fucking hell!!!! eindelijk...quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:57 schreef WheeleE het volgende:
Nu al op mijn verlanglijstje: Star Wars Original Unaltered Trilogy
[..]
Bourne Collection, hehe. Jammer dat deel 3 in pre-production is. Zelf heb ik deel 1 en 2 los gekocht, en ik zal deel 3 er ook wel los bij kopen denk ik...maar deze films vind ik geen steelbook waardig eigenlijk. Het zijn leuke actie films met een redelijk verhaal, maar om er nu zomaar 2 in een steelbook te stoppen...beetje vreemd vind ik.quote:
Het is echt niet zo dat ze alleen goede films in steelbooks stoppen. Ik noem al een Alone in the Dark bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:19 schreef slindenau het volgende:
[..]
Bourne Collection, hehe. Jammer dat deel 3 in pre-production is. Zelf heb ik deel 1 en 2 los gekocht, en ik zal deel 3 er ook wel los bij kopen denk ik...maar deze films vind ik geen steelbook waardig eigenlijk. Het zijn leuke actie films met een redelijk verhaal, maar om er nu zomaar 2 in een steelbook te stoppen...beetje vreemd vind ik.
de 2e was voor de helft van de prijs, ik dacht Xmen 2 moest ik nog hebben ik zag deze ook liggen ik dacht ach voor die paar euro's...quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:19 schreef slindenau het volgende:
[..]
Bourne Collection, hehe. Jammer dat deel 3 in pre-production is. Zelf heb ik deel 1 en 2 los gekocht, en ik zal deel 3 er ook wel los bij kopen denk ik...maar deze films vind ik geen steelbook waardig eigenlijk. Het zijn leuke actie films met een redelijk verhaal, maar om er nu zomaar 2 in een steelbook te stoppen...beetje vreemd vind ik.
Klopt, maar een steelbook is meestal wel iets duurder lijkt me...en als een titel voor mijn gevoel geen steelbook waardig is koop ik deze niet in die uitgavequote:Op donderdag 4 mei 2006 16:23 schreef Shogo het volgende:
[..]
Het is echt niet zo dat ze alleen goede films in steelbooks stoppen. Ik noem al een Alone in the Dark bijvoorbeeld.![]()
jippiequote:Op donderdag 4 mei 2006 14:57 schreef WheeleE het volgende:
Nu al op mijn verlanglijstje: Star Wars Original Unaltered Trilogy
[..]
Ik moest lachenquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:26 schreef slindenau het volgende:
Hehe, das een goeie. Past 'ie niet tussen je B-Films?
je moet `m ook niet op fast forward afspelenquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:33 schreef kinky_queen het volgende:
Alsof ik alleen maar b-films heb
![]()
Nee echt, de dialogen gaan zo idioot snel dat je er koppijn van krijgt en het verhaal is erg warrig
![]()
je wacht dus niet op de R2 UK boxset van masters of horror?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:33 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geef maar gewoon toe dat je liever Urbanus enzo in een Japanse anime wilt horenquote:
ach ja... ik heb hem al een keer in het japans in de bios gezien.. misschien is het wel een hele verademing om Urbanus te horenquote:Op zondag 7 mei 2006 23:16 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Geef maar gewoon toe dat je liever Urbanus enzo in een Japanse anime wilt horen![]()
![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 23:45 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ach ja... ik heb hem al een keer in het japans in de bios gezien.. misschien is het wel een hele verademing om Urbanus te horenversta ik er tenminste iets van
Het is niet een steelbook. Het is een metalcase. Zoals die van Donnie Darko DE edition..quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:55 schreef slindenau het volgende:
4 discs in een steelbook? Die zit dan wel helemaal vol. Is er nog plek voor een booklet of zit dat er niet in?
Klopt, maar die foto is stomquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:32 schreef slindenau het volgende:
Oh, van deze kant ziet er anders aardig als een steelbook uit.
Ik zou maar eens overwegen om een account bij photobucket te nemen ofzo.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:14 schreef slindenau het volgende:
Vandaag dan eindelijk binnen via eBay, voor 10e p/s inclusief:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als je de plaatjes niet kan zien...overweeg het downloaden van een echte browser (of een goeie ff plugin).
Nee hoor, omdat ik geen refferer meestuur naar die sitequote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:22 schreef SPiDeY. het volgende:
Omdat je de plaatjes al eerder geopend hebt op de site
Hmm.. ik heb hem nu op block gezet voor dvdtimes.co.uk, maar hij blijft het steal bandwith verhaal gevenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:38 schreef slindenau het volgende:
[..]
Nee hoor, omdat ik geen refferer meestuur naar die site. Ik heb het plaatje wat jullie zien ook wel gezien op deze pc hoor...toen had ik de juiste plugin nog niet (RefControl voor FF, welke ook gelijk handig is tegen dat irritante gele kikkertje van imageshack).
Dat is vreemd, ik zie zonder block die "dont steal blabla" plaatjes en met block de juiste plaatjes. Misschien ff een ctrl+f5 refresh doen?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:51 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Hmm.. ik heb hem nu op block gezet voor dvdtimes.co.uk, maar hij blijft het steal bandwith verhaal geven
hier werkte het wel in 1 keer ook ff ctrl + F5quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:01 schreef Cheiron het volgende:
Nou, ik snap er weinig van. Addon geinstalleerd. add site: http://dvdtimes.co.uk
; block ; klaar. Zelfs de volgende dag, na een schoning van de cache e.d. gewoon nog de dont steal plaatjes. Bah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |