Het is een uitsnede jaquote:Op maandag 1 mei 2006 19:32 schreef Gose het volgende:
is die 1e een crop? want ik zie dat je ISO 80 heb gebruikt maar lijk toch nog ruis te zien (kan ook aan me crappie laptop scherm liggen). Verder mooie foto's!!
Die eerste is heel erg mooi .quote:
Mooie kleuren!quote:
Mooi! Waar staat ND voor? Als het origineel het toelaat zou ik ook eens een uitsnede met het verdwijnpunt exact in het midden proberen. Zo'n strenge compositie zal misschien minder aanspreken, maar 'grafisch' gezien zou het wel een erg sterk beeld kunnen opleveren.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:59 schreef MarBu het volgende:
Deze foto heb ik gisteren gemaakt langs de bollenroute in de Noordoostpolder (die foto's volgen nog)
ND-effect heb ik erin geshopt (stuk goedkoper dan zo'n filter kopen)
PdeHoog heeft ND net al uitgelegd, deze foto is gradueel ND, dus het langzaam toenemend donkerder worden van je foto.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:51 schreef dvr het volgende:
[..]
Mooi! Waar staat ND voor? Als het origineel het toelaat zou ik ook eens een uitsnede met het verdwijnpunt exact in het midden proberen. Zo'n strenge compositie zal misschien minder aanspreken, maar 'grafisch' gezien zou het wel een erg sterk beeld kunnen opleveren.
Tnx voor de commentaren allemaalquote:
Heel, heel coolquote:Op maandag 1 mei 2006 22:34 schreef pea4fun het volgende:
Weet je wat? ik zet em hier maar ff neer
[afbeelding]
1 dag oud, voor geboortekaartje...papa is fan...tja...
Dank jequote:
quote:
Ik heb er nog een stuk of 40 geloof ikquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:22 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dank je
PdeHoog... gave foto, goed gelukt, daar wil ik er wel meer van zien
Daarom heb ik er dus een stuk of 40quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:26 schreef dvr het volgende:
Mooi! Die beestjes zijn enorm beweeglijk, knap dat je hem toch hebt 'gevangen' (of kwamen daar pinda's aan te pas?).
en dan open je een eekhoorntopicquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb er nog een stuk of 40 geloof ikZodra ik meer tijd heb, ga ik aan de gang
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:06 schreef minolta het volgende:
[..]
Een typische PdeHoog foto.
Een prachtige foto dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |