met een dag heb ik het er opstaanquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:37 schreef slindenau het volgende:
Ik heb betaald met paypal (icm met een creditcard)...dat is wel zo handig. Met een bank gaat er toch weer een aantal dagen overheen, daar wil ik niet op wachten
.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 07:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
met een dag heb ik het er opstaan
Goed Bezigquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:05 schreef Timo20 het volgende:
[..]
vind t nog mee vallen. die 2 jij nu hebt voor 6-7 pond p/s inc. zijn wat makkelijker in digipack te vinden dan TGTBATU
Heb t er wel voor over, heb ze nu alle 4 in digipack![]()
mag ik je aanraken ?quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:05 schreef Timo20 het volgende:
[..]
vind t nog mee vallen. die 2 jij nu hebt voor 6-7 pond p/s inc. zijn wat makkelijker in digipack te vinden dan TGTBATU
Heb t er wel voor over, heb ze nu alle 4 in digipack![]()
als je dat blij maakt...quote:
huh? naar mijn weten ben je nog steeds van het mannelijk geslacht? je trekt dus niet meteen mijn aandacht gaarne info over hoe wat waar en wanneerquote:
DVD SlowChat #21: We houden geen geld meer overquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:38 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
huh? naar mijn weten ben je nog steeds van het mannelijk geslacht? je trekt dus niet meteen mijn aandacht gaarne info over hoe wat waar en wanneer
je wacht er dus eigenlijk op om volledig de grond in gestampt te worden? alleen al om het feit dat je Bruce "GOD" Campbell verkeerd hebt geschreven (je ben het woordje "GOD" vergeten).quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
DVD SlowChat #21: We houden geen geld meer over
was voor jou bedoeld
Ik wil heel graag die Evil Dead Trilogy box hebben. Volgens mij zijn het ook gewoon zeer vermakelijke films (en niet puur horror) maar ook met humor en leuke one-liners?quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:48 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
je wacht er dus eigenlijk op om volledig de grond in gestampt te worden? alleen al om het feit dat je Bruce "GOD" Campbell verkeerd hebt geschreven (je ben het woordje "GOD" vergeten).ben in ieder geval blij dat je inziet dat de beste man leuk kan acteren
al zou je toch minimaal de Evil Dead Trilogy 6 keer moeten aanschaffen om dat goed in te zien. vergeet overigens ook niet zijn eigen tv shows, Brisco County Jr. en Jack of all Trades
vooral evil dead 2 en army of darkness zijn voornamelijk humor/one liners.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik wil heel graag die Evil Dead Trilogy box hebben. Volgens mij zijn het ook gewoon zeer vermakelijke films (en niet puur horror) maar ook met humor en leuke one-liners?
Van die show's wist ik niks vanaf... wordt tijd dat ik me daar in ga verdiepen. Zijn er dvd's van of online te bekijken?
quote:
Truequote:Op donderdag 4 mei 2006 13:19 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
valt me nog mee eigenlijk... lang niet zo erg als Kinky Queen
quote:Fans can look forward to a September filled with classic Star Wars nostalgia, led by the premiere of LEGO Star Wars II: The Original Trilogy video game and the long-awaited DVD release of the original theatrical incarnations of the classic Star Wars trilogy.
fucking hell!!!! eindelijk...quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:57 schreef WheeleE het volgende:
Nu al op mijn verlanglijstje: Star Wars Original Unaltered Trilogy
[..]
Bourne Collection, hehe. Jammer dat deel 3 in pre-production is. Zelf heb ik deel 1 en 2 los gekocht, en ik zal deel 3 er ook wel los bij kopen denk ik...maar deze films vind ik geen steelbook waardig eigenlijk. Het zijn leuke actie films met een redelijk verhaal, maar om er nu zomaar 2 in een steelbook te stoppen...beetje vreemd vind ik.quote:
Het is echt niet zo dat ze alleen goede films in steelbooks stoppen. Ik noem al een Alone in the Dark bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:19 schreef slindenau het volgende:
[..]
Bourne Collection, hehe. Jammer dat deel 3 in pre-production is. Zelf heb ik deel 1 en 2 los gekocht, en ik zal deel 3 er ook wel los bij kopen denk ik...maar deze films vind ik geen steelbook waardig eigenlijk. Het zijn leuke actie films met een redelijk verhaal, maar om er nu zomaar 2 in een steelbook te stoppen...beetje vreemd vind ik.
de 2e was voor de helft van de prijs, ik dacht Xmen 2 moest ik nog hebben ik zag deze ook liggen ik dacht ach voor die paar euro's...quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:19 schreef slindenau het volgende:
[..]
Bourne Collection, hehe. Jammer dat deel 3 in pre-production is. Zelf heb ik deel 1 en 2 los gekocht, en ik zal deel 3 er ook wel los bij kopen denk ik...maar deze films vind ik geen steelbook waardig eigenlijk. Het zijn leuke actie films met een redelijk verhaal, maar om er nu zomaar 2 in een steelbook te stoppen...beetje vreemd vind ik.
Klopt, maar een steelbook is meestal wel iets duurder lijkt me...en als een titel voor mijn gevoel geen steelbook waardig is koop ik deze niet in die uitgavequote:Op donderdag 4 mei 2006 16:23 schreef Shogo het volgende:
[..]
Het is echt niet zo dat ze alleen goede films in steelbooks stoppen. Ik noem al een Alone in the Dark bijvoorbeeld.![]()
jippiequote:Op donderdag 4 mei 2006 14:57 schreef WheeleE het volgende:
Nu al op mijn verlanglijstje: Star Wars Original Unaltered Trilogy
[..]
Ik moest lachenquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:26 schreef slindenau het volgende:
Hehe, das een goeie. Past 'ie niet tussen je B-Films?
je moet `m ook niet op fast forward afspelenquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:33 schreef kinky_queen het volgende:
Alsof ik alleen maar b-films heb
![]()
Nee echt, de dialogen gaan zo idioot snel dat je er koppijn van krijgt en het verhaal is erg warrig
![]()
je wacht dus niet op de R2 UK boxset van masters of horror?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:33 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geef maar gewoon toe dat je liever Urbanus enzo in een Japanse anime wilt horenquote:
ach ja... ik heb hem al een keer in het japans in de bios gezien.. misschien is het wel een hele verademing om Urbanus te horenquote:Op zondag 7 mei 2006 23:16 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Geef maar gewoon toe dat je liever Urbanus enzo in een Japanse anime wilt horen![]()
![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 23:45 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ach ja... ik heb hem al een keer in het japans in de bios gezien.. misschien is het wel een hele verademing om Urbanus te horenversta ik er tenminste iets van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |