Ispy kennende doet hij waarschijnlijk of hij de foto's gemaakt heeftquote:Op dinsdag 25 april 2006 02:26 schreef iDex het volgende:
serieus je sig word verwijderd. tis maar een gokje
Dank je zeer! Zal het vanmiddag uitproberen als ik m'n lap mee naar school neemquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:25 schreef editor2 het volgende:
@ jojomen4:
Is dat het probleem van inloggen op Universiteits Netwerken?
® Apple heeft er zelf ook iets over gepubliceerd.
Als je een voorbeeld wilt hoe het te installeren dan is hier een voorbeeld van de ® RuG.
Mischien is dit ook nog een hulpmiddel..
heeft hij dat dan niet gedaan?quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:00 schreef SuckMyBallsLickMy het volgende:
[..]
Ispy kennende doet hij waarschijnlijk of hij de foto's gemaakt heeft
Kut! Vergeten document op te zoeken. 802.1x heb ik hier ook aanstaan voor het netwerk van schoolquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:00 schreef jojomen4 het volgende:
Beste editor2 of elk ander persoon dat mij kan en wil helpen
Ik heb dus geen berichtje vanaf school kunnen posten omdat het nog niet helemaal gelukt is, al ben ik denk ik wel hard op de goede weg!
Bij de configuratie heb ik PEAP aangeklikt omdat de uni dat aangeeft. Als ik dan na alles goed ingevult te hebben op connect klik geeft ie de volgende foutmelding:
"802.1X is unable to authenticate. It is possible that the configuration you have provided is invalid. If you are unsure about what configuration to connect with, check with your network administrator.
( Error: 1 on port en1 )"
Heeft iemand een idee wat dit exact betekend? Het certificaat wat nodig is (ACS) zit in m'n keychain.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:00 schreef SuckMyBallsLickMy het volgende:
[..]
Ispy kennende doet hij waarschijnlijk of hij de foto's gemaakt heeft
Is onderstaand een bevestiging waar je tegenaan liep?quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:00 schreef jojomen4 het volgende:
Bij de configuratie heb ik PEAP aangeklikt omdat de uni dat aangeeft. Als ik dan na alles goed ingevult te hebben op connect klik geeft ie de volgende foutmelding:
"802.1X is unable to authenticate. It is possible that the configuration you have provided is invalid. If you are unsure about what configuration to connect with, check with your network administrator.
Heeft iemand een idee wat dit exact betekend? Het certificaat wat nodig is (ACS) zit in m'n keychain.
Nee, dat is het niet. Het certificaat zit al in m'n Keychain. Ik bedoel als je naar "Open Internet Connect" gaat, dan op "802.x1" klikt, dan alle gegevens goed invult en op "connect" klikt. Dan komt er een popupje te staan die een error aangeeft. In die error schrijft ie wat ik in m'n vorige post schreef.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:28 schreef editor2 het volgende:
[..]
Is onderstaand een bevestiging waar je tegenaan liep?
[[url=http://xs78.xs.to/pics/06172/apple20.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Zoja dan staat er ook de oplossing bij volgens mij.
Wij gebruiken ook PEAP, maar ik moet in Internet Connect ook TTLS aanzetten (met MSCHAPv2 als inner authenciation) anders werkt het niet.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:00 schreef jojomen4 het volgende:
Ik heb dus geen berichtje vanaf school kunnen posten omdat het nog niet helemaal gelukt is, al ben ik denk ik wel hard op de goede weg!
Wordt ik nu genegeerd omdat ik wat mensen niet had gemeld in de OP?quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:40 schreef De_Hertog het volgende:
Nog maar een keer mijn vraag: Overigens heb ik sinds kort mijn 350d, met wat leuke lenzen. Alleen, als ik hem inplug komt ie alleen in iPhoto te staan, en niet als verwisselbare schijf. Hoe kan dat, en hoe kan het uit?
euh.. ff checkenquote:Op woensdag 26 april 2006 00:04 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wordt ik nu genegeerd omdat ik wat mensen niet had gemeld in de OP?
Ik zal het aan iemand overlaten die hier meer kaas van gegeten heeft, ik plug sporadisch een camera in maar heb dit probleem nog nooit gehad. Misschien is het ergens een instelling, heb je al een reboot geprobeerd?quote:Nog maar een keer mijn vraag: Overigens heb ik sinds kort mijn 350d, met wat leuke lenzen. Alleen, als ik hem inplug komt ie alleen in iPhoto te staan, en niet als verwisselbare schijf. Hoe kan dat, en hoe kan het uit?
Ik vind jouw posts hier van prima kwaliteit, als het zo door gaat, niets aan de hand. Die reactie van Dementor en SuckMynogwat vind ik dan ook niet gepast. Laten we er een gezellig optimistisch topic van makenquote:Op woensdag 26 april 2006 00:27 schreef editor2 het volgende:
Welnee..netzo min als dat sommige vaste SC users wegblijven omdat ik hierin vertoef.![]()
Maar goed boeie,who caresDit is een plek voor elke Apple-geek.
Het probleem is dat mijn oude camera bij aansluiten een verwisselbare harde schijf op mijn bureaublad zette, net zoals een USB stick of zo. Bij mij nieuwe camera gebeurd dat niet. iPhoto of Image Capture herkennen de camera wel gewoon.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:41 schreef editor2 het volgende:
Dat bedoel ik ook en er is conform FOK beleid ook melding van gemaakt.
Maar ik kan je probleem m.b.t je foto-camera niet zo 1,2,3 plaatsen aangezien ik dat model niet heb
en eigenlijk niet goed weet wat je echte probleem is. Anders had ik wel geprobeerd er een oplossing
voor te vinden.
Oh is het hier verboden te lachen?quote:Op woensdag 26 april 2006 00:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik vind jouw posts hier van prima kwaliteit, als het zo door gaat, niets aan de hand. Die reactie van Dementor en SuckMynogwat vind ik dan ook niet gepast. Laten we er een gezellig optimistisch topic van maken
Nou, i-spy wil met z'n agressieve verdedigende posts wel eens topics verzieken, maar dat doet hij tot nu toe nog niet. En het zou zonde zijn dat jij dat met die van jou zou aanwakkerenquote:Op woensdag 26 april 2006 09:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh is het hier verboden te lachen?
Zelfs de goedkoopste Aldi cam verschijnt op het bureaubladquote:Op woensdag 26 april 2006 08:45 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het probleem is dat mijn oude camera bij aansluiten een verwisselbare harde schijf op mijn bureaublad zette, net zoals een USB stick of zo. Bij mij nieuwe camera gebeurd dat niet. iPhoto of Image Capture herkennen de camera wel gewoon.
Het vorige topic is gesloten omdat sommigen anderen persoonlijk gingen aanvallen. Zonder daar iemand de schuld van te geven lijkt het me verstandig daar hier niet mee te beginnenquote:Op woensdag 26 april 2006 09:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh is het hier verboden te lachen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |