Goed idee, de Spaanstaligen hier wilden je helaas niet helpenquote:Op zondag 25 februari 2007 21:10 schreef One_of_the_few het volgende:
Zou Spaanstalige boekjes naar TTk kunnen? Kijken of het daar wat wordt.
Verklaar je eens nader.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:25 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
... en dit topic dan ook maar. Ik hoop dat je trots bent op het wederom verkloten van een topic
quote:Op zondag 18 maart 2007 20:31 schreef Beelzebub85 het volgende:
Verklaar je eens nader.
quote:Wat verwachten we van jou als user ?
Het voornaamste is dat we verwachten dat je je op fatsoenlijke wijze gedraagt tegenover je medeposters, dat je je aan de Nederlandse wetgeving houdt en dat je de instructies van moderators en (forum)admins opvolgt.
Verder reageer je natuurlijk ontopic, probeer je niet ongepast lollig te doen in serieuze forums en topics en laat je de modjes en (forum)admins bepalen wat wel en geen slotje verdient en wie wel of geen ban moet krijgen. Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont of dergelijke plaatjes post.
En natuurlijk verwachten we dat je FAQ's leest. Bijna elk subforum heeft ze en het is aan te raden deze door te lezen voordat je in het specifieke subforum post. Sommige regels kunnen afwijken van deze policy.
En andersom. De Thailand-topics lopen prima, persoonlijk heb ik weinig behoefte om door Laos, Vietnam en Cambodia posts heen te scrollen.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:23 schreef k_man het volgende:
Misschien ook niet. Vietnam, Cambodja en Laos worden helemaal niet zo weinig bezocht en als je daarheen wilt, wil je je niet door honderden Thailand posts heen worstelen.
Als ook jij er - net als de rest van het vaste groepje in de Thailand reeks - er geen probleem mee hebben, dan noemen we het volgende deel van de Thailandreeks gewoon meteen [Rondreizen door Zuidoost Azië] oidquote:Op zondag 18 maart 2007 20:51 schreef APK het volgende:
En andersom. De Thailand-topics lopen prima, persoonlijk heb ik weinig behoefte om door Laos, Vietnam en Cambodia posts heen te scrollen.
Ik moet ook maar één ding tegelijk doenquote:
....omdat het niet de eerste keer is dat je me negatief opvalt.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:02 schreef Beelzebub85 het volgende:
Het ging me meer om het 'wederom' gedeelte.
Oke, duidelijk. En wederzijds.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:17 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
....omdat het niet de eerste keer is dat je me negatief opvalt.
Ik merk het.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:04 schreef Fogel het volgende:
Er gebeurt vandaag meer in feedback dan in de slowchat, niet slecht.
Natuurlijk mag dat. Ga je gang.quote:Ontopic: mag er een centraal 'recycle' topic komen voor de combinatie: Laos en Cambodja?
HeatWave was me voorquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:46 schreef Hik het volgende:
En in de categorie: Ken dit weg?
Nieuw: Prive safari forum
Als het maar niet zo'n ongelooflijk domme enquête vol met fouten is....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:01 schreef Esraa het volgende:
Is het toegestaan om in dit subforum een enquête te mogen plaatsen over reizen?
Er zitten sowieso geen fouten inquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:40 schreef Hik het volgende:
[..]
Als het maar niet zo'n ongelooflijk domme enquête vol met fouten is....
Kan ik ook kiezen dat ik de secretaresse heb laten boeken? Zo nee, dan is het al onvolledig.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:04 schreef Esraa het volgende:
[..]
Er zitten sowieso geen fouten inHet is maar een simpele enquête, een paar vraagjes over of je via internet of bij het reisbureau hebt geboekt en waarom. Is dat dom?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |