijk in. Ik gooi het topic wel open, zodat jij mooi die vraag kan stellen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:32 schreef static het volgende:
Waarom moet deze dicht? Paspoort Verenigde Staten
Ook al is het voor de TS misschien opgelost, het zou voor anderen ook interessant kunnen zijn waar die info vandaan komt en wat de regel precies is.

Het algemene topic voor de VS is Rondreizen door de USA. daar kun je vragen over en ervaringen met de rest van de staten kwijt.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:03 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Kan de VS niet wat uitgebreider in de "Landen, streken en steden"-topic? Of je naar Florida, Californië of New York gaat is wel een verschil. Misschien kan het per staat of per "regio" van staten?
In Europa staan alle landen erbij, maar in de VS kan je alleen uit enkele staten kiezen.

Ach, het gaat om producten die goedkoper zijn en niet specifiek over wat er allemaal in NY te doen valt. Kan wat mij betreft wel open blijven.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:46 schreef Hillz het volgende:
Hallo,
volgens mij kan Vakantie in the USA; wat is daar echt een stuk voordeliger? dicht, aangezien er een NY reeks loopt

Suggesties ?quote:Op maandag 25 september 2006 02:09 schreef APK het volgende:
Thailand #12 Full moon
Een aantal vaste posters in de reeks vindt de TT een beetje eenzijdig.

Als alleen dat er had gestaan had je mij niet zien editten. Verder hebben we een feedback-topic voor al je opmerkingen in de richting van de mods.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:45 schreef Poepoog het volgende:
Ok, censuur. Ik mag dus niet zeggen dat middelbare vrouwen er naar toe gaan puur om geneukt te worden.
Dus bij deze, ik neem mijn post terug.
En hierbij een tip.
http://wikitravel.org/en/Jamaica

Heb ik hem gesloten dan? Dat was helemaal niet de bedoeling.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:54 schreef Keios het volgende:
UIO_AMS,
Kan mn topic over Lisabon winkels/restaurants weer open?
Ten eerste: het uwe is ver 2 jaar oud.
Ten tweede: andere mensen hebben andere ideeën over coole winkels en restaurants
Ten derde: ik vind het uitermate arrogant om naar uw eigen topic door te linken en te denken dat de info voor iemand anders volstaat
THX

Ja. Tot DT terug is.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:17 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik kan zeker wachten tot ik een ons weeg hier.

Geen nood joh. Ik moest ook even kijken om te zien of ik het niet toevallig per ongeluk gesloten had. Maar hij stond dus nog gewoon open. Veel plezier straks in Lissabon.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:20 schreef Keios het volgende:
Zeg, ik heb ook andere dinges te doen dan alleen fokken. Maar k, als hij niet op slot was (heb nog altijd niet gekeken) dan sorry voor het beledigen van uw persoon.

... en wat geeft de weegschaal ondertussen aan?quote:Op woensdag 1 november 2006 17:17 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik kan zeker wachten tot ik een ons weeg hier.

Done.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:51 schreef k_man het volgende:
Reisverslagje Reykjavik (zie IJsland topic) graag opnemen in het overzicht.

Gedaanquote:Op maandag 4 december 2006 09:04 schreef Werewolf het volgende:
Bedankt voor het toevoegen van het tagje bij mijn topic [Reisadvies] Trektocht in Zuid-Amerika
Zou je misschien ook nog de C in een K kunnen verandern![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |