Wees optimistisch, Cynix.quote:Op zondag 23 april 2006 23:26 schreef Cynix ® het volgende:
WOW =/= ONZ.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
als dat jou blij maakt, maakt het mij ook blijquote:Op zondag 23 april 2006 23:41 schreef Janetje het volgende:
Jeej, weer een sub om uit de at-list te verwijderen.
heb je ff een link?quote:Op zondag 23 april 2006 23:52 schreef matige_muis het volgende:
In deze topicstroom is het misschien wel handig om de SC ff sticky te maken.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 24 april 2006 00:32 schreef Svensational het volgende:
Ik vind Laffers ondertitel en signature niet echt WOW-waardig
Geweldig, geen files én je mag er 130 rijden!!quote:Op zondag 23 april 2006 22:01 schreef Bluezz het volgende:
[om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan vertrouw ik erop dat het goed komtquote:Op maandag 24 april 2006 00:35 schreef laffer het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maar dat heeft niets te maken met m`n postgedrag toch??
ik laat het ff lekker zoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Anders schrijf je "steek deze post maar lekker in je reet!!"quote:Op maandag 24 april 2006 00:35 schreef laffer het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maar dat heeft niets te maken met m`n postgedrag toch??
ik laat het ff lekker zoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
was een kuttopic, en dat weet jij ook welquote:Op maandag 24 april 2006 00:39 schreef MeneerGiraffe het volgende:
WOW
Mijn poging om het woord te verbreiden werd niet in dank afgenomenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*check*quote:Op maandag 24 april 2006 00:39 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Anders schrijf je "steek deze post maar lekker in je reet!!"
Klinkt toch een stuk optimistischer..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Beter nog: je moet er afremmen tot 130, omdat het een knooppunt is.quote:Op maandag 24 april 2006 00:36 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Geweldig, geen files én je mag er 130 rijden!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nee hoor, dit idee loopt al een tijdje, als tegenhanger van de KLBquote:Op maandag 24 april 2006 00:51 schreef jmac het volgende:
Dus dit is eigenlijk gewoon een betaalde viral dankzij http://www.optimistisch.nl/ en zijn slimme marketeers ?
[usr]Hij heeft het in elk geval wel geprobeerd he?[/usr]quote:Op maandag 24 april 2006 01:53 schreef whoops het volgende:
Hier is iemand niet echt vrolijk... Ondanks de disclaimer in de OP...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hallelu-ja....quote:Op maandag 24 april 2006 01:55 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
[usr]Hij heeft het in elk geval wel geprobeerd he?[/usr]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop