Daar denk ik toch anders over. Het heeft weinig met reizen van doen en de bezoekers zijn voor het merendeel een vast clubje, zonder veel interactie met de rest van TRV.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:07 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat is nog de vraag. Het is een redelijk forum-gebonden topicreeks. Ik zal het aan de users vragen wat zij willen. Mij staat het in ieder geval niet in de weg.
Waarschijnlijk gemerged met het centrale topic. Dan verdwijnt het idd uit jouw lijst.quote:Op maandag 22 mei 2006 19:39 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik kan mijn Lissabon topic niet meer vinden. Ik heb in mijn eigen Active Topics gezocht, via de search en zelfs via Google maar ik ben het echt kwijt. Waar is het heen? Ik vertrek aanstaande woensdag en wilde het nog eens nalezen.
Ik zag dat je hem al gevonden hebt. Op de één of andere manier komen gemergde topics niet duidelijk naar voren in de lijsten van users die in een later topic hebben gereageerd. Excuses daarvoor.quote:Op maandag 22 mei 2006 19:39 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik kan mijn Lissabon topic niet meer vinden. Ik heb in mijn eigen Active Topics gezocht, via de search en zelfs via Google maar ik ben het echt kwijt. Waar is het heen? Ik vertrek aanstaande woensdag en wilde het nog eens nalezen.
Waarom?quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:41 schreef Escaflowne het volgende:
Gelieve eerst de postgeschiedenis van bovenstaande user te chekcen:
http://forum.fok.nl/user/history/149848
Dank u!![]()
Wat heeft het daar nièt mee te maken?quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:45 schreef tringvliegprostie het volgende:
Waarom?
Wat heeft dat met mijn topicje te maken?
Gelieve eerst de postgeschiedenis van bovenstaande user uit te pluizen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:46 schreef Escaflowne het volgende:
[..]
Wat heeft het daar nièt mee te maken?
quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:48 schreef tringvliegprostie het volgende:
Gelieve eerst de postgeschiedenis van bovenstaande user uit te pluizen.
Om welke reden weet ik ook niet, verzin er maar een.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:37 schreef tringvliegprostie het volgende:
Verkeerd schopje, verzoek schopje terug naar UVT
Vrije tijd en wandelplezier
het werd jou dan ook niet gevraagd.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:51 schreef teknomist het volgende:
Ik hoef het iig niet terug in UVT te hebben. Het is nu aan de TRV-mods..
quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:31 schreef UIO_AMS het volgende:
De TRV-mods zijn hier niet 24/7 aanwezig. Zeker niet als één daarvan op vakantie is.
Even teruglezen.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:29 schreef k_man het volgende:
Hoe zit dat nou met de spelletjes in TRV? Waarom gaan die niet naar MEN?
Raad de Stad, Raad de land nav de vorm.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:08 schreef Dizzee het volgende:
Welke spelletjes?
Als jij nou ook eens terug leest slijmjurk...quote:Op zondag 28 mei 2006 23:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Even teruglezen.Vooralsnog worden die niet verplaatst naar MEN. UIO heeft dat in de topics gevraagd. En het zijn natuurlijk ook maar twee dus ik kan me niet voorstellen dat je je er aan stoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |