Sorry, even off-topic:quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daarom heb ik er dus een stuk of 40In Londen zijn ze redelijk tam en ze dachten dat ze wat te eten kregen van een meneer die daar in de buurt stond
hihi wat schattigquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:07 schreef gabri het volgende:
[[url=http://P1010112klein]afbeelding[/url]]
Ik weet eigenlijk nie hoe ik een foto moet plaatsen op dit forumMoet ik daarvoor een eigen internetadres hebben?
![]()
psst probeer het nog eens met dat [img] gedoequote:Op woensdag 3 mei 2006 17:34 schreef gabri het volgende:
Of toch niet haha
beetje standaard esto, en saai (vooral de laatste 2, mede door het in het midden plaatsen van de horizon) probel die eerste eens te cropen rond dat wat je wilde fotograferenquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:10 schreef Esto het volgende:
@ Gabri, kijk eens op www.xs.to of op www.photobucket.com. Daar kan je je foto's uploaden, dan krijg je een linkje en die kan je idd tussen de [[url= tags zetten!
Foto's van afgelopen vrijdagHeb ze vandaag bewerkt, had niet eerder de tijd, sorry!
[IMG]http://i40.photobucket.com/albums/e205/Space7/Fok/82-Reuzerad.jpg]afbeelding[/url]]
Het Veluwemeer vanuit de bus
[afbeelding]
[afbeelding]
beetje scheve horizon die in het midden staat, gooi er wat spanning in gebruik het paaltje bijvoorbeeldvanuit eenander perspectiefquote:
Beetje saai, en je had de horizon ff recht moeten trekken! (Zo gebeurd in photoshop!quote:
leukquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:14 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Beetje saai, en je had de horizon ff recht moeten trekken! (Zo gebeurd in photoshop!)
Zelf heb ik deze vandaag gemaakt:
[afbeelding]
Wat vind men ervan?
strak hoorquote:
Goeie foto voor brochures of de website van een klassieke universiteit zoals Leiden of Groningenquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:14 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Beetje saai, en je had de horizon ff recht moeten trekken! (Zo gebeurd in photoshop!)
Zelf heb ik deze vandaag gemaakt:
[afbeelding]
Wat vind men ervan?
Apartquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |