Met Adium voorop....quote:Op maandag 24 april 2006 00:41 schreef nietzman het volgende:
Ik vind de 3rd party software onder OsX eigenlijk van een veel hogere kwaliteit als onder Windows.
Cocoa..
Textmatequote:Op maandag 24 april 2006 00:41 schreef nietzman het volgende:
Ik vind de 3rd party software onder OsX eigenlijk van een veel hogere kwaliteit als onder Windows.
Cocoa..
Ah, in mijn vorige verhaal had ik het meer over speciaal ontwikkelde tools of zo, die je zou kunnen missen.quote:Op maandag 24 april 2006 00:42 schreef muhammad_ali het volgende:
Je moet het zeggen als ik ongelijk heb hoor maar ik heb het gevoel dat de programma's voor mac die de windows progs moeten vervangen meestal minder goed zijn.
BV: ftd (usenet) quickpar (usenet), newsleecher, emule, azureus, easydvdrebuilder, smartdraw (voor data flowcharts)... and the list goes on
Van eMule is een port (aMule), Azureus is Java en werkt dus ook op OSX. NZB-compatible newsreaders en PAR programma's zijn er ook. Voor DVD's te rebuilden heb je DVD2OneX en voor het tekenen van allerhande kaarten is er OmniGraffle (alhoewel er voor flowcharts misschien nog wel betere zijn).quote:Op maandag 24 april 2006 00:42 schreef muhammad_ali het volgende:
Je moet het zeggen als ik ongelijk heb hoor maar ik heb het gevoel dat de programma's voor mac die de windows progs moeten vervangen meestal minder goed zijn.
BV: ftd (usenet) quickpar (usenet), newsleecher, emule, azureus, easydvdrebuilder, smartdraw (voor data flowcharts)... and the list goes on
Ik draaide ooit dualboot Windows en OSX op mijn Athlon 64quote:Op maandag 24 april 2006 00:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Op de nieuwe Intel Macs kun je Windows naast OS X draaien. En er is software waarmee je windows vanuit OS X kunt draaien. Misschien handige info
Zoals ik al zei, de mogelijkheden om Windows of Windows apps te draaien zullen alleen maar groter worden. Ik wacht zelf ook tot Leopard (OS X 10.5, de volgende release) tot ik een Intel Mac koop. Hopelijk zijn alle kinderziektes er dan ook een beetje uit, met name bij de MacBook Pro.quote:Op maandag 24 april 2006 00:52 schreef muhammad_ali het volgende:
klinkt niet verkeerd. Maarja ik heb net 4 maanden geleden een laptop gekocht voor 1200 euro dus die blijft nog even aan
En hoe is dat?? Werkt dat stabiel, want dat is natuurlijk een hele mooie kans om mac te proberen alvorens over te stappenquote:Op maandag 24 april 2006 00:54 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik draaide ooit dualboot Windows en OSX op mijn Athlon 64
Ja, maar dat was illegaal en dan mis je een hoop drivers. Onder andere de grafische, en laat de grafische schil van OS X nu juist erg prettig zijnquote:Op maandag 24 april 2006 00:54 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik draaide ooit dualboot Windows en OSX op mijn Athlon 64
Komt van een user die britney nummers coversquote:Op maandag 24 april 2006 00:56 schreef Tijn het volgende:
Zelfs op de meest duistere momenten weet het backlit toetsenbord van m'n MacBook me nog een beetje in het zonnetje te zetten
Nee. En ik zie 'm wel in m'n AT, niet in m'n MAT.quote:Op maandag 24 april 2006 00:30 schreef De_Hertog het volgende:
Heb je WOW eruit gefilterd?
Ik zie 'em welquote:Op maandag 24 april 2006 01:03 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nee. En ik zie 'm wel in m'n AT, niet in m'n MAT.
Dat zijn toch ook twee aparte filters?quote:Op maandag 24 april 2006 01:03 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nee. En ik zie 'm wel in m'n AT, niet in m'n MAT.
Misschien ligt het eraan dat hij een weblogger is en daarmee andere rechten in Replique heeft dan wij?quote:Op maandag 24 april 2006 01:05 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat zijn toch ook twee aparte filters?
Misschien anders even in BUG vragen, daar zullen meer kundige mensen reageren
Dat zou te sneu zijnquote:Op maandag 24 april 2006 01:10 schreef Tijn het volgende:
Ik dacht trouwens serieus even dat ze een World Of Warcraft-forum hadden geopend
Oe, nog toffe nieuwe features?quote:Op maandag 24 april 2006 01:12 schreef nietzman het volgende:
Het was omdat ik via het devforum fokte..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |