quote:Op maandag 24 april 2006 01:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat zou te sneu zijn
nieuwe apple sc?
Ik riep jullie niet voor nietsquote:roept tonks, nietzman, walter, nugget, rockshoker, en de rest erbij
Ja.quote:Op maandag 24 april 2006 01:18 schreef Mastertje het volgende:
is zo'n applenotebook nou zo veel handiger/beter dan een gewone windows?
Ja.quote:Ik bedoel als iedereen in je klas straks zo'n windows heeft, ben je dan wel compatible?
Dan staat er zoiets op stapel en dan geven ze tóch voorrang aan de search?quote:Op maandag 24 april 2006 01:17 schreef nietzman het volgende:
Ingebouwde FOK!block die reacties van Gekson en Tonqs trashed.
Ja want dat heb ik ookquote:Op maandag 24 april 2006 01:18 schreef Mastertje het volgende:
is zo'n applenotebook nou zo veel handiger/beter dan een gewone windows? Ik bedoel als iedereen in je klas straks zo'n windows heeft, ben je dan wel compatible?
tja usenet, voor linux heb ik daar ook al geen goede programma's voor gevonden. tevens is ftd een walgelijk kut programma dat ik voor geen seconde zou missen als ik ooit verplicht zou zijn een mac te nemen maar dat is een ander verhaal.quote:Op maandag 24 april 2006 00:42 schreef muhammad_ali het volgende:
Je moet het zeggen als ik ongelijk heb hoor maar ik heb het gevoel dat de programma's voor mac die de windows progs moeten vervangen meestal minder goed zijn.
BV: ftd (usenet) quickpar (usenet), newsleecher, emule, azureus, easydvdrebuilder, smartdraw (voor data flowcharts)... and the list goes on
Mea culpa. Je bent alsnog welkom hoorquote:Op maandag 24 april 2006 06:57 schreef Anthraxx het volgende:
Dan roepen ze wat namen in het topic en vergeten ze mij. Klootzakken.
Dat vind ik ook!quote:Op maandag 24 april 2006 00:41 schreef nietzman het volgende:
Ik vind de 3rd party software onder OsX eigenlijk van een veel hogere kwaliteit als onder Windows.
Cocoa..
Je noemt mij niet eensquote:Op zondag 23 april 2006 23:34 schreef De_Hertog het volgende:
roept tonks, nietzman, walter, nugget, rockshoker, en de rest erbij
Hier nog niet...quote:
Ahem, ik bedoelde dus dicht...quote:Op maandag 24 april 2006 14:32 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hier nog niet...
Wow is de tegenhanger van Klaagbaak. Weest hier optimistisch over van alles en nog wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |