tnxquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:07 schreef _Kaatje_ het volgende:
De eerste foto vind ik echt prachtig, MmadviewW! De tweede... tja... daar lijkt het alsof er iets niet klopt.Zit de slak echt op dat blad, of heb je dat geshopt?
Nice pic madvieuw!!!quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:19 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
tnx2e is niet geshopt
--->zat echt op dat blad
btw nog een foto:
[afbeelding]
Thanksquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:27 schreef AlohaXa het volgende:
Zo hey, dat zijn mooie macro'tjes. Doe eens wat specs vertellen
Echt een mooie geblurde achtergrond![]()
Ik vind 'm wel mooiquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:35 schreef PiperMaru het volgende:
Afgelopen woensdag fotoshoot gedaan in het park:
[afbeelding]
Wat vindt men ervan?
Verhaal?quote:Op zondag 7 mei 2006 15:05 schreef An24 het volgende:
Gewoon een lekker strakke plaat charlie, leuk! Zit er nog een verhaaltje achter? (leuk detail trouwens, die terugkomende dobbelstenen)![]()
Je horizon staat scheef en hij is te grootquote:
Niet iedereen is een geboren fotograaf, verder \zaten we op een boot en dan is de horizon wel vaker scheef.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je horizon staat scheef en hij is te groot
Ik vind dat hek op de achtergrond juist de uitstraling van de auto versterken eigenlijk.. geeft de foto een hele aparte sfeer mee!quote:Op zondag 7 mei 2006 15:27 schreef CrazyCharlie het volgende:
[..]
Verhaal?
Er was eens..., nou eh nee, hebben wat foto's gemaakt van zijn auto...eigenlijk wilde hijzelf niet op de foto maar was toch wel gecharmeerd van deze plaat.
Maar bij gebrek aan tijd (lees; te laat voor het betere licht) en aan een geschikte achtergrond moeten we het nog een keertje overdoen...oftewel, ik klooi wat verder..
[afbeelding]
[afbeelding]
Grtzz, CC.
Maar je kan die vrij makkelijk rechtzetten in Photoshop (of aanverwant programma), mits je dat hebt natuurlijk.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:29 schreef Conflict het volgende:
[..]
Niet iedereen is een geboren fotograaf, verder \zaten we op een boot en dan is de horizon wel vaker scheef.
quote:
tuurlijk heb ik photoshop, maar ik vind die foto gewoon goed.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar je kan die vrij makkelijk rechtzetten in Photoshop (of aanverwant programma), mits je dat hebt natuurlijk..
De horizon is ten alle tijden rechtquote:Op zondag 7 mei 2006 20:29 schreef Conflict het volgende:
[..]
Niet iedereen is een geboren fotograaf, verder \zaten we op een boot en dan is de horizon wel vaker scheef.
Als je op het water zit lijkt mij van niet dat je een mooie rechte foto kunt maken.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De horizon is ten alle tijden rechtOver het algemeen houdt de fotograaf de camera schuin
Kortom....ff PS opstarten, de horizon rechttrekken, resizen en klaar is Conflict
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |