je hebt al een oude ibook gekocht?quote:Op maandag 24 april 2006 21:42 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Nieuw vanaf wanneer? Ik heb een 3 maand oude.. vind ik ook best nieuwEn zit op een universiteit nu die wireless Internet heeft.. maar daar moet je een programma'tje voor DL en die stomme IT mensen hebben dat natuurlijk alleen voor Windows.. lekker beperkt!
Niet dat ikzo 1.2..3 150 of 200 Euro's ga neer leggen voor die MacWindows versie.. maarja..
Mja.. weet ik veelquote:Op maandag 24 april 2006 21:44 schreef iDex het volgende:
[..]
je hebt al een oude ibook gekocht?dat is niet zo slim
Dat moest bij ons ook alleen je kan het ook omzeilen omdat het programma iets mogelijk maakt dat OSX standaard al kan en Windows dus niet.quote:Op maandag 24 april 2006 21:42 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Nieuw vanaf wanneer? Ik heb een 3 maand oude.. vind ik ook best nieuwEn zit op een universiteit nu die wireless Internet heeft.. maar daar moet je een programma'tje voor DL en die stomme IT mensen hebben dat natuurlijk alleen voor Windows.. lekker beperkt!
Niet dat ikzo 1.2..3 150 of 200 Euro's ga neer leggen voor die MacWindows versie.. maarja..
En kun je me in het kort uitleggen hoe ik dat doe? Het was namelijk een stom programma'tje waar je het password ofzo moet invullen en via internet moest je eerst een gebruikersnaam aanmaken ofzo.. hoop gelul.quote:Op maandag 24 april 2006 21:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat moest bij ons ook alleen je kan het ook omzeilen omdat het programma iets mogelijk maakt dat OSX standaard al kan en Windows dus niet.
Ik kan niet bij de handleiding vanaf hier dus morgen zal ik hem hier posten.quote:Op maandag 24 april 2006 21:56 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
En kun je me in het kort uitleggen hoe ik dat doe? Het was namelijk een stom programma'tje waar je het password ofzo moet invullen en via internet moest je eerst een gebruikersnaam aanmaken ofzo.. hoop gelul.
Daar ben ik je dan zeer dankbaar voor!quote:Op maandag 24 april 2006 22:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik kan niet bij de handleiding vanaf hier dus morgen zal ik hem hier posten.
We zeiden toch dat je geen spijt zou krijgen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:58 schreef allsystemshalt het volgende:
Whoei ik ben ook zeer blij met m'n PowahBoek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Appel roeleerd zwaar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, het is vette shit, geen speelgoed.quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Is dat een 'maak je eigen cartoon' pakket?
Cool, maar ziet er wel moeilijk uit.quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:10 schreef nietzman het volgende:
Motion..
[[url=http://www.watch.impress.co.jp/av/docs/20040811/apple2_2.jpg]afbeelding][/url]
Ben verliefd op dat pakket..
Mweh, ti's net Final Cut, je moet het alleen even onder de knie krijgen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:45 schreef NiteSpeed het volgende:
Cool, maar ziet er wel moeilijk uit.
Ik heb een G3 en er staat Powerrrrrr voor PC dus het zal wel een snelle zijn.quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:52 schreef editor2 het volgende:
Heeft alleen zin als je met FCP werkt en een beetje met effectjes e.d wilt spelen.
Vergt ook aardig wat van je processor want tis geen licht programmaatje.
Voor details kun je hier snuffelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |