Gezellig he, onder die moeie sterrenhemel
Wat een mooie haren heb je, die vallen helemaal neit zo op als de wind er neit doorheen waait.
Zullen we even gaan zitten daar, ik heb nog twee glazen en een flas wijn van Faat meegekregen.
* Dagobert schenkt een glaasje wijn in en geeft het aan rebel.
Je bent lief
Je bent echt mooi
[Dit bericht is gewijzigd door Dagobert op 09-12-2001 23:05]
Goeiemorgen Rebel, alweer eens in een creatieve bui?
* Dagobert staat op, rekt zich uit en samen lopen ze naar het VTC.
Had je die al die dagen nog op eht voor staan
Het zonnetje schijnt alweer brandend op de vele met zonnebrand ingesmeerde toeristen en Faat
baant zich een weg tussen de spelende kinderen en de ongelooflijke bergen aangespoelde troep.
Geen idee waar al die bende vandaan komt, het lijken wel resten van een vergaan schip ofzo,
denkt Faat, als ze plots tussen een reddingsboei en een stuk hout iets opvallends geels ziet liggen.
Als Faat het oppakt deinst ze achteruit en herkent het sjaaltje van een of andere vage voetbalclub.
Er was er maar één op het eiland die dat sjaaltje altijd bij zich droeg, hij zou toch niet....
Verschrikt loopt Faat snel terug over het strand, het sjaaltje in haar handen geklemd.
Angstige gedachten maken zich van haar meester en terwijl ze terug naar huis loopt,
stromen er dikke tranen over haar wangen
* What the fuck Alex?!! Was jij dat? En hoe is dat afgelopen dan?
Nou uhm....ik heb ze opgesloten in een kolenhok bij de molen en ben er gewoon nooit meer heengegaan.
Die Lurky wilde maar niet over de brug komen met geld, en tja dan zijn die gijzelaars ook niets meer waard.
* Ja, maar Alex, Craziest is op de één of andere manier toch ontsnapt, op een boot terechtgekomen en verzopen in zee
Ow, nou das gek, ik zou zweren dat ze er niet uit konden, misschien kunnen we er even heen lopen en kijken hoe de zaken staan?
* Ja, laten we dat maar even doen Alex, de watermolen zei je hè?!
De guard kijkt om zich heen en verbaasd zich dat het strand er zo mooi bij ligt..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |