The Gimp? Is wel even wennen, maar geen verkeerd programma.quote:Op woensdag 26 april 2006 23:19 schreef E.T. het volgende:
Als je de camera rechtstreeks aansluit zie je 'm idd niet als extra volume..
Met een cardreadertje wel![]()
Cardreadertje gaat ook nog eens stukken sneller![]()
Nou nog een goed foto-bewerkingsprogramma vinden, freeware..
OMG, misschien word hij nu wel gestolen.... Moet je niet heel snel naar school gaan dan??quote:Op donderdag 27 april 2006 09:57 schreef Remzz het volgende:
Ik heb mijn oplader van mijn iBook op school laten liggen
Nee gisteren op MSN iemand die hem had meegenomenquote:Op donderdag 27 april 2006 09:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
OMG, misschien word hij nu wel gestolen.... Moet je niet heel snel naar school gaan dan??
Dan heb je wel geluk, hier op school was hij waarschijnlijk door iemand gejat zodat hij er zijn iPod mee op kan laden.quote:Op donderdag 27 april 2006 10:00 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nee gisteren op MSN iemand die hem had meegenomen![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 10:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dan heb je wel geluk, hier op school was hij waarschijnlijk door iemand gejat zodat hij er zijn iPod mee op kan laden.
Laat me raden, er liggen tal van zwarte lompe acer-blokken?quote:Op donderdag 27 april 2006 10:06 schreef Remzz het volgende:
[..]Nee hij lag gewoon in de klas waar we met de klas de hele dag aan het werk waren. En ik ben de enige met een witte oplader, dus de kans dat ie word gejat is erg klein.
Die zijn lichter ja, maar worden bloedheet.quote:Op donderdag 27 april 2006 10:15 schreef Dementor het volgende:
Met zo'n acer blok kun je iemand echt een klap verkopen.
Loodzwaar die dingen en nog onpractisch ook!
De nieuwe modellen zijn wel wat lichter maar je blijft met zo'n blok zitten.
Thuis is het niet zo erg want dan verstop je hem gewoon...
Lekker warm toch zo bij je voeten.quote:Op donderdag 27 april 2006 10:17 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Die zijn lichter ja, maar worden bloedheet.
Het ontbreken van opklapbare clipjes is overigens erg makkelijk bij het oprollen van de kabel!
Hehe idd, de helft neemt geeneens hun accu mee omdat die zo zwaar is, dan doen ze met z'n 5'en met een accu, steeds wisselen enzoquote:Op donderdag 27 april 2006 10:11 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Laat me raden, er liggen tal van zwarte lompe acer-blokken?
Geweldig, van die Acer laptops word je gewoon spontaan sociaalquote:Op donderdag 27 april 2006 10:31 schreef Remzz het volgende:
[..]
Hehe idd, de helft neemt geeneens hun accu mee omdat die zo zwaar is, dan doen ze met z'n 5'en met een accu, steeds wisselen enzo
Met hun accu, of met hun adapter?quote:Op donderdag 27 april 2006 10:31 schreef Remzz het volgende:
[..]
Hehe idd, de helft neemt geeneens hun accu mee omdat die zo zwaar is, dan doen ze met z'n 5'en met een accu, steeds wisselen enzo
Accu kunnen ze ook wel thuislaten bij de helft laat ie al niet meer opquote:Op donderdag 27 april 2006 10:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Met hun accu, of met hun adapter?
Dat had mijn Fuijtsu laptop ook. Toen een jaar later de adapter-aansluiting, in de laptop zelf, ook los begon te zitten werd het pas echt vervelend.quote:Op donderdag 27 april 2006 10:56 schreef Remzz het volgende:
[..]
Accu kunnen ze ook wel thuislaten bij de helft laat ie al niet meer op
Das toch super, dan heb je een laptop, en die transformeert automatisch in een desktop!quote:Op donderdag 27 april 2006 11:02 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat had mijn Fuijtsu laptop ook. Toen een jaar later de adapter-aansluiting, in de laptop zelf, ook los begon te zitten werd het pas echt vervelend.
Nee, want als zowel de accu als de adapter geen stroom meer kunnen leveren valt er weinig te desktoppen.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Das toch super, dan heb je een laptop, en die transformeert automatisch in een desktop!
Dellquote:Op donderdag 27 april 2006 12:31 schreef Geqxon het volgende:
Ja maar dat motiveert je dan weer wat beters te kopen, zoals bijvoorbeeld een Dell
Kijk eens naar de naam van dit forum. Die heeft iets met sarcasme te maken.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:37 schreef iDex het volgende:
autism fantasy word, Jonge leef je uit...
Kan iemand los van de info er iets praktisch over vertellen. Het lijkt me een veel toeters en bellen progje als ik het zo lees. In ieder geval veel omslachtiger en minder gebruiksvriendelijker danquote:Op woensdag 26 april 2006 23:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
The Gimp? Is wel even wennen, maar geen verkeerd programma.
iPhoto is een programma om je foto's in te beheren en een beetje op te lappen voor presentatie. Photoshop en The Gimp zijn echt powertools waarmee ook materiaal gemaakt kan worden in plaats van alleen wat lichte bewerkingen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:49 schreef editor2 het volgende:
[..]
Kan iemand los van de info er iets praktisch over vertellen. Het lijkt me een veel toeters en bellen progje als ik het zo lees. In ieder geval veel omslachtiger en minder gebruiksvriendelijker dan
een iPhoto. Klopt dit?![]()
X11 is een geheel ander windowing systeem... Het is (ja ik weet dat het niet waar is) te vergelijken met Aqua, maar dan anders...quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:48 schreef E.T. het volgende:
gimp blijft trouwens vragen om X11?
Iemand enig idee wat dat is/doet/waarikhetkanvinden en waarom 't niet standaard in OSX geinstalleerd zit?
Als je een makkelijk fotobewerk programmaatje zoekt wat niet zo krachtig is als photoshop maar wel gratis moet je eens naar Seashore kijkenquote:
Doe niet zo nep kwekkiequote:Op vrijdag 28 april 2006 23:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Sorry, misschien werkt je tagje niet, ben jij mod?
Je hebt overal een vervangend programma voor.quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:25 schreef Viking84 het volgende:
apple pc's/notebooks zien er übergeil uit, alleen loop je altijd het probleem dat bepaalde software dan weer niet werkt en uiteindelijk gaat het er toch om dat het ding doet wat het moet doen ipv er mooi uit te zien.
Kun je daar wat meer over zeggen?quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:42 schreef tonks het volgende:
Nou zo prima is dat niet
Daar moet ik em helaas wel gelijk ingeven.quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:25 schreef Viking84 het volgende:
apple pc's/notebooks zien er übergeil uit, alleen loop je altijd het probleem dat bepaalde software dan weer niet werkt en uiteindelijk gaat het er toch om dat het ding doet wat het moet doen ipv er mooi uit te zien.
Qua productiviteit loop ik op mijn opleiding altijd voorop met m'n Apple. Maarja dat is ook zo als ik achter een Windows PC zit.. gewoon omdat mijn schoolgenoten allemaal computer n00bs zijnquote:Op vrijdag 28 april 2006 23:25 schreef Viking84 het volgende:
Ben blij dat ik kan internetten met mijn macquote:Op zaterdag 29 april 2006 10:24 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Daar moet ik em helaas wel gelijk ingeven.
Ik bedoel, ik maak echt de blits met mijn Powerbook, maar ik kan er niet echt veel mee![]()
Als je een powerbook koopt zonder vooraf even te kijken wat je er mee wilt en of dat ook kan ben je duidelijk te dom om zelf een computer te kopen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 11:29 schreef super-muffin het volgende:
Tsja, maar dat is ook alles wat ik er mee kan.
Ik bedoel, ik ben voor de rest helemaal niet compatible met de rest van de wereld
Of ik moet wat verder teruglezen, dat kan ook.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:08 schreef nietzman het volgende:
Je moet je sarcasme een beetje duidelijker naar voren brengen, Muffin.
Je zeikt nu echt.quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:50 schreef Geqxon het volgende:
Het is echt jammer dat er op de Macbook Pro niet allemaal stickers zitten zo van "2.0ghz Core Duo" en "Ati X1600 Graphics" en "Designed for OSX"
Geef toe, het is toch belangrijk dat er een stickertje op zit dat de laptop "Designd for OSX" is, en dat er een Core-Duo in zit. En dat iLife 06 supported is, en nog een stickertje dat je Garageband hebt, en nog een stickertje dat er een iSight op zit, en nog een stickertje dat het keyboard Backlight is, en dat er een express-card in kan, en nog een stickertje van de FW800.quote:
Denk eens even logisch na. Je hebt een Apple. Zou een Apple ooit eens 'designed' zijn voor een ander OS?quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Geef toe, het is toch belangrijk dat er een stickertje op zit dat de laptop "Designd for OSX" is, en dat er een Core-Duo in zit. En dat iLife 06 supported is, en nog een stickertje dat je Garageband hebt, en nog een stickertje dat er een iSight op zit, en nog een stickertje dat het keyboard Backlight is, en dat er een express-card in kan, en nog een stickertje van de FW800.
Dan kun je tenminste lekker pimpen.
Kan, maar ik heb op dit moment even geen behoefte aan sarcasme. Gebruik dan een PI ofzo.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:07 schreef Remzz het volgende:
Kan ik zeg kan.... het niet zijn dat Geqxon dit op de een of andere manier sarcastisch bedoelt ?
quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Geef toe, het is toch belangrijk dat er een stickertje op zit dat de laptop "Designd for OSX" is, en dat er een Core-Duo in zit. En dat iLife 06 supported is, en nog een stickertje dat je Garageband hebt, en nog een stickertje dat er een iSight op zit, en nog een stickertje dat het keyboard Backlight is, en dat er een express-card in kan, en nog een stickertje van de FW800.
Zal het voortaan doenquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kan, maar ik heb op dit moment even geen behoefte aan sarcasme. Gebruik dan een PI ofzo.
hij heeft al een macquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:23 schreef tonks het volgende:
En geqxon, kan je nog steeds geen mac betalen?
Op het moment is het puur wachten op een 12" apple notebook met intel processor.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:23 schreef tonks het volgende:
En geqxon, kan je nog steeds geen mac betalen?
Leer spellen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Op het moment is het puur wachten op een 12" apple notebook met intel processor.
En voor Anthrax: Nee, dit is géén sarcasme.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:38 schreef Geqxon het volgende:
Er staat hier een naakte iMac G3 voor me.
In het roze.
wat doe ik fout?quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:28 schreef Remzz het volgende:
En opeens weet je weer waarom de Apple slowchat gesloten was![]()
quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Leer spellen.
Dit was geen sarcasme
Is toch primaquote:an·thrax (nthrks)
n.
1. An infectious, usually fatal disease of warm-blooded animals that is characterized by ulcerative skin lesions, can be transmitted to humans, and is caused by the bacterium Bacillus anthracis. Also called carbuncle.
2. pl. an·thra·ces (-thr-sz) A lesion caused by anthrax.
Werkt prima, maar gooi er wel ff de screenspaning hack op.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:27 schreef tonks het volgende:
Kan ik eigenlijk een tweede tft scherm op mijn iMac aansluiten?
Heeft de iMac wel een aansluiting voor een tweede monitor eigenlijk?quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[..]
Is toch prima
[..]
Werkt prima, maar gooi er wel ff de screenspaning hack op.
Heb ik dat ontwerp niet al eens eerder gezien?quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:44 schreef tonks het volgende:
http://www.pearl.fr:80/article-PE7561.html
quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:56 schreef Geqxon het volgende:
Leer het me.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:08 schreef nietzman het volgende:
Je moet je sarcasme een beetje duidelijker naar voren brengen, Muffin.
Op een intel iMac hoef je geen screenspanninghack toe te passen, dat werkt gewoon.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:31 schreef tonks het volgende:
Ik heb een mini dvi aansluiting
Heeft hij er wel een foto bij gestuurd?quote:Op maandag 1 mei 2006 17:42 schreef iDex het volgende:
ispy24 zei gisteren op msn dat hij er eentje had gekocht. alleen die zit niet meer op fok. ex fokker dan
quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:52 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Heb ik dat ontwerp niet al eens eerder gezien?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |